Skocz do zawartości
kris22bln

samopoziomowanie ,poziomowanie xenonow passat 3bg

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie podłączyłem wczoraj przewód prędkości pod czujnik ABS i nic:/

Prędkość w Vag-u 0km/h

:/ Czy ktoś wie gdzie znajduje się sterownik ESP i Abs?? Podobno tam trzeba szukać sygnału prędkości:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się podłączyłem pod sygnał gala przy przekaźniku wycieraczek i chodzi normalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja się podłączyłem pod sygnał gala przy przekaźniku wycieraczek i chodzi normalnie.

 

A sprawdzałeś vag-iem czy w bloku pomiarowym pokazuje prawidłową prędkość??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co znaczy prawidłową? Bo trzeba wziąć pod uwagę ze licznik przeklamuje o kilka km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, że pdpinając się pod licznik uzyskałem efekt taki, że jadę faktycznie 50 a pokazuje w blokach w xenon range 12...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie:/ Jeżeli sterownik xenonów nie zna prawdziwej prędkości, to i nie zna przyspieszenia.

Zna ktoś miejsce umiejscowienia sterownika ABS,ESP?? tam trzeba szukać sygnału prędkości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś ma problem ze znalezieniem miejsca, gdzie należy się wpiąć po V-Signal, to proszę, ja dziś podłączałem i zrobiłem zdjęcia:

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/144408-1-8T-250-KM-by-Przemas-18-quot-RS6-V-Signal-instrukcja-)?p=2231280&viewfull=1#post2231280

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, jutro działam z tym:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki, jutro działam z tym:)

 

A Ty masz u siebie poziomowanie statyczne czy dynamiczne z FL-a? ;) bo w statycznym jest inaczej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już Ci pisałem, mam dynamiczne w przedlifcie. Nie wiem kto Ci nagadał o tej kostce w prawym słupku i tym kablu, ale u mnie też to jest i działa:) Dzięki. Swoją drogą, w prawym słupku mam 2 wiązki obcięte i zakończone ori taśmą, chyba to są tzw. przewody zapasowe:P Kostka szara to u mnie tylko gniazdo z 2 przewodami, wtyczki do niego żadnej nie ma.

Edytowane przez polonez15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak już Ci pisałem, mam dynamiczne w przedlifcie. Nie wiem kto Ci nagadał o tej kostce w prawym słupku i tym kablu, ale u mnie też to jest i działa:) Dzięki. Swoją drogą, w prawym słupku mam 2 wiązki obcięte i zakończone ori taśmą, chyba to są tzw. przewody zapasowe:P Kostka szara to u mnie tylko gniazdo z 2 przewodami, wtyczki do niego żadnej nie ma.

 

No i git ;) cieszę się że mogłem pomóc ;) P.S. pomyśl o tym włączniku dla mnie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli ktoś ma problem ze znalezieniem miejsca, gdzie należy się wpiąć po V-Signal, to proszę, ja dziś podłączałem i zrobiłem zdjęcia:

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/14...=1#post2231280

 

Dzięki za opis. Ja rozbierałem tą osłonę słupka A z prawej ale na schemacie niemieckim jest opis "schwarz" czyli szukałem czarnej 10pin wtyczki, której tam nie ma:/

Jak wrócę z wakacji na pewno podłącze według twojego schematu i dam znać.

Jeszcze raz dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za opis. Ja rozbierałem tą osłonę słupka A z prawej ale na schemacie niemieckim jest opis "schwarz" czyli szukałem czarnej 10pin wtyczki, której tam nie ma:/

Jak wrócę z wakacji na pewno podłącze według twojego schematu i dam znać.

Jeszcze raz dzięki.

 

Nie wiem kolego jaki masz schemat ale jak ja patrzę na swój to widzę, że tam pisze 10-pinowa SZARA kostka lub 15-pinowa CZARNA kostka :) pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co, mam już dość swojego poziomowania.... Musiałem wymienić przewody idące ze sterownika do silniczków, no i teraz żeby było zabawniej to test robi się w górę a nie w dół... Czy możliwe jest, że tak się stało przez robiona adaptację z napięciem na jednym z czujników 1.5v?

Druga sprawa - czy może ktoś napisać jak zachowuje się napięcie na czujnikach w momencie obciążania auta? Chodzi mi o to, czy obciążając tył/przód napięcie na czujniku spada czy rośnie... Bo montując czujniki jak w manualu działało odwrotnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musiałeś pomylić kable. Przy silniczkach zamień piny w kostce 1 z 4 I 2 z 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam taki problem że padły mi czujniki poziomowania xenonów o nr4B0907503 i moje pytanie brzmi czy mogę założyc czujniki o innym numerze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musiałeś pomylić kable. Przy silniczkach zamień piny w kostce 1 z 4 I 2 z 3

 

 

No właśnie dziwna sprawa bardzo bo podpinałem na stówę tak jak było:) Ale pozamieniam piny cewek i powinno grać.

 

witam mam taki problem że padły mi czujniki poziomowania xenonów o nr4B0907503 i moje pytanie brzmi czy mogę założyc czujniki o innym numerze?

 

Zakładaj od BMW, muszą mieć taki sam kształt i będą śmigać a są duzo nowsze do wzięcia w dobrej cenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tam kolego chodzi wszystko? Doszedles do ładu co i jak z tymi silniczkami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, wsio jest OK, tylko jedna sprawa mnie irytuje... Robię adaptację, wszystko jest ok. nadmienię, że u mnie sygnał odpalenia silnika i sygnał włączonych świateł są zmostkowane pod światła, i jest coś takiego:

 

Po adaptacji światła robią test, ustawiają się na położeniu neutralnym. Pojadę, przejadę się, ustawiam auto na równej powierzchni, zaznaczam linię padania światła. Wyłączam je, uruchamiam ponownie, self-test no i każdorazowo światła ustawiają się o tę samą wartość wyżej, by później podczas jazdy znów ustawić się jak wcześńiej...Zastanawiam się czy to nie wina tego, że adaptuje je tak jakby na odpalonym silniku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wpadł mi w ręce taki silniczek. ef6ec265e8c1e13e415c2358f35c5c7e.jpg

Oryginalnie jest montowany na zewnątrz lampy wiec mógłby się nadawać do b5 przed liftem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności