Qdlik Zgłoś #81 Napisano 15 Listopada 2011 albo tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/63773-Made-in-by-JACU albo tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/2405-PASSAT-reaktywacja-%29 Jacek opisał zdesia z b4 i sposób na dzienne. nie pamiętam dokładnie gdzie je zamontował ale poczytaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #82 Napisano 15 Listopada 2011 Homologację światełka mają, ale nie na dzienne... Na dzienne musi być "RL00" Więc niebieski każe włączyć światła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DavidkaS09 Zgłoś #83 Napisano 14 Lutego 2012 witam jak mówimy już i światłach mam problem, bo u mnie ktoś grzebał i jakoś tak poprzeciągał kable z jednego reflektora do 2 kable i pomieszał nie wiem oco biega, i jaki to ma cel, i chciał bym wiedzieć, jak świecą długie czy pala się razem z krótkimi, czemu u mnie długie świeca bardziej w dół i na lewy pas a krótkie w prawo krótkie świecą prawidłowo ale długie to porażka, nie dość ze w dół to jeszcze jakoś tak nie w ta stronę co trzeba, i ogólnie mam słabe światła i nie mogę ich ostawić bo jak podniosę tam śrubami to znowu, krótkie za wysoko walą i oślepiać innych nie chcę. jakieś porady ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #84 Napisano 14 Lutego 2012 bo u mnie ktoś grzebał i jakoś tak poprzeciągał kable z jednego reflektora do 2 kable i pomieszał nie wiem oco biega, i jaki to ma cel, jedyne co mi przychodzi do głowy to albo komuś popaliło część instalacji albo był dzwon i nieudolnie ktoś zrobił auto na handel... i chciał bym wiedzieć, jak świecą długie czy pala się razem z krótkimi, w b4 tak właśnie świecą czemu u mnie długie świeca bardziej w dół i na lewy pas zapewne są źle ustawione, podjedź na stację diagnostyczną to Ci sprawdzą. i ogólnie mam słabe światła teraz pytanie, jakie masz lampy, ori czy zamienniki?? podejrzewam wypalone odbłyśniki... poczytaj trochę o reflektorach, załóż przekaźniki powinno się poprawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DavidkaS09 Zgłoś #85 Napisano 14 Lutego 2012 a jak powinny być w kostkach zasilania w jakich kablach i kiedy +12 itp ? ---------- Dodano o 22:41 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:16 ---------- a i jeszcze jedna sprawę mam że czasami w czasie jazdy potrafi mi radio się odnowa załączyć mój brat mówił ze zgasł u silnik tak mu sie zdawało. czy to może być wina stacyjki bo pierw się popsuło załączanie radia ze stacyjki a teraz to co opisałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #86 Napisano 15 Lutego 2012 a jak powinny być w kostkach zasilania w jakich kablach i kiedy +12 itp ? co?? nie rozumiem o co pytasz, a ja Cię też o coś pytałem żeby móc Ci pomóc... a i jeszcze jedna sprawę mam że czasami w czasie jazdy potrafi mi radio się odnowa załączyć mój brat mówił ze zgasł u silnik tak mu sie zdawało. czy to może być wina stacyjki bo pierw się popsuło załączanie radia ze stacyjki a teraz to co opisałem. to nie temat na takie pytania, zresztą pisz bardziej spójnie i logiczniej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DavidkaS09 Zgłoś #87 Napisano 15 Lutego 2012 ok już odpowiadam mam lampy Oryginalne. chodzi mi że przy lampie jest wtyczka i jakie są tam kable i który to masa +12 długich, krótkich. i w czasie jazdy radio mi włączy się od nowa jak bym odciął zasilanie i przyłączył od nowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #88 Napisano 15 Lutego 2012 ok już odpowiadam mam lampy Oryginalne. to pewnie odbłyśniki już popalone. brązowy masa, żółty krótkie, biały długie a ten czwarty co nie pamiętam koloru to postojówka. co do ustawienia lampy to podjedź na stację diagnostyczną, jak wyżej pisałem.. pierw się popsuło załączanie radia ze stacyjki obstawiam kostkę stacyjki... i w czasie jazdy radio mi włączy się od nowa jak bym odciął zasilanie i przyłączył od nowa. posprawdzaj wszystkie wtyczki przy radiu. tak samo z siebie się to dzieje czy jak coś przyciskasz, coś ruszasz?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TediAFN Zgłoś #89 Napisano 2 Sierpnia 2012 Koledzy mam pewien problem z dziennymi. Kupiłem, założyłem i działają niestety jest pewne ale.... a mianowicie. Po zapaleniu silnika światełka dzienne świecą, włączam pozycję dzienne gasną i do tego momentu wszystko jest ok. Po włączeniu świateł mijania dzienne zaczynają się delikatnie jarzyć prawie nie widocznie ale jednak, a jak włączę drogowe to znów troszkę mocniej się jarzą. w ciągu dnia jest to prawie niewidoczne ale wieczorkiem już tak. Co może być tego przyczyną? Czy to że plus mam podciągnięty od alternatora? Czy jak zrobię na plusie po zapłonie to coś pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #90 Napisano 2 Sierpnia 2012 przekaźnik jakiś masz zamontowany?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TediAFN Zgłoś #91 Napisano 2 Sierpnia 2012 Nic nie mam montowanego. Lampy mają wbudowany automatyczny wyłącznik. Są trzy przewody: Czerwony (pod altka podłączyłem) Czarny (masa na aku), Biały pod pozycję. ---------- Dodano o 13:06 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:12 ---------- Wyczytałem gdzieś jeszcze na jakimś forum żeby odłączyć kabel sterujący (biały) a masę dać pod pozycję, plus zostawić przy aku. Tylko mam lekkie obawy czy nic się nie stanie jak tak zrobię?? ---------- Dodano o 13:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:06 ---------- I sprawdziłem tą metodę. Działa. Jak masa jest podłączona pod pozycję to dzienne świecą a jak włączę pozycję i wszystkie kolejne to dzienne ani myślą się włączyć. Tylko ostatnie pytanie czy jak tak będę jeździł to czy nic złego z ledami lub instalacją się nie stanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #92 Napisano 2 Sierpnia 2012 czerwony masz do altka. czarny pod pozycyjne to skąd Ty masę bierzesz?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TediAFN Zgłoś #93 Napisano 2 Sierpnia 2012 Na pierwszy rzut oka wygląda że masy nie ma ale nie wiem czy dobrze to interpretuje, że gdy pozycje są wyłączone to przewód od nich robi masę do ledów a plus od altka. Gdy włączę pozycje to ledy mają dwa plusy i przestają świecić. Nie wiem czy dobrze myślę ale faktycznie jak są tak podłączone to wszystko działa a jak podłączone zgodnie ze schematem to na mijania i długich ledy się delikatnie świecą. A to rozwiązanie znalazłem na tej stronie na samym dole ostatni wpis http://www.jeep.org.pl/forum/printview.php?t=76972&start=0&sid=f8a33fcdc03fb3b72ed35c6428bcaf34 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #94 Napisano 10 Sierpnia 2012 nie wiem czy dobrze to interpretuje, że gdy pozycje są wyłączone to przewód od nich robi masę do ledów a plus od altka. Gdy włączę pozycje to ledy mają dwa plusy i przestają świecić. Nie wiem czy dobrze myślęDobrze myślisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodymazur Zgłoś #95 Napisano 6 Kwietnia 2015 Witam kolegów. Pomóżcie koledzy bo już straciłem głowę i nie wiem co tu kombinować. Zamontowałem światła dzienne tak jak instrukcja każe. Czyli: Biały - pod pozycje Czarny - masę od akumulatora - Czerwony - przez scianke grodziową po stacyjce. Wszystko niby ok ale.................. Podczas jazdy próbnej jadąc w korku na światłach dziennych zauważyłem na aucie prze de mną że gdy dotknę pedał hamulca to światła dzienne przygasną na jakies 0,5 sekundy gdy dalej hamuje nic sie takiego nie dzieje. Tylko ten pierwszy raz jak dotykam pedału hamulca. Szukałem na wszystkich kablach od stacyjki miernikiem i na kazdym co znalazłem + po stacyjce podczas naciskania właśnie pedału hamulca spada około 0,7 v. Pewnie dlatego przygasają mi te dzienne. Mam paska b3 2E z elektryczną pompą ABS. Czy pociągnąć od alternatora i będzie spokój?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #96 Napisano 7 Kwietnia 2015 Popraw masy i załóż dodatkową na silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertk2 Zgłoś #97 Napisano 17 Marca 2018 Szanowni, Temat świateł dziennych ma już brodę, ale ja miałbym prośbę - Czy możecie podać pewne zalecenia praktycznie do montażu przekaźników odciążających do reflektorów? Chodzi mi jakie przekaźniki polecacie (pewne) i jak je praktycznie zamontować, aby montaż był pewny na długi czas. Lewa lampa jest blisko aku więc pewnie tam jest łatwiej, gorzej z prawą (skąd praktycznie wziąć tam plus - pewnie z altka?). Jakie przewody stosujecie jako nośnik prądu do przekaźników, żeby nie kruszały. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #98 Napisano 19 Marca 2018 Jeśli dasz odpowiednio gruby przewód prądowy, to możesz obie lampy zasilać z jednego punktu - spadek napięcia będzie pomijalny. Myślę, że 6mm^2 będzie dawał odpowiedni zapas. Byleby tylko nie użyć kabli "audio" i innych do zastosowań domowych. Musi być linka i tyle. Co do przekaźników - najlepiej zastosować jakieś przewymiarowane (na 40-60A) z gniazdami, które mają uszczelki. Bezpiecznik oczywiście przed przekaźnikiem jak najbliżej akumulatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertk2 Zgłoś #99 Napisano 19 Marca 2018 6mm2 to 60A - a dla zarówki 55W przy 12-14V to prąd tam płynie c.a 5A- nie za duży ten zapas? jak podepniesz kabel 6mm2 do konektora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #100 Napisano 19 Marca 2018 Zapas aż za duży to wiem ale sensu ciągnięcia przewodu z alternatora też nie rozumiem 4 mm2 jest też ok, spadek napięcia to będzie maksymalnie jakieś 0.1V, a i konektory da się zarobić raczej w obu przypadkach. Ale skoro chcesz wycisnąć wszystko co się da - 6 mm^2 musi być Mogłem oczywiście dopisać na górze, że to z nutką dowcipu było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach