Skocz do zawartości
magg23

Wymiana uszczelki pod głowicą.

Rekomendowane odpowiedzi

Jak jest z wymianą uszczelki pod głowicą silnik AFN wklejam zdjęcie z sam naprawiam tam piszą ze sie nie planuje.Mam wyciek płynu w okolicy 4 tłoka od strony kierowcy po nocy widać jak płyn ściekał po bloku jak silnik jest ciepły nic nie widać. Węże minimalnie twardnieją po przy gazowaniu. Zastanawiam się czy tylko wymienić uszczelkę czy planować głowice.

Passat B5 080.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz dobrze ten wyciek jezeli w okolicy 4 tłoka może ciec spod plastikowego krócca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć , moim zdaniem planowanie jest konieczne , inaczej wymiana uszczelki nie ma sensu.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie widać ze między głowicą a blokiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jesli dasz glowice do konkretnego mechanika to ci sprawdzi czy jest krzywa czy nie jesli tak to trzeba planowac jesli nie to nie ma takiej potrzeby a przy okazji mozesz zmienic samo regulatory i sprawdzic gniazda zaworow ale to zalezy jaki ma przebieg ja jak robilem to u siebie to odrazu zrobilem te wszytkie rzeczy oprocz planowania bo wlasnie mechanik sprawdzil i sie okazalo ze nie ma takiej potrzeby moj mial przebieg 250tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szklanki miałem juz kupione wcześniej ale nie było czasu wymienić teraz jeszcze kupie nowe uszczelniacze zaworów i przy okazji wszystko wymienie chodziarz od wymiany oleju do wymiany nic nie dolewałem a przebieg silnika niewiadomy kupiony na alegro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze trzeba pamietac ze po planowaniu glowicy musi byc odpowiednia grubosc uszczelki bo sa rozne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszesz, ze jesteś pewny ze to uszczelka, ja bylem tak samo święcie przekonany, ze uszczelka, stróżki wyschniętego płynu od uszczelki po bloku. Wszystko było kupione auto wstawione do mechanika, a okazało się ze właśnie to był "KRÓCIEC" wodny. On jest ledwie centymetr (możne 2) nad uszczelka i nie widać tego, płyn rozchodził się po uszczelce i wysychał zostawiając ślady, wiec diagnoza "uszczelka". Na szczęście obyło się bez prucia. Przed cala operacja warto tam porządnie zajrzeć. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie ja też już miałem zwalac głowicę a główną przyczyną byłkawałek plastiku wymieniłem na nowy ok 50 zł i po krzyku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności