Jump to content
szkapa88

problem z ssaniem

Recommended Posts

Mam problem z ssaniem automatycznym, a dokładnie to że za długo jest załączone. Wyłącza się dopiero tak przy ok. 80 stopniach (cyba że tak powinno byc w co wątpie bo jazda na krótkich odcinkach to porażka ).

Obroty na ssaniu to ok. 1200.

Czy idzie to jakoś ustawić żeby się wcześniej wylączał przy użyciu podstawowych narzędzi, garażu i płytkiej wiedzy o silnikach i gaźnikach.

Mam silnik 1.6 benzyna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wstaw jakąś fotkę gaźnika, albo podaj jaki masz typ gaźnika. Przyczyn może być kilka, uszkodzony sam "moduł" ssania, uszkodzone ogrzewanie spirali sterującej, uszkodzony czujnik temperatury do ssania.

No i ssanie powinno wyłączyć się o wiele wcześniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie w Pierburgu 2E odkręcam trzy śrubki, i przekręcam w prawo lub w lewo moduł ssania. Na zdjeciach widze, że chyba przy swoim 1B możesz chyba zrobić tak samo. Masz takie trzy śrubki przy module, jest to od strony ściany grodziowej komory silnika i kabiny. Do tego są przyłączone dwa "węże". Zobacz, czy możesz to przekręcić w prawo, lub w lewo. Podejrzewam, że tak...i tak właśnie ustawiasz ssanie. Nie chce tutaj kłamać nikogo...wiec napisze,że z niepotwierdzonych źródeł wiem, że ustawia się to na ciepłym silniku. Pozdrawiam, i życzę rozwiązania problemu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy