elmer83 Zgłoś #521 Napisano 25 Lutego 2015 Pin 11 dla sterownika 4z7 dotyczy audi a6 Ja właśnie taki mam 4Z7 907 357 i pochodzi z passata. Ten 4BO to do wersji 3b Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #522 Napisano 25 Lutego 2015 Ja właśnie taki mam 4Z7 907 357 i pochodzi z passata. Ten 4BO to do wersji 3b To jaki w końcu montujesz? Bo juz niewiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmer83 Zgłoś #523 Napisano 26 Lutego 2015 4z7 907 357 - - - - - aktualizacja - - - - - bidzio1 dzięki za opis bo już wiem gdzie idą poszczególne sygnały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #524 Napisano 26 Lutego 2015 4z7 907 357 - - - - - aktualizacja - - - - - bidzio1 dzięki za opis bo już wiem gdzie idą poszczególne sygnały. Nie ma sprawy. Tam co do sygnału ładowania to jest nr pinu licznika z audi w passacie jest inny. A na dobra sprawę możesz oszukać ten sygnał dając np plus po włączeniu świateł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #525 Napisano 26 Lutego 2015 Tam co do sygnału ładowania to jest nr pinu licznika z audi w passacie jest inny. A na dobra sprawę możesz oszukać ten sygnał dając np plus po włączeniu świateł. A nie lepiej podpiąć jak fabryka przykazała? Po to jest ten sygnał aby sterownik wiedział że motor pracuje, a aku bez jego pracy nie dostaje po dupie. :ok P.S. Grzana szyba przednia również z niego korzysta rzecz jasna w trosce o aku. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #526 Napisano 26 Lutego 2015 Dlatego napisałem po włączeniu świateł a światła tez dopiero wlaczasz jak odpalisz. A sterownik poziomowania nie ma takiego poboru prądu jak grzane szyby... w tym wypadku to jest tylko sygnał dla aktywacji układu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmer83 Zgłoś #527 Napisano 26 Lutego 2015 (edytowane) A czy wiecie gdzie mogę znaleźć sygnał z alternatora w okolicy skrzynki bezpiecznikowej?? Oraz czy sygnał gala z radia to to samo co czujnik prędkości z czujnika ABS, bo też czytałm że są wątpliwości. - - - - - aktualizacja - - - - - Dlatego napisałem po włączeniu świateł a światła tez dopiero wlaczasz jak odpalisz. A sterownik poziomowania nie ma takiego poboru prądu jak grzane szyby... w tym wypadku to jest tylko sygnał dla aktywacji układu. Ale po co dodatkowy sygnał skoro na pin 9 idzie + po zapłonie a na 17 idzie informacja o włączniu świateł. - - - - - aktualizacja - - - - - W opisie który załączyłeś rzeczywiście jest opis że ten sygnał to tylko informacja o ładowaniu. Ale trochę to dziwne że aż 3 sygnały pozwalają mu działać. Edytowane 26 Lutego 2015 przez elmer83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #528 Napisano 26 Lutego 2015 A czy wiecie gdzie mogę znaleźć sygnał z alternatora w okolicy skrzynki bezpiecznikowej?? Oraz czy sygnał gala z radia to to samo co czujnik prędkości z czujnika ABS, bo też czytałm że są wątpliwości. - - - - - aktualizacja - - - - - Ale po co dodatkowy sygnał skoro na pin 9 idzie + po zapłonie a na 17 idzie informacja o włączniu świateł. - - - - - aktualizacja - - - - - W opisie który załączyłeś rzeczywiście jest opis że ten sygnał to tylko informacja o ładowaniu. Ale trochę to dziwne że aż 3 sygnały pozwalają mu działać. W skrzynce bezpieczników nie ma sygnału ładowania. Sygnał prędkości masz np przy przekaźniku wycieraczek kabelek biały z niebieskim paskiem. Ja robiłem w a4 update samopoziomowania statycznego do dynamicznego to dałem zamiast ładowania to ze świateł I chodzi wszystko ok. Różnica jest taka ze test robi się po włączeniu świateł a nie odrazu po odpaleniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #529 Napisano 26 Lutego 2015 A czy wiecie gdzie mogę znaleźć sygnał z alternatora w okolicy skrzynki bezpiecznikowej Jak masz przekaźnik 214 to na PINie 4 masz ten sygnał lub NIEBIESKA wtyczka licznika (PIN12) P.S. W #520 w załączonej rozpisce jest błędna informacja (zielona wtyczka)! Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #530 Napisano 26 Lutego 2015 Jak masz przekaźnik 214 to na PINie 4 masz ten sygnał lub NIEBIESKA wtyczka licznika (PIN12)P.S. W #520 w załączonej rozpisce jest błędna informacja (zielona wtyczka)! Pozdro. Dlatego w innym poście odpisałem ze dotyczy to licznika z audi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #531 Napisano 26 Lutego 2015 Dlatego w innym poście odpisałem ze dotyczy to licznika z audi. Fakt, nie doczytałem. :ok Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #532 Napisano 26 Lutego 2015 Spoko nie ma sprawy. To jest rozpiska jaka robiłem sobie jak montowalem poziomowanie w audi a4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmer83 Zgłoś #533 Napisano 26 Lutego 2015 Panowie proszę potwierdźcie tylko czy opis przewodów który zamieściłem na zdjęciu kilka postów wcześniej jest prawidłowy. - - - - - aktualizacja - - - - - NA schemacie od kris22bln jest jeszcze jeden przewód, który według rozpiski idzie ze sterownika pin 11 na licznik pin 32 ja nie mam tego przewodu w oryginalnej wiązce. Czy wiecie co to za przewód?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #534 Napisano 26 Lutego 2015 Panowie proszę potwierdźcie tylko czy opis przewodów który zamieściłem na zdjęciu kilka postów wcześniej jest prawidłowy. - - - - - aktualizacja - - - - - NA schemacie od kris22bln jest jeszcze jeden przewód, który według rozpiski idzie ze sterownika pin 11 na licznik pin 32 ja nie mam tego przewodu w oryginalnej wiązce. Czy wiecie co to za przewód?? A ja już pisałem na temat pinu 11. Dotyczy to audi a6 c5 tam są wyświetlane komunikaty na fis w przypadku awarii układu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmer83 Zgłoś #535 Napisano 27 Lutego 2015 Wczoraj podłączyłem wszystko na krótko. I po włączeniu zapłonu silniki wysuwają się i chowają po czym wywala błąd 01539 czyli musze zrobić adaptacje. Brakuje mi tylko blaszki mocującej przedni czujnik i biorę się za montaż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #536 Napisano 13 Marca 2015 Koledzy mam jeszcze jedno pytanie. Na rysunku z ETKA ja widzę 3 czujniki i nie wiem jak mam to rozumieć. podpowie ktoś które ja mam sobie załatwić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #537 Napisano 13 Marca 2015 (edytowane) Na rysunku z ETKA ja widzę 3 czujniki i nie wiem jak mam to rozumieć. podpowie ktoś które ja mam sobie załatwić? A to bardzo proste. :ok Na tyle występowały dwa rodzaje mocowań czujnika, przód napęd [13] oraz 4Motion [14]. Pozdro. Edytowane 13 Marca 2015 przez vipereeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #538 Napisano 13 Marca 2015 A to bardzo proste. :okNa tyle występowały dwa rodzaje mocowań czujnika, przód napęd [13] oraz 4Motion [14]. Pozdro. dzięki bardzo za podpowiedź to już teraz prawie wszystko wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StefanTG Zgłoś #539 Napisano 16 Marca 2015 Któryś z kolegów spotkał się z problem piszczącego łącznika wahacza z czujnikiem 8D0941299B ? Zauważyłem że oba sworznie/ gałeczki są zatarte, jest na to jakiś sposób czy muszę szukać nowego łącznika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #540 Napisano 16 Marca 2015 Któryś z kolegów spotkał się z problem piszczącego łącznika wahacza z czujnikiem 8D0941299B ? Zauważyłem że oba sworznie/ gałeczki są zatarte, jest na to jakiś sposób czy muszę szukać nowego łącznika ? Norma... ja dorobilem sobie te łączniki z użyciem przegubów kulowych m6 ( kupione w roliczym, służą np do ciegna gazu w ursusach) koszt 5zl szt i do tego kawałek pręta gwintowanego m6. Oczywiście długość jest jak oryginał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach