walus501 Zgłoś #21 Napisano 17 Marca 2010 ale 179 i 78 ruznią sie tylko numerkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidgsm Zgłoś #22 Napisano 17 Marca 2010 w b4 jest 179 i 79179 odpowiada za pompe absu widocznie to w którymś z numerków to musiałeś sie pomylić:Dale nie oto chodzi:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #23 Napisano 17 Marca 2010 w sumie przekaźnik już nie pamiętam 78 czy 79 odpowiada za włączanie pompy wspomagania hamulców kolego wspomaganie hamulców to serwo a pompa ABSu to co innego więc o czym piszesz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartizu Zgłoś #24 Napisano 17 Marca 2010 Dzięki wszystkim za próby pomocy @Mielke Elektronike przy pompie to sobię póki co podaruję, bo skończy się całkowitym brakiem ABS'u @Jafo W spray sie zaopatrzę, bo to łatwe, ale żeby szukać prblemu na linii K to nawet nie wiem od czego zacząć... @Krzych Niedługo wymieniam koła i przy okazji pomierzę te oporności, tylko mam 2 pytania: mierzy sie oporności na samym czujniku, czy na wtyczce i jakie maja być wartości wymagane (albo jaki zakres) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidgsm Zgłoś #25 Napisano 18 Marca 2010 w książce pisze że ma być od 800 do 1400 om Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #26 Napisano 18 Marca 2010 Proste. Znajdź opis pinów sterownika ABS. Będziesz wiedział, który przewód. Potem miernikiem sprawdzisz ciągłość tego przewodu od sterownika do gniazda diagnostycznego. Znalazłem Pin nr 42 przewód szaro-biały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #27 Napisano 18 Marca 2010 A ja mam w pasku ABS zimowy tzn do lekkiej zimy i śnieżnej, ABs włącza się przy około -5st i bardzo mokrym śniegu, teraz gdy jest temperatura dodatnia, ABS się wyłączył i kontrolka się świeci i nie wiem czy tak ma być. Zimą jak mi koło tylne prawe podskoczyło to kontrolka się zapaliła a po chwili zgasła, teraz celowo tym kołem wjeżdzam w dołek i ani mrugnie i co wy na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #28 Napisano 18 Marca 2010 coś z czujnikiem chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #29 Napisano 18 Marca 2010 A jak się zabrać do tego? Gdzie to jest, jak to wyjąć? Czym umyć jeśli się czyści? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #30 Napisano 18 Marca 2010 czujniki są przy kołach wyczyść szmatką i czujnik i gniazdo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidgsm Zgłoś #31 Napisano 18 Marca 2010 sprawdź jeszcze koszyki na tylnej osi,możesz mieć luźny. i obowiązkowo czujniki:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Artur27 Zgłoś #32 Napisano 20 Marca 2010 a czujnik przy kole z tego co pamiętam to w golfie IV był czujnik i taki koszyk przy wymianie piast z łożyskami się troszkę namęczyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DziadekFCB Zgłoś #33 Napisano 1 Kwietnia 2010 Witam, podepnę się pod temat: otóż w moim B3 ABS bardzo długo się aktywuje - tj nawet ponad minute po zapaleniu zapłonu świeci się kontrolka ABS, później zawsze gaśnie. W trasie często wyłącza się na chwilę (z reguły po wjechaniu w dziurę - choć nie zawsze) i czasem włącza się ponownie a czasem już nie. Gdy nie włączy z powrotem muszę zgasić zapłon i jeszcze raz odpalić (wówczas aktywacja ABS trawa kilka sek). Cóż to może być ? Dziękuję i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszek-1234- Zgłoś #34 Napisano 3 Maja 2010 Kolego ja wyczyścił bym nadkola polecam jakąś myjnie bezdotykową i powinno być git Bo pewnie masz zasyfiony czujnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corina Zgłoś #35 Napisano 17 Lipca 2013 A u mnie zapala się kontrolka abs ( i abs wtedy nie ma i kontrolka z (!) Po podłączeniu kompa stwierdził,że uszkodzony jest wyłącznik świateł stopu.Kupiłem nowy , orginalny tylko jak go wymienić .Nie mogę nawet do niego dosięgnąć - chyba trzeba zdemontować całą deskę rozdzielczą.Pomocy - proszę o podpowiedź , jak to zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #36 Napisano 17 Lipca 2013 włącznik czasem nie jest przy pedałach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Elise Zgłoś #37 Napisano 19 Lipca 2013 włącznik czasem nie jest przy pedałach? Dokładnie tak. znajduje się przy pedałach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #38 Napisano 19 Lipca 2013 To na pewno nie będzie wina włącznika. Miałem u siebie przypadek że w A6C5 włącznik działał jak chciał, jedyne objawy to kontrolka świec (błędy w ECU) i nie działający tempomat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Elise Zgłoś #39 Napisano 29 Lipca 2013 Ja tak samo miałem w A4, i włącznik też działał jak chciał i jedynym mankamentem byl niedzialajacy tempomat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bobo PL Zgłoś #40 Napisano 29 Lipca 2013 w moim B3 ABS bardzo długo się aktywuje - tj nawet ponad minute po zapaleniu zapłonu świeci się kontrolka ABS, później zawsze gaśnie. W trasie często wyłącza się na chwilę (z reguły po wjechaniu w dziurę - choć nie zawsze) i czasem włącza się ponownie a czasem już nie. Gdy nie włączy z powrotem muszę zgasić zapłon i jeszcze raz odpalić (wówczas aktywacja ABS trawa kilka sek). Cóż to może być ? Witam Sprawdził bym łożyska na kołach.U mnie też tak robił i wymienilem z przodu łożyska(był luz a co za tym idzie nie równa odleglość od czujnika,dlatego zapala ABS).Problem zniknął ale ostatnio znów się zapala.Wina luz na łożysku w prawym kole tył.Jedź do mechesa niech posprawdza lożyska. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach