Skocz do zawartości
Gość marko666

nie gaśnie kontrolka od poduszki

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie po uruchomieniu swieci sie kontrolka air bag jednak po zbadaniu vagiem wyskakuja jakies nieznane bledy, kreski i kropki albo vag nie moze sie najczesciej polaczyc. mozecie cos doradzic?? z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie po uruchomieniu swieci sie kontrolka air bag jednak po zbadaniu vagiem wyskakuja jakies nieznane bledy, kreski i kropki albo vag nie moze sie najczesciej polaczyc. mozecie cos doradzic?? z gory dzieki

 

co od vaga nie wypowiem sie. Ale jeśli poduszka sie nie paliła nigdy do tej pory anagle zaczeła to jeśli masz poduchy boczne w fotelach to sprawdził bym tamtą złączke i kable pod fotelami czesto ludzie wkładają nogi i wyrywają, lub prowadnica fotela przjechała przewód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jestem tu nowy na forum moj problem polega na ty ze dzis odlaczylem aku. do ladowania i teraz po odpaleniu samochodu swieci mi kontrolka air bag nigdy nie mialem z tym problemu az do dzis czy da sie to usunac bez podpinania kapa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy da sie to usunac bez podpinania kapa ?

Nie, musisz podłączyć pod kompa i skasować błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to jak to zrobic bo nie mam pojecia :638:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to jak to zrobic bo nie mam pojecia

 

1. Podłączasz kabel.

2. Zpłon ON włązasz program vag

3. wchodzisz w opcje 17 ( Zestaw wskaźników )

4. poźniej opcja 2 ( kody błędów )

5. wejdziesz w nowe oknopokarzą się błędy oby tylko od poduszki :-)) i masz czyść ( kasuj ) błędy.

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=39838&highlight=kasowanie+b%B3%EAd%F3w

Edytowane przez Brudek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że pozwolę sobie odświeżyć temat, ale jestem nowy na forum. Trafiłem tu szukając pomocy w sprawie kontroli air bag. Mianowicie za każdym razem gdy umyje auto zapala się kontrolka poduszki . Kasowałem to już 3 razy Vagiem ale to nie rozwiązuje problemu. Nie posiadam swojego Vaga więc robi to mój znajomy mechanik. Z tego co mi powiedział to wina poduszki od strony pasażera. Niestety nikt nie potrafi mi podać przyczyny, która wiąże mycie auta z tą kontrolką. Będę bardzo wdzięczny za każdą sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysle ze jest to problem czujnika na zewnatrz auta ktory odpowiada za odpalenie poduszki w czasie wypadku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie szukać takiego czujnika? Czy da się go zregenerować/oczyścić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cholera wie gdzie ale pewnie podczas mysia auta dostaje sie woda bo jak inaczej po myciu auta mozesz miec ten problem chyba ze myjesz auto jak ta blondyna z youtobe karcherem w srodku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mianowicie za każdym razem gdy umyje auto zapala się kontrolka poduszki . Kasowałem to już 3 razy Vagiem ale to nie rozwiązuje problemu.

A czy podczas mycia także odkurzasz auto (przesuwasz fotele), ja mam podobnie z fotelem od kierowcy, czasami jak go przesuwam przy odkurzaniu to potem musze kasować VAG-iem, bo wywala mi błąd fotelu kierowcy. Przyczyną jest prawdopodobnie kostka łącząca pod fotelem, wystapiło mi to kilka razy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto myje kercherem ale normalnie tzn. nie jak ta blondynka:p Fotele wykluczyłem ponieważ raz wcale nie czyściłem wnętrza a kontrolka po myjce się zapaliła. Wie ktoś może gdzie znajdują się te czujniki zewnętrzne? Szukałem na googlach i innych forach ale cisza. Wydaje mi się, że on jest winny bo do środka auta raczej ciężko nalać wody.

Edytowane przez emesz87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie świeci kontrolka od momentu ... wymiany oleju?!?!?!?! :przestraszony . Z kumplem olej wymieniliśmy i kontrolka zaświeciła się. Byłem w serwisie i po podłączeniu do kompa wyskakuje błąd-'" statyczny" - powiedziano mi , że tego błędu nie można skasować i że czeka mnie" grubsza robota". Nie wiem czy to istotne ale kilka miesięcy temu miałem wymienioną manetkę tempomatu ale czy to ma znaczenie?. Może ktoś spotkał się z takim problemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba sie podpiac pod vaga azeby wiedziec co konkretnie siadło i która poduszka, miałem podobnie gdy przyszło lato i ciepło to wyskoczył bład poduszki kierowcy po rozebraniu kierownicy tasmy i poskładaniu i skasowaniu błedu wszystko jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam odnosnie poduszek pisze ja mam mianowice taki problem padl mi aku i podlaczylem do niego prostownik i po tym wszystkim zaczela mi sie palic kontrolka poduszek i po polaczeniu pod komputer wyswietla mi sie taki blad numeru nie pamietam ale pisze tak " zbyt niskie napiecie na zasilaniu " od czego moze byc taki blad jak go wykasowac bo prubowalem kilka razy i nic nie dalo sie zrobic ? powraca caly czas blad i kontrolka sie swieci ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin,u Ciebie wystarczy skasować bład bo jest sprawa za niskiego napiecia. Z reguły zawsze idą taśmy przy kierownicy. Tylko dla nie-wiedzących żeby nie grzebać przy załączonym zapłonie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marcin,u Ciebie wystarczy skasować bład bo jest sprawa za niskiego napiecia. Z reguły zawsze idą taśmy przy kierownicy. Tylko dla nie-wiedzących żeby nie grzebać przy załączonym zapłonie.

 

HEJ ale ja go kasowalem i powracal caly czas i nie wiem o co chodzi ale od czego mogla by pojsc tasma jak pamietam bylo oki ale wtedy co sie to stalo mialem odpalony zaplon tzn same kontrolki zapomnialem o tym i siadl mi aku i przekrecilem kluczykiem i nie moglem go odpalic i podlaczylem prostownik i jak juz odpalilem auto to kontrolka nie zgasla a z kierownica nic nie robilem nie rozbieralem nie szarpalem nic :( a jak te tasmy wygladaja przy tej kierownicy ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
HEJ ale ja go kasowalem i powracal caly czas i nie wiem o co chodzi ale od czego mogla by pojsc tasma jak pamietam bylo oki ale wtedy co sie to stalo mialem odpalony zaplon tzn same kontrolki zapomnialem o tym i siadl mi aku i przekrecilem kluczykiem i nie moglem go odpalic i podlaczylem prostownik i jak juz odpalilem auto to kontrolka nie zgasla a z kierownica nic nie robilem nie rozbieralem nie szarpalem nic :( a jak te tasmy wygladaja przy tej kierownicy ???

 

Witam

Ostatnio miałem identyczną sytuację. Po podpięciu pod komputer okazało się, że padł sterownik poduszek ( u mnie 8l0 959 655 A ), który jest bardzo wrażliwy na spadek napięcia. Wysłałem go do firmy infoc@r i po dwóch dniach otrzymałem go z powrotem. Po montażu ( na wyłączonym zapłonie ) kontrolka zniknęła. Sterownik znajduje się w środkowej konsoli pod radiem. Ja wymontowałem tunel środkowy by sie do niego dostać, ale można również zdemontować ramkę, radio i uchwyt na napoje. W poście 9 klema6 zamieścił zdjęcie, gdzie dokładnie znajduje się ów sterownik.

Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
HEJ ale ja go kasowalem i powracal caly czas i nie wiem o co chodzi ale od czego mogla by pojsc tasma jak pamietam bylo oki ale wtedy co sie to stalo mialem odpalony zaplon tzn same kontrolki zapomnialem o tym i siadl mi aku i przekrecilem kluczykiem i nie moglem go odpalic i podlaczylem prostownik i jak juz odpalilem auto to kontrolka nie zgasla a z kierownica nic nie robilem nie rozbieralem nie szarpalem nic :( a jak te tasmy wygladaja przy tej kierownicy ???

Ako masz dobre? bo jak napiecie ma za małe to może ciagle wyskakiwać przy odpalaniu.MUsiałbys pomierzyc jakie ma napięcie.Tasma pójdzie sama z siebie.Taśma to taka zwinięta jakby w sprężyne.Sprawdz VAGiem jak bedzie walnięta musi pokazać. Nawet przy dłuższym kręceniu jakby nie chciał odpalić tez może wyskoczyć błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Również mam ten problem. Jakiś czas temu już go miałem i miałem wrażenie, że pokazał się gdy odsuwałem siedzenie pasażera. Jednak wtedy się skasował. Ostatnio znowu mi się pokazał i nie kasuje się.

Błąd mam tylko jeden:

1217: Zapalnik poduszki powietrznej bocznej lewej-N199

zbyt duża oporność - BŁĄD SPORADYCZNY.

 

Nie ma opcji, że poduchy wystrzelone.

Sprawdziłem przewody pod siedzeniem i kostki. Są dwie: żółta mała i większa czerwona. Nie wyglądają źle. Odpiąłem je, spryskałem sprayem do połączeń elektr. i podpiąłem. Jednak po skasowaniu błędy on gaśnie na chwilę i pojawia się.

Pomoże ktoś rozwiązać ten problemik ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności