marcin87 Zgłoś #41 Napisano 10 Lipca 2013 Tylko że ja już trzy razy aku rozładowałem i dalej nic. Jutro dodatkowo pod układ podłączę dodatkową pompę paliwa elektryczną. A czy przyczyną może być niski poziom paliwa w zbiorniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czopek Zgłoś #42 Napisano 11 Lipca 2013 Może być niski poziom palia,zdejmij przewód powrotny z filtra paliwa i kręć powinno pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #43 Napisano 2 Sierpnia 2013 Witam serdecznie. Mam wielka prosbe. Pilnie poszukuję pompy vacum do mojego vw b6 2.0 tdi. Interesuje mnie nowa oczywiscie w dobrej cenie. Ma ktos moze namiary na kogos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #44 Napisano 7 Marca 2014 witam odświeżę temat mam pytanie znalazłem pompę vacuum do mojego silnika AJM o takim numerze 038145209A po wpisaniu go w ebay wyszły mi pompy ale piszę że są do modeli AWX ARL itp czyli mam rozumieć że do mojego AJM taka oto pompa podejdzie bez problemu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #45 Napisano 8 Marca 2014 witam odświeżę temat mam pytanie znalazłem pompę vacuum do mojego silnika AJM o takim numerze 038145209A po wpisaniu go w ebay wyszły mi pompy ale piszę że są do modeli AWX ARL itp czyli mam rozumieć że do mojego AJM taka oto pompa podejdzie bez problemu ? poczytaj temat to byś miał jasność już wcześniej Szczególne podziękowania po raz kolejny ode mnie dla Kolegi GRZECHHH.Wszystko podane jak na tacy, dzisiaj trochu powalczyłem i również potwierdzam, że BOSCH M wchodzi do ATJ/AJM bez trudu. Na przyszłość - można też szukać pompy BOSCH z końcówką Q - jest to najnowszy zamiennik - również pasuje. Pozdrawiam z końcówką A nie kupuj bo raz że stare a dwa że wadliwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #46 Napisano 8 Marca 2014 witam odświeżę temat mam pytanie znalazłem pompę vacuum do mojego silnika AJM o takim numerze 038145209A po wpisaniu go w ebay wyszły mi pompy ale piszę że są do modeli AWX ARL itp czyli mam rozumieć że do mojego AJM taka oto pompa podejdzie bez problemu ? Kurde, to tylko 3 strony tematu Pompy 038145209 szukaj z jak najwyższą literką, ja u siebie w ATJ mam M z 2005 roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawinow Zgłoś #47 Napisano 28 Maja 2014 Witam. Mam pompe Luk. silnik awx 2001 r. Passat b5. czy ta nada sie do mojego "pastucha" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #48 Napisano 28 Maja 2014 czy ta nada sie do mojego "pastucha" Tak. :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz220V Zgłoś #49 Napisano 29 Maja 2014 Witam potrzebuje kupić pompe vacum do passata 2002r AWX i moje pytanie jaka pompe wybrac tz z jaką literką na końcu bo jest ich pełno ale nie wiem która by była najlepsza ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominikc200 Zgłoś #50 Napisano 29 Maja 2014 (edytowane) Najlepiej szukaj BOSCH-a z literką Q na końcu - takie będą najmłodsze, ewentualnie z M. Edytowane 29 Maja 2014 przez dominikc200 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz220V Zgłoś #51 Napisano 29 Maja 2014 Witam a ta pompa bosch nr 038 145 209 C to jest zła?? bo łatwiej ją dostać no i jest tańsza Najlepiej szukaj BOSCH-a z literką Q na końcu - takie będą najmłodsze, ewentualnie z M. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #52 Napisano 29 Maja 2014 Jest tańsza i do tego jest starsza, literki odnoszą się do daty produkcji, temu szukać. Zresztą jest data w kółeczku zaznaczona zatem telefon nie gryzie i dzwonić po sprzedawcach autoczęści. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
westicepl Zgłoś #53 Napisano 1 Czerwca 2014 Jestem świeżo po wymianie pompy. Silnik AVF miałem LUKa z końcówka a podeszła pompa bosha z końcówka q bez większych problemów.Wprawdzie trzeba było rozkręcić dużo elementów by mieć dobre dojście ale koniec końców pasuje idealnie. Kilka słów odnośnie samej pompy. Uważajcie na regenerowane pompy sprzedawane jako nowe. Sama końcówka q nie daje 100% pewności. Na obudowie oprocz indeksu jest tydzień i rok produkcji. Ja znalazłem niby nowa a była z 2008 roku, z cala poobijana obudowa, w sklepie twierdzili ze to w transporcie. Ostatecznie znajomy mechanik wziął z hurtowni nowete z 2013 r. Dla mających problemy z odpaleniem auta po wymianie - nie zalana pompa spowoduje lekkie zapowietrzenie. By nie kręcić jak ciołek lub rozładować aku polecam psiakac plakiem lub innym łatwopalnych aerozolem w dolot a druga osoba kręci autem.u mnie za drugim kreceniem po 10 sekund odpalił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #54 Napisano 4 Lipca 2014 Panowie od czego jest ta srubka na imbus zaznaczona na czerwono, bo kupilem pompe i ta srubka tam brakuje i niewiem czy jeszcze cos tam przychodzi pod to srubke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #55 Napisano 6 Lipca 2014 [ATTACH=CONFIG]121051[/ATTACH]Panowie od czego jest ta srubka na imbus zaznaczona na czerwono, bo kupilem pompe i ta srubka tam brakuje i niewiem czy jeszcze cos tam przychodzi pod to srubke. można tam zmierzyć ciśnienie paliwa jakie pompa podaje a zakręcone tam to musi być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #56 Napisano 6 Lipca 2014 można tam zmierzyć ciśnienie paliwa jakie pompa podaje a zakręcone tam to musi być Reszta zostala juz doslana (czarny okragly plastik, sprezynka i srubka na imbus). Jakim momentem mam to dokrecic i czy ma na gwincie byc jakis klej do zabezpieczenia przed odkreceniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #57 Napisano 6 Lipca 2014 żadnego kleju, dokręcić normalnie jak śrubkę z wyczuciem by nie przedobrzyć i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #58 Napisano 6 Lipca 2014 Reszta zostala juz doslana (czarny okragly plastik, sprezynka i srubka na imbus).Jakim momentem mam to dokrecic i czy ma na gwincie byc jakis klej do zabezpieczenia przed odkreceniem? Dodam, że przed złożeniem tzn. przykręceniem trzeba dobrze odtłuścić miejsce łączenia z głowicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rikitiki Zgłoś #59 Napisano 20 Września 2014 Witam pap pytanie. potrzebuje wymienic pompe vacum. stara mam z oznaczeniem 038145209C z tego co wyczytalem podchodza pod to wszystkie o tym oznaczeniu a najlepiej kupic z M lub Q. ok a czy podejdzie pod to pompa o oznaczeniu 03G145209C ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cannabinol Zgłoś #60 Napisano 21 Września 2014 Witam, czy problemy z pompą vacum mogą objawiać się gaśnieciem silnika? Otóż tydzień temu pierwszy raz pojawił się ten problem. Auto zgasło w trakcie jazdy i za nic nie mogłem go odpalić. Z bratem zaholowaliśmy auto na podwórko i rozkmina co może być. W pirwszej kolejności sprawdziliśmy czy popa paliwa jest sprawna. Zdjęliśmy przewód z filtra, przewód do słoiczka żeby silnika nie oblać ropą, zapłon i paliwko leci. Dla pewności jeszcze raz zapłon i to samo. Wszystko ok. Postanowiliśmy odpalić samostartem ( czyli taki spray którym pryskamy do dolotu gdy auto ma problem z rozruchem) i silnik odpalił bez większego problemu. Wszystko niby ok, ale następnego dnia w trakcie jazdy historia się powtarza i silnik gaśnie. Znów odpaliłem samostartem i normalnie, przejechałem kawałek i po zgaszeniu już nie mogłem go odpalić. tylko samostart pomagał. Postanowiłem postawić go do serwisu. Dzwonią o mnie i mówią żeby przyjechać. Na miejscu mówią że pompa vacum padła bo olej silnikowy jest w zbiorniku paliwa.Kupiłem drugą na allegro, po wymianie nic się nie zmieniło, przejechałem bez problemu może z 40 km i znów to samo...400zł poszło w piz... Możliwe jest to żeby gaśniecie silnika było spowodowane pompą vacum? NIe mam pojęcia co dalej robić a znów gdzieś stawiać auto to będą lecieć kolejne setki a czy problem zostanie rozwiązany nie wiadomo. Proszę o pomoc :papa2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach