Skocz do zawartości
adrianos

Nowe turbo do bmp 140 km

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy.

Chciałbym założyć do mojego passata ( 2.0 bmp 140 ) turbinke od 170 konnej wersji. Co potrzebuje oprócz turbiny? Czy wystarczy sama wymiana turbo + odpowiedni program? Ile mniej więcej otrzymam koni mechanicznych? Jak z trwałością silnika? Obecnie mam 193 tyś km i jestem po wymianie pompy oleju. Czy warto bawić się w ten tjuning? xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy warto? To indywidualna ocena...jeden bedzie szczesliwy z wiekszej mocy a drugi bedzie miec bezsenne moce z racji wydanych zl :) ktorych nie potrafi wykozystac

A co do przyrostow to beda przyzwoite. Mysle ze dobre 190-200KM do zlamania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

190-200? to fajnie :) a ile takie coś kosztuje? turbo z 2 tysie i do tego 1300 chip. czy coś wiecej mam wymieniać czy tyle wystarczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam koledzy.

Chciałbym założyć do mojego passata ( 2.0 bmp 140 ) turbinke od 170 konnej wersji. Co potrzebuje oprócz turbiny? Czy wystarczy sama wymiana turbo + odpowiedni program? Ile mniej więcej otrzymam koni mechanicznych? Jak z trwałością silnika? Obecnie mam 193 tyś km i jestem po wymianie pompy oleju. Czy warto bawić się w ten tjuning? xD

 

Witam, kolega poczynił jakieś kroki w strone turbo od 170KM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, kolega poczynił jakieś kroki w strone turbo od 170KM?

Poza tym przy takiej zmianie osobiście wolałbym IC wymienić na coś wydajniejszego, żeby nie było ,że się grzeje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pozwolę sobie odświeżyć temat.

Czy mógłbym prosić o poradę jaka turbosprężarka będzie pasowała do kolektora z silnika 140-konnego BMP? Czy koras od 170KM (757042-5) wejdzie do kolektora od 140-ki?

 

Ponowie pytanie kolegi Puma: Czy kolega Adrianos poczynił już jakieś kroki?

Pozdrwiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zrobisz NIC, tam jest ten smiec gt1646V a pod nia DPF+chlodnica spalin, a na dodatek jeszcze sciana grodziowa w pasku jest przysunieta. Mozna to inaczej zrobic, ale to NIE p&P , dajesz inne turbo i wywalasz czesc osprzetu , lub hybryda na twojej turbo na kole kompr. CNC to tak max 200KM lub zmiana walka jeszcze i max 230KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie wyciagneli 205km i 445Nm ... bylo 136km w oryginale. zmiana turbo na nowe od 170-tki - troche cena nieciekawa 3120zl. do tego doszla zmiana oprogramowania, zmiana wydechu od turbo na nierdzewke, wyrzucili kompletnie EGR (dzieki bogu :D ) oraz kat. przy okazji okazalo sie ze mialem padniety regulator klapek w kolektorze ssacym, to zmienili na bezklapowy - czyt. bezproblemowy :)

przy okazji pojawiaja sie inne male problemy. w 136, 140km turbiny sa "skierowane do dolu", w 170 sa wieksze i skierowane do gory. Trzeba zmieniac sporo rurek, u mnie musieli zmienic tez przewody paliwowe. na 99% nie bedzie tez pasowac gorna pokrywa plastikowa silnika i pozniej trzeba cudowac z uchwytami do niej. Ale wiekszosc pasowala od silnika BMR 170km.

radosc z jazdy jest bezcenna, a co dziwne spalanie zmalalo (przy kulturalnej jezdzie oczywiscie) i silnik pracuje o wiele "kulturalniej" na calej dlugosci obrotow. dodatkowo pojawil sie efekt fajnego swistu turbiny przy spadaniu obrotow i zmianie geometrii lopatek przy okolo 1500obr/min - brzmi nisamowice :) wiec jesli masz ochote zwiekszyc moc i masz kogos kto Ci to zrobi naprawde dobrze - NIE CZEKAJ :)

Edytowane przez thomeck

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty ,a ty w ogole wiesz co ty piszesz??? BMR to 16v z tubina "na koletorze" , jakim cudem p&p mialbys to zamontowac???Twoja to 8V a tamta 16v calkiem inny kolektor , O reszcie "drobnostek" nie wspomnie. Wiec masz na 100% zamontowana BRD na koletorze z AFN/AWX/AVB/AVF . No chyba ze obcieliscie nowe turbo od koletkroa iz zaspawaliscie to twojego kolektora - bo byla najwieksza glupota jaka moze byc.

Edytowane przez spawacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odswiezam temat.da sie czy nie da sie zmienic 140stke w bmp 2.0 tdi 8V na 170konna turbine?

Jedni mowia ze tak drudzy ze nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da sie ale tak jak poprzednik pisał nie plug and play. Masz kolektor zintegrowany z stroną gorąca turbo. Np turbina brd nie ma zintegrowanej strony gorącej z kolektorem. Inny kolektor będziesz musiał dać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Da sie ale tak jak poprzednik pisał nie plug and play. Masz kolektor zintegrowany z stroną gorąca turbo. Np turbina brd nie ma zintegrowanej strony gorącej z kolektorem. Inny kolektor będziesz musiał dać.

 

Czyli od jakiej wersji kolektor by pasowal?bo w 140 bmp jest lolekyor mocowany na wprost a w 170 wiekszosc ma na skos...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ty ,a ty w ogole wiesz co ty piszesz??? BMR to 16v z tubina "na koletorze" , jakim cudem p&p mialbys to zamontowac???Twoja to 8V a tamta 16v calkiem inny kolektor , O reszcie "drobnostek" nie wspomnie. Wiec masz na 100% zamontowana BRD na koletorze z AFN/AWX/AVB/AVF . No chyba ze obcieliscie nowe turbo od koletkroa iz zaspawaliscie to twojego kolektora - bo byla najwieksza glupota jaka moze byc.

 

BKP jest 16V i turbina na kolektorze. Czy w takim wypadku 170 z BMR wejdzie bez problemów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie pasowało ostatnio sam miałem turbawke z BMR i chciałem do siebie ładować ją do mnie. Egr zupełnie gdzie indziej ma swoje podłączenie, turbo jest w górę skierowane więc trzeba by było rzeźbić przy tym a nie wiem czy by ci sie chciało :D ja swoją 140 dałem na przetoczenie (przy okazji regeneracji) i złozyli mi ją na gratach ze 170 a teraz czekam az mi troszke kaski wpadnie zeby program zrobic bo wogóle teraz nie jezdzi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności