szkapa88 Zgłoś #1 Napisano 9 Marca 2010 Mam problem z ssaniem automatycznym, a dokładnie to że za długo jest załączone. Wyłącza się dopiero tak przy ok. 80 stopniach (cyba że tak powinno byc w co wątpie bo jazda na krótkich odcinkach to porażka ). Obroty na ssaniu to ok. 1200. Czy idzie to jakoś ustawić żeby się wcześniej wylączał przy użyciu podstawowych narzędzi, garażu i płytkiej wiedzy o silnikach i gaźnikach. Mam silnik 1.6 benzyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #2 Napisano 9 Marca 2010 Wstaw jakąś fotkę gaźnika, albo podaj jaki masz typ gaźnika. Przyczyn może być kilka, uszkodzony sam "moduł" ssania, uszkodzone ogrzewanie spirali sterującej, uszkodzony czujnik temperatury do ssania. No i ssanie powinno wyłączyć się o wiele wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapa88 Zgłoś #3 Napisano 10 Marca 2010 Gaźnik to Pierburg 1B Link do fotek http://img355.imageshack.us/g/1010641.jpg/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vic16 Zgłoś #4 Napisano 14 Marca 2010 U mnie w Pierburgu 2E odkręcam trzy śrubki, i przekręcam w prawo lub w lewo moduł ssania. Na zdjeciach widze, że chyba przy swoim 1B możesz chyba zrobić tak samo. Masz takie trzy śrubki przy module, jest to od strony ściany grodziowej komory silnika i kabiny. Do tego są przyłączone dwa "węże". Zobacz, czy możesz to przekręcić w prawo, lub w lewo. Podejrzewam, że tak...i tak właśnie ustawiasz ssanie. Nie chce tutaj kłamać nikogo...wiec napisze,że z niepotwierdzonych źródeł wiem, że ustawia się to na ciepłym silniku. Pozdrawiam, i życzę rozwiązania problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach