Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Carlito

Problem z wlewem paliwa

Recommended Posts

Guest Carlito

Witam wszystkich uzytkowników tego forum ,to mój pierwszy post ale napewno nie ostatni.Mam następujący problem, chodzi o wlew paliwa a dokładniej o otwieranie jego, naciskajac przycisk od wlewu słychac tylko specyficzne chrobolenie ,a sie nie otwiera.Co moze byc przyczyną tego czy ktos mial podobny problem?Dzieki z góry za każdą podpowiedź,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Zieba_riders

Ja miałem taki problem. Jeśli muszisz otworzyc wlew to w bagażniku musisz dostać się do schoweka bocznego do cięgna. Jak pociągniesz je to klapka otworzy się. To wyjscie awaryjne. Usterke usunoł mi zaprzyjazniony elektryk samochodowy. Z tego co pamiętam to zaśniedziały styku przy głównym komputerze ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest gozdzikm

moga byc dwie przyczyny:

1. nie dziala elektryczny silniczek otwierający rygiel wlewu paliwa-trzeba dostac sie do mechanizmu przez bagaznik

2.nie dziala sprezynka,blaszka ktora powoduje otwarcie wlewu przy zwolnionym ryglu-tak jak poprzednio musisz dostac sie do mechanizmu,recznie otworzyc wlew i sprawdzic-ja mialem taka usterke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest szefo
moga byc dwie przyczyny:

2.nie dziala sprezynka,blaszka ktora powoduje otwarcie wlewu przy zwolnionym ryglu-tak jak poprzednio musisz dostac sie do mechanizmu,recznie otworzyc wlew i sprawdzic-ja mialem taka usterke

 

podepne sie do tematu bo mam taki sam problem siłownik działa zwalnia zamek ale musze mieć długie paznokcie i sie nagimnastykować żeby go otworzyć doszedłm od strony schowka na apteczke do wlewu ale niemoge zlokalizować sprężyny która najpewniej pękła moze ktoś potrafi to zobrazować

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już ci napisze o co chodzi ;) Ponieważ omijałem moduł komfortu i musiałem przy okazji podłączyć na krótko ten silniczek.

 

Przedewszystkim wykręć go sobie znajduje się on na dwuch śrubkach poluzuj je i przesuń silniczek do tyłu aż poczujesz opór.Popchnij go w strone błotnika i już masz go w rękach.

Drugi krok to sprawdzenie silniczka (czy działa?)Tu najlepiej wziąść sobie 2 osobe do pomocy i poprosić aby nacisnęła przycisk wlewu.

 

Jeżeli silniczek działa i odbija to problem tkwi w doprowadzeniu wodzika do wlewu(najprawdopodobnij ktoś chciał ci się w nocy dostać do paliwa i porostu starał się wyłamać klapkę).Jest to taka rurka prze którą przchodzi wodzik od silniczka do klapki.Najlepiej jest wykręcić klapke.To bardzo proste Należy wykręcić jedną śrubkę znajdującą się pod klapką.Po wykręceniu wystarczy pociągnąć i mamy całą klapkę,wraz z gumą i rurką doprowadzającą wodzik w rękach.Rozwierć rurkę tak abu wodzik chodził luźno.Poskręcaj wszystko i powinno graćszefo, -Myśle że ty masz ten problem.Miałem to samo i zrobiłem to w 15 minut na stacji płaskim srubokrętem:)

 

Jeżeli silniczek nie działa z przycisku to należy sprawdzić czy działa na krótko.Silniczek działa na 12V więc wystarczy podłączuć + i - do akumulatora i sprawdzić czy działa.Jak działa to wystarczy podciągnąć nowe przewody pod silniczek i popiąć je pod przełącznik.Przełącznik steruje +.masa jest wszędzie

Miłej zabaw Pozdrawiam Piotrmag1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy tym wlewie paliwa to jest odpowietrzenie czy mi tam blachowkrętu brakuje?! Jeśli tak to jakiego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy