Stavros Zgłoś #41 Napisano 28 Sierpnia 2010 ...a moze ktos by w koncu wymienil zawias profesjonalnie, co? Jak wymieniasz wachacze to by sie przydaly amorki i sprezyny prawda? Zeby nie bylo tak, ze po wymianie ramion wciaz zwieszenie sobie plywa gora dol i wali w dno amortyzatora bo ten nie chamyje jak powinien, a sprezyna sie ugina zbyt mocno... Taki ejest moje zdanie, jak zmieniac to komplet...to tak jak wymienic olej bez wymiany filtra-jaki jest tej zmiany sens??? ---------- Post added at 23:02 ---------- Previous post was at 23:01 ---------- i przy okazji sprawdz stan stabilizatora-czy ma on srednice taka jak powinna byc, a nie jest przypadkiem chudszy w miejscu mocowania pod gumami-jak ma luz nawet okolo 1mm to bedzie walilo strasznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vindevil Zgłoś #42 Napisano 29 Sierpnia 2010 Po wymianie wszystkiego w zawieszeniu stuka dalej , a odgłos słychać z lewej strony , to najprawdopodobniej luz jaki pozostał jest na kamieniu maglownicy - luźna listwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart448 Zgłoś #43 Napisano 29 Sierpnia 2010 A u mnie już nic nie stuka ...... Zrobiłem zawieszenie sprezyny amory maglownice wszystkie poduszki w zawieszeniu i gumy na stabilizatorze i jeszcze poduszke pod silnikiem z lewej strony i umocowałem wszystko jak sie na leży aku i inne luźne rzeczy i jest teraz dobrze pół roku poszukiwań i inwestowania ...... Cisza w aucie bez cenna :serducho choć skrzypi mi jeszcze schowek bo było ALE URWAŁŁŁ i szwagier go przetrącił nie chcący dzieki czemu nastąpiło lekkie z kruszenie materiału plastikowego ..... :fajny:manga pozdrawiam i nie ma co oszczędzać w przypadku passata sprawdza sie powiedzenie ŻE CHYTRY DWA RAZY TRACI ......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #44 Napisano 29 Sierpnia 2010 A mam pytanko jak juz wymieniacie cale zawieszenie to czy wymieniacie sam lacznik drazka czy rowniez koncowke kulkowa drozka kierowniczego? Koncowka jest za lacznikiem z mocujacym uklad z kolumna zawiasu-ten pret do ktorego krecimy lacznik. On tez lubi sobiestukac jak ramie wachacza lub popiskiwac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #45 Napisano 29 Sierpnia 2010 A mam pytanko jak juz wymieniacie cale zawieszenie to czy wymieniacie sam lacznik drazka czy rowniez koncowke kulkowa drozka kierowniczego? Koncowka jest za lacznikiem z mocujacym uklad z kolumna zawiasu-ten pret do ktorego krecimy lacznik.On tez lubi sobiestukac jak ramie wachacza lub popiskiwac... łącznik stabilizatora się wymienia a końcówkę drążka kierowniczego jak jest wybita bo po jej wymianie trzeba zrobić zbieżność Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek25 Zgłoś #46 Napisano 27 Listopada 2011 witam. planuje wymiane amorków. przód i tył. i mam takie pytanie co sie jeszcze wymienia przy amortyzatorach z przodu??? bo nie wiem co jeszcze kupic?? jak narazie to kompletne amory zamówiłem. Ale co jeszcze??? Tył już skompletowałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widmoxxx Zgłoś #47 Napisano 27 Listopada 2011 witam. planuje wymiane amorków. przód i tył. i mam takie pytanie co sie jeszcze wymienia przy amortyzatorach z przodu??? bo nie wiem co jeszcze kupic?? jak narazie to kompletne amory zamówiłem. Ale co jeszcze??? Tył już skompletowałem Osłony kurzowe 4D0412137C Odboje 8D0412131F dla zawiechy 1BA, 1BB, 1BF, 1BH Odboje 8D0412131E dla zawiechy 1BE Górne mocowane amora 4D0412377F do numeru nadwozia 3B_1_300000 dla limuzyny 3B7412377A od numeru nadwozia 3B_1_300001 dla limuzyny i variant w niektórych samochodach zmęczonych "polskimi drogami" wymienia się również miski sprężyn jeśli bardzo skorodowane lub inaczej zużyte. górna miska 8D0412065F dolna miska 8D0412066F Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamus Zgłoś #48 Napisano 28 Listopada 2011 Witam, też będę wymieniał amortyzatory z przodu. Wybór padł na sachs. Mam do was pytanie czy zna ktoś i może polecić dobrego sprzedawce w necie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #49 Napisano 28 Listopada 2011 Witam, też będę wymieniał amortyzatory z przodu. Wybór padł na sachs. Mam do was pytanie czy zna ktoś i może polecić dobrego sprzedawce w necie??? Ja ostatnio wymieniałem tylne na Sachs'y, bo jeden niestety już się "pocił' i bujało autem jak łajbą Wprawdzie u mnie jest twardsze i niższe zawieszenie ori 1BE . Kupowałem u kolego z forum maciejek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek25 Zgłoś #50 Napisano 27 Czerwca 2012 Jedno pytanko koledzy. jeżeli mam wybity jeden wachacz na przednim zawieszeniu . Lewa strona, górny, tylny. przy kolumnie koła. to mam wymienic jeden czy na obydwu stronach wszystkie górne. dolne są ok. Straszny dylemat nie wiem kogo już słuchać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebollski26 Zgłoś #51 Napisano 27 Czerwca 2012 Jedno pytanko koledzy.jeżeli mam wybity jeden wachacz na przednim zawieszeniu . Lewa strona, górny, tylny. przy kolumnie koła. to mam wymienic jeden czy na obydwu stronach wszystkie górne. dolne są ok. Straszny dylemat nie wiem kogo już słuchać. zazwyczaj jest tak że jak wymieniasz z jednej to z drugiej tez(parami}. Ja tak miałem z przegubami wymieniłem lewy a za chwile szlag trafił prawy.Nie wiem niech się wypowiedzą pozostali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #52 Napisano 27 Czerwca 2012 (edytowane) Jedno pytanko koledzy.jeżeli mam wybity jeden wachacz na przednim zawieszeniu . Lewa strona, górny, tylny. przy kolumnie koła. to mam wymienic jeden czy na obydwu stronach wszystkie górne. dolne są ok. Straszny dylemat nie wiem kogo już słuchać. Nie musisz wymieniać po obu stronach jeżeli są dobre bo to rzucanie kasy w błoto. Z tej lewej to juz wymień dwa bo do wymiany górnych trzeba opuszczać spreżyne,po co płacić podwójnie za robote.Ja wymieniałem z prawej trzy lata temu i niedawno z lewej,czyli na lewych przejechałem trzy lata dłużej.Słyszałem tez takie opinie zeby zmieniać komplet po obu stronach,to ja sie zapytałem a jak kichnie za np. pól roku jeden-dwa to znowu komplet do wymiany?.Nie słuchaj nikogo,zrob tak jak napisałem. Edytowane 27 Czerwca 2012 przez zbigniewz01@ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwirek Zgłoś #53 Napisano 27 Czerwca 2012 Panowie, ja powrócę jeszcze do tematu samych hamulców. jestem na 90% przekonany że stukają mi hamulce z lewej strony z przodu. ewidentnie jak wcisnę hamulec to słyszę trzaski. o jakich blaszkach wcześniej pisaliście że należy je wymienić? dodam że mam nowe tarcze hamulcowe i klocki a problem występował również przed wymianą (więc może nie jestem taki ene-ebe i udało mi się to złożyć tak jak było) wszystkie wahacze wymienione.. jakieś pomysły dlaczego mogą stukać hamulce? lub czy ewentualnie przy wciśnięciu hamulca gałka (końcówka drążka kierowniczego) z przebiegiem 15 tyś może stukać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smoku27 Zgłoś #54 Napisano 20 Maja 2015 Witam Panowie mam ten sam problem tylko z jedna ruznica ja juz nie mam co wymieniać. Wymienilem sprężyny amory wachacze poduszki silnika i skrzyni maglownica terz została zmieniona, tuleje w wachaczach zmieniel na poliuretanowe i jak przejeżdżam przez policjanta jest cicho tjlko jak mam jakies male nierówności to slychac jak by wszystko mialo sie rozlecieç. Co w gym wypadku zrobić bo juz pomysłów nie mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #55 Napisano 20 Maja 2015 Masz poliuretany więc czego się spodziewałeś ? PU tłumi gorzej od gumy bo jest twardszy, a przez to drgania przenoszą się na nadwozie, a samo zawieszenie pracuje bardziej hałaśliwie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smoku27 Zgłoś #56 Napisano 20 Maja 2015 też mi się tak wydawało jeszcze przed założeniem PU dlatego wymieniłem wszystko ) ale dzięki za wyjaśnienie , nie ukrywam ze trzyma się drogi jak przyklejony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #57 Napisano 20 Maja 2015 ehehe ja za to mam tak, że jak jadę pomału po nierównościach to wali coś z lewej strony jakby nie wiem co. Byłem na trzepakach zero luzu. Dziś mówię jadę na inna firmę i mówię aby sprawdzili amortyzatory przy okazji. Skuteczność coś koło 60% oba. Zaś potrzepał autem. Jedyne co powiedział to że końcówka albo półoś co jakiś czas wpada w wibracje (nie wiem dokładnie co, bo żona podjechała a ja spałem po nocce). Nic po za tym. Ale też nie był przekonany czy to to wali. Na trzepakach jak i teście amortyzatorów nic nie uderzało Będę jeździł aż już będzie walić tak że problem zlokalizuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
themasterp Zgłoś #58 Napisano 21 Maja 2015 Sprawdź czy za halas nie odpowiada plastkiowa dzwigienka od czujnika poziomowania świateł xenon, male gowienko a u mnie wydaje taki odgłos jakby sie auto łamało na pół. Jednak to bardziej trzeszczenie niż walenie więc może u Ciebie to inny objaw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach