Skocz do zawartości
kris22bln

samopoziomowanie ,poziomowanie xenonow passat 3bg

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jestem w trakcie montażu u siebie w 3B poziomowania dynamicznego. Wiązka wykonana , czujniki zamontowane silniczki z bmw , mam problem jak dopasować główkę silniczka z bmw do tylniej części odbłyśnika. Silniczki pasują P&P do mocowania lampy. Dokładniej chodzi mi o wielkość główki i trzpienia (ramienia ) silniczka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Papier scierny i jedziesz musisz zmniejszyc strdnicr o okolo 2 mm. Mozesz tez uzyc szlifierki ale bardzo delikatnie i wykonczyc papierem. Ogolne mi znajomy na tokarce robił :)

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak sprawdzić czy czujniki są sprawne ?

Po włączeniu świateł nic się nie dzieje. Zero jakiegokolwiek ruchu.

Czy to wina czujnika ? Jeśli tak którego ? Przedni czy tylni?

I jak się do tego zabrać ?

Pomóżcie Proszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A auto masz przed liftem czy po?

 

Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VW B5 FL 2004 rok 1,9 TDI 4Motion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
VW B5 FL 2004 rok 1,9 TDI 4Motion

 

No to zmień w opisie samochodu z Passata 3B na 3BG i zaznacz odpowiedni model silnika (AVF?).

 

Ja czujniki sprawdzałem w ten sposób, że mierzyłem napięcia w kabelkach podczas ruszania ramieniem czujnika.

Ale na początek możesz podłączyć VCDS i sprawdzić błędy-jeśli czujnik jest uszkodzony, to powinien być błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, jak sprawdzić czy czujniki są sprawne ?

Po włączeniu świateł nic się nie dzieje. Zero jakiegokolwiek ruchu.

Czy to wina czujnika ? Jeśli tak którego ? Przedni czy tylni?

I jak się do tego zabrać ?

 

test sampoziomowania nie działa po włączeniu świateł tylko po odpaleniu silnika niezależnie czy masz włączone czy wyłączone światła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
test sampoziomowania nie działa po włączeniu świateł tylko po odpaleniu silnika niezależnie czy masz włączone czy wyłączone światła

 

Dokładnie, czyli jak chcesz cos zobaczyć, to najpierw włącz światła a dopiero później odpal auto, to powinieneś wtedy zauważyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy odpalić silnik i od razu załączyć światła.

A dla tych co lubią się upajać self testem za każdym razem wystarczy przepiać przewód od sygnału alternatora do sygnału załączonych świateł. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po podłączeniu do komputera pokazuje mi taki błąd:

 

00776 – Level Control System Sensor; Left Front (G78)

31-00 – Open or Short to Ground

 

 

P.S. zamieścił bym zdjęcie, ale nie wiem jak dodać.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

20160809_212039.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli instalacja od przedniego czujnika jest ok to stawiał bym na uwalony ten że czujnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pytań kilka, bo przerabiam właśnie wiązkę ori samopoziomowania na wersje krótszą i łatwiejszą. Jakie miejsce jest najlepsze, żeby wyjść z kablami z obudowy komputera na komorę silnika? Lecicie z reguły tą gumową szeroką przelotką czy dorzucacie nową w innym miejscu obudowy?

 

Kabli do przełożenia sporo więc zaślepka za przekaźnikami odpada wg mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20160809_211855.jpgPodłączyłem komputer do auta. Wszedłem w ustawienia, tryb serwisowy. Zmieniłem kod i podniosłem światła do góry. I pokazuje już dwa błędy. Ale przynajmniej normalnie oświetla drogę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylny czujnik pokazuje mi 0,53 V i bujając autem nic się nie zmienia. Czyli przypuszczam, że może być uwalony?

Przód to prawie 2,0V, o ten się nie martwię, auto -3cm w dole.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro pokazuje wartość to zapewne łącznik pękł etc. Zazwyczaj padnięty czujnik pokazuje 0.01v.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro jeszcze sprawdzę w którą stronę ramie jest skierowane :)

 

edit: założyłem ramię w przeciwną stronę :dodupy

jednak żeby samopoziomowanie zadziałało i tak musiałem dogiąć ramie czujnika z tyłu. Teraz nie pokazuje błędów. Jednak poziomowanie nadal nie startuje.

Edytowane przez Krzych_MetFuk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, prośba o poradę.

Jedyny problem jaki mam to brak self testu po starcie silnika. Napięcia to 1.9V i 1.7V. Procedura przeszła bezproblemowo, lampy regulowałem sam, od czasu do czasu na output teście da się przejść wszystkie kroki ale z reguły pokazuje error: not available. Z kolei przy kasowaniu błędów, lampy opadają i się unoszą. Więc mechanicznie wewnątrz jest ok.

W czym szukać przyczyny? Podniosłem całą lewą stronę auta, zrobiłem adaptację ponownie (już z voltami z zakresu), jednak po starcie nadal nie bangla. Podczas adaptacji adjust headlighst nie słychać żeby cokolwiek się działo w lampach. Czy powinno się zmienić na 'adjusted' czy coś?

W kolejnym ekranie grupy 002 pokazuje Reg Position/Learned.

Wywalałoby błąd lampy gdyby z którąś było coś nie halo?

Edytowane przez Krzych_MetFuk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wywalałoby błąd. W ustawieniach poziomu nie muszą chodzić. Napięcie bez obciążenia na prostej nawierzchni ustaw na minimum 2,3V a nie poniżej 2V. Będzie działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wywalałoby błąd. W ustawieniach poziomu nie muszą chodzić. Napięcie bez obciążenia na prostej nawierzchni ustaw na minimum 2,3V a nie poniżej 2V. Będzie działać.

Dzięki. Zamiast doginać ramiona będę szukał tych do obniżonych aut. Mam nadzieję że pomoże :ok

 

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie szukaj. Kup na ebay przegub kulowy z osłoną neoprenową ( mit dichtkappe) i z pręta m6 zrób sobie łączniki na żądaną długość. Ja już ponad 2 lata tak mam i śmigają do tej pory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności