magg23 Zgłoś #1 Napisano 20 Marca 2010 Jak jest z wymianą uszczelki pod głowicą silnik AFN wklejam zdjęcie z sam naprawiam tam piszą ze sie nie planuje.Mam wyciek płynu w okolicy 4 tłoka od strony kierowcy po nocy widać jak płyn ściekał po bloku jak silnik jest ciepły nic nie widać. Węże minimalnie twardnieją po przy gazowaniu. Zastanawiam się czy tylko wymienić uszczelkę czy planować głowice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arcir2d2 Zgłoś #2 Napisano 20 Marca 2010 sprawdz dobrze ten wyciek jezeli w okolicy 4 tłoka może ciec spod plastikowego krócca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SNEYK Zgłoś #3 Napisano 20 Marca 2010 Cześć , moim zdaniem planowanie jest konieczne , inaczej wymiana uszczelki nie ma sensu..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magg23 Zgłoś #4 Napisano 20 Marca 2010 dokładnie widać ze między głowicą a blokiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stachu5311 Zgłoś #5 Napisano 20 Marca 2010 witam jesli dasz glowice do konkretnego mechanika to ci sprawdzi czy jest krzywa czy nie jesli tak to trzeba planowac jesli nie to nie ma takiej potrzeby a przy okazji mozesz zmienic samo regulatory i sprawdzic gniazda zaworow ale to zalezy jaki ma przebieg ja jak robilem to u siebie to odrazu zrobilem te wszytkie rzeczy oprocz planowania bo wlasnie mechanik sprawdzil i sie okazalo ze nie ma takiej potrzeby moj mial przebieg 250tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magg23 Zgłoś #6 Napisano 20 Marca 2010 szklanki miałem juz kupione wcześniej ale nie było czasu wymienić teraz jeszcze kupie nowe uszczelniacze zaworów i przy okazji wszystko wymienie chodziarz od wymiany oleju do wymiany nic nie dolewałem a przebieg silnika niewiadomy kupiony na alegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stachu5311 Zgłoś #7 Napisano 20 Marca 2010 jeszcze trzeba pamietac ze po planowaniu glowicy musi byc odpowiednia grubosc uszczelki bo sa rozne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryk1120 Zgłoś #8 Napisano 20 Marca 2010 Piszesz, ze jesteś pewny ze to uszczelka, ja bylem tak samo święcie przekonany, ze uszczelka, stróżki wyschniętego płynu od uszczelki po bloku. Wszystko było kupione auto wstawione do mechanika, a okazało się ze właśnie to był "KRÓCIEC" wodny. On jest ledwie centymetr (możne 2) nad uszczelka i nie widać tego, płyn rozchodził się po uszczelce i wysychał zostawiając ślady, wiec diagnoza "uszczelka". Na szczęście obyło się bez prucia. Przed cala operacja warto tam porządnie zajrzeć. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arcir2d2 Zgłoś #9 Napisano 20 Marca 2010 no właśnie ja też już miałem zwalac głowicę a główną przyczyną byłkawałek plastiku wymieniłem na nowy ok 50 zł i po krzyku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach