misiek280287 Zgłoś #681 Napisano 28 Lutego 2016 Wypadałoby zaznaczyć, ze tu wkłada do reflektora który jest bliźniaczy z FL, silniczek w środku, a 3B ma na zewnątrz... Po co wprowadzać zamieszanie? Po pierwsze, pokaż, jakie masz silniczki z BeEmWe. Nie przecze Twojej wypowiedzi. Mi bardziej chodzilo o to gdzie i jakie piny ida do tych silniczkow by uruchomic to wszystko . Wiem ze 3b z 3bg roznia się chocby iloscia pinow. Domyslam się ze masz dynamiczne samopoziomowanie w swoim 3b. I do tego silniczki z bmw. Ja mam 3bg , sam dokladalem sobie wszystko. Wiec dla mnie to kwestia silniczka i powinno działać. Audi b5 i passat 3b i 3bg opieraja sie na tym samym samopoziomie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #682 Napisano 29 Lutego 2016 Ma ktoś pomysł dlaczego w 3BG nie działa test świateł przy włączeniu świateł mijania? Mam oryginalne bixy + sterownik 4Z7. W sterowniku brak błędów, ręczny test przechodzi prawidłowo. Czujniki na płaskim podają 2,3V i 2,6V. Jak odpalę auto i zapalam światła to nie działa test świateł z automatu. Z tego co wiem to u brata w G4 za każdym włączeniem świateł jest test. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #683 Napisano 29 Lutego 2016 Ma ktoś pomysł dlaczego w 3BG nie działa test świateł przy włączeniu świateł mijania? Mam oryginalne bixy + sterownik 4Z7. W sterowniku brak błędów, ręczny test przechodzi prawidłowo. Czujniki na płaskim podają 2,3V i 2,6V. Jak odpalę auto i zapalam światła to nie działa test świateł z automatu. Z tego co wiem to u brata w G4 za każdym włączeniem świateł jest test. Test nie działa za każdym włączeniem świateł tylko za każdym odpaleniem samochodu niezależnie czy są włączone światła czy też nie. Sprawdź w ten sposób: na zgaszonym silniku włącznik światła mijania (najlepiej wieczorem), odpal silnik i zobacz czy światła się obniżą i wrócą do pierwotnego położenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaiteu Zgłoś #684 Napisano 4 Marca 2016 Koledzy pytanie odnośnie spryskiwaczy kupiłem kompletny zderzak ale przyszedł "troszę w kiepskim stanie w dodatku w innym kolorze" patrząc na niego doszedłem do wniosku że różni się tylko dziurkami na spryski. Ale pewien nie jestem i teraz czy oryginalne ślizgi pasują do zderzaka bez sprysków? tzn wytnę w starym tylko otwory i zaoszczędzę sobie lakierowania itp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #685 Napisano 4 Marca 2016 Koledzy pytanie odnośnie spryskiwaczy kupiłem kompletny zderzak ale przyszedł "troszę w kiepskim stanie w dodatku w innym kolorze" patrząc na niego doszedłem do wniosku że różni się tylko dziurkami na spryski.Ale pewien nie jestem i teraz czy oryginalne ślizgi pasują do zderzaka bez sprysków? tzn wytnę w starym tylko otwory i zaoszczędzę sobie lakierowania itp? W przedlifcie nie ma w ogóle sensu kupowania zderzaka jeśli montuje się spryski. Każdy zderzak bez sprysków posiada od wewnętrznej strony zaznaczone miejsca, gdzie trzeba wyciąć dziury. Tak więc wytnij w swoim zderzaku dziury, zaślepki pomaluj w kolor auta i zderzak ze spryskami masz gotowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaiteu Zgłoś #686 Napisano 4 Marca 2016 noo tooo lux dziękii;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaiteu Zgłoś #687 Napisano 6 Marca 2016 Jutro zabieram się za podłączenie poziomowania i tak dla pewności : Piny z sterownika 1(sygnał gala) biało niebieski podłączam do biało niebieskiego w niebieskiej wtyczce pod kierownicą chyba od absu 2(sygnał diagnostyczny) teoretycznie pod pin 7 diagnostycznej wtyczki ( nie znajdę go gdzieś bliżej ) np w wtyczce absu? 5(sygnał włączonych świateł żółty) łączę z żółtym to jest chyba pin 4 wtyczki ręcznej regulacji 6(sygnał regulacji biało brązowy) czyli tak samo na biało brązowy na wtyczkę ręcznej regulacji 10 masa no to standardowo do karoserii 17 przez bezpiecznik i na zacisk x75 pod kierownicą 20 masa wszystko się zgadza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #688 Napisano 9 Marca 2016 No i samopoziom działa. Jakby komuś nie działał i nie można było się podpiąć do sterownika to polecam zacząć od sprawdzenia bezpiecznika. Przy odpaleniu auta jak szybko załączymy światła to widać jak samopoziom działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djsaibix Zgłoś #689 Napisano 9 Marca 2016 Witam szanownych kolegów. Błąd 01532 - Signal Wiring to Instrument Cluster 28-00 - Short to Plus Jak go wyeliminować? Szczerze powiedziawszy nawet nie wiem czego się on tyczy. Proszę o jakieś nakierowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #690 Napisano 9 Marca 2016 Przewód idący do licznika ( w sumie w pasku nie działa i tak) ma zwarcie do plusa... Ja mam zrobione inaczej. Test dopiero po włączeniu świateł mijania, a nie jak w ori, po odpaleniu silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djsaibix Zgłoś #691 Napisano 10 Marca 2016 Podpowiesz jaki to przewód ? Gdzie go zlokalizować i gdzie najlepiej wpiąć żeby działał właśnie tak jak mówisz, czyli po odpaleniu świateł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #692 Napisano 10 Marca 2016 Sprawdź czy kodowanie w sterowniku nie masz czasem na audi a6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djsaibix Zgłoś #693 Napisano 10 Marca 2016 Podpowiedz jakie kodowanie ma audi, a jakie vw żebym wiedział jakie mam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #694 Napisano 11 Marca 2016 Nie pamiętam powinna ci się wyświetlić podpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cardriveros Zgłoś #695 Napisano 12 Marca 2016 Ja mam zrobione inaczej. Test dopiero po włączeniu świateł mijania, a nie jak w ori, po odpaleniu silnika. Co trzeba zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #696 Napisano 13 Marca 2016 Zamiast podłączyć sygnał z alternatora to ze świateł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekj001 Zgłoś #697 Napisano 22 Kwietnia 2016 (edytowane) Ostatnio naprawiałem przedni łącznik czujnika zasięgu xenonów 8D0 941 299 B . Sworznie były zapieczone, nowy łącznik dość sporo kosztuje w oryginale, a sprawne używki ciężko znaleźć, więc jakoś dopasowaliśmy i skleiliśmy ten. Samochód jeździł ze 2 tyg bez tego. Ostatnio podczas zakładania byłem ciekawy jak to działa, więc na podnośniku włączyłem zapłon, włączyłem lampy i zacząłem ruszać przednim i tylnym czujnikiem... Niestety na ścianie oddalonej o +/- 2 długości samochodu nie było widać ani milimetra ruchu poziomowania xenonów... ;/ Nie reagowało ani na bardzo powolne zmienianie pozycji czujnika, ani na trochę szybsze. Zacząłem się zastanawiać o co chodzi. Ostatnio nie udaje mi się też zaobserwować testu samopoziomowania po włączeniu zapłonu, mimo że przy zakupie auta (koniec lutego) xenony się poziomowały. Ostatnio kupiłem kabel diagnostyczny VAG KKL od Viakena na Allegro.. http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i5408960276.html I po uruchomieniu VCDS Lite ogólnie prawie wszystko działa, ale nie mogę wejść w 55-Xenon Range. Wyskakuje błąd "No Response from Controller!" Tak on wygląda : Z początku nawet zacząłem się zastanawiać, że ma tylko 4 piny, ale mówię, widocznie w KKl więcej nie potrzebne, poza tym działa, łączy się, także jest ok... Siwy przewód DIAGNOSESTECKER PIN7 Zlącze OBD Podłaczamy się w pin 7 we wtyczce diagnostycznej Z tego wyżej wynika, ze wpinamy kabel od sterownika xenon w pin 7 gniazda OBD, a mój kabel ma pustkę w pinie 7... Czyli to oznacza, że tym kablem nie ma możliwości połączyć się z w/w grupą w celu sprawdzenia czy wszystko ok ? Jaki kabel muszę mieć do tego ? Jak to zdiagnozować ? Co się mogło zepsuć ? Bezpiecznik w porządku, na wtyczce do sterownika 4z7907357 w boczku bagażnika nie widać żadnych niepojących śladów, wszystko ładnie wygląda. Edytowane 22 Kwietnia 2016 przez bartekj001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #698 Napisano 22 Kwietnia 2016 Przecież masz pin 7 obsadzony? Cała diagnostyka idzie pinem 7, nie tylko xenon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekj001 Zgłoś #699 Napisano 22 Kwietnia 2016 (edytowane) https://pl.wikipedia.org/wiki/OBD Na pewno ? Według cioci Wikipedii właśnie pin 7 mam wolny, a obsadzone 2, 5, 9, 10 EDIT : o kurde... Rzeczywiście... Odbicie lustrzane :sciana :wstyd Sorryy... W takim razie może ktoś wie dlaczego nie chce łączyć akurat z sterownikiem xenonu ? W jaki sposób sprawdzić sam sterownik czy nie jest jakoś uszkodzony ? Może jeszcze jakieś sugestie ? Edytowane 22 Kwietnia 2016 przez bartekj001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #700 Napisano 23 Kwietnia 2016 Sprawdzić we wtyczce sterownika zasilania, ciągłość przewodu K. Jeśli OK, to podmiana sterownika. Oczywiście, uprzednio sprawdzając bezpiecznik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach