kenor18 Zgłoś #1 Napisano 6 Marca 2010 jak wyzej chodzi mi o luz na kierownicy nie jest to luz spowodowany maglownica ani koncówkami bo to nie o to chodzi , luz wystepuje góra-doł na boki jak szarpne kierownica nie mam pojecia co to jest jakby jakies łozysko na wieloklinie od kierownicy czy jeszcze co innego nie mam pojecia.moze Ktos z Was to przerabiał?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz Zgłoś #2 Napisano 6 Marca 2010 Masz do wymiany zapewne to łożysko, które jest widoczne na zdjęciu http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b5ed0fe583530785. Sporo osób ma ten luz w B3/B4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #3 Napisano 6 Marca 2010 da sie wymienic to lozysko?/ jak to sie fachowo nazywa albo jakiegos linka z czescia zamienna bym poprosił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz Zgłoś #4 Napisano 6 Marca 2010 Wymienić na pewno sie da ale z tego co wiem nie jest to łatwe, jest to łożysko dolne w kolumnie kierowniczej. Może to ci pomoże bo zamienników nie mogę znaleźć. http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/PA/1991/84/52/928607/ Jak będą chcieli login i hasło to wpisz vento-fan i w login i w hasło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #5 Napisano 6 Marca 2010 Nim wymienisz to łożysko to proponowałbym sprawdzić dół kolumny, a mianowicie taka sprężynę która usztywnia kolumnę, widać ja po zdjęciu-odkręceniu dwie plastikowe śruby- dolnej osłony . Mogła ta sprężyna pęknąć i stąd te luzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czarny_passek Zgłoś #6 Napisano 6 Marca 2010 (edytowane) Sprawdź też mocowanie kolumny do blachy pod licznikiem, może się śruba poluzowała, ta z gładkim łepkiem. Widać je na tym zdjęciu wrzuconym powyżej, po prawej stronie zdjęcia. Edytowane 6 Marca 2010 przez Czarny_passek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość M@ły Zgłoś #7 Napisano 3 Lutego 2011 Witam znalazłem temat który właśnie mnie interesuje. Koledzy mogłbym prosić o wklejenie jeszcze raz tego linku ze zdjęciem??? Dopadł mnie taki sam problem jak kenor18, I do ciebie kolego też prośba jesli bys mogl podpowiedziec jak poradziłeś sobie z tym tematem. PozdraVWiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #8 Napisano 3 Lutego 2011 Zanim zaczniecie szukać łożysk podokręcajcie sobie śruby od stacyjki. Dokładnie....po zdjeciu plastikowej osłony wokół stacyjki po lewej stronie kolumny jest śruba na imbus....można ja popuścić kierownicę podciagnąć w góre do siebie i dokrecić śrubę...luz powinien zniknąć...warunek jest taki że na dole kolumny przy krzyżaku jest sprężyna....(dolny plastik pod kolumną przy podzłodze trzeba zdjąć)...w przypadku jej braku luzu się nie pozbędziemy. Gdzieś jest ładna fotorelacja z wymiany kostki stacyjki i wszystko tam ładnie widac...ale jest tyle wątków o stacyjce że znależć nie mogę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach