Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

jak wyzej chodzi mi o luz na kierownicy nie jest to luz spowodowany maglownica ani koncówkami bo to nie o to chodzi , luz wystepuje góra-doł na boki jak szarpne kierownica nie mam pojecia co to jest jakby jakies łozysko na wieloklinie od kierownicy czy jeszcze co innego nie mam pojecia.moze Ktos z Was to przerabiał??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

da sie wymienic to lozysko?/ jak to sie fachowo nazywa albo jakiegos linka z czescia zamienna bym poprosił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienić na pewno sie da ale z tego co wiem nie jest to łatwe, jest to łożysko dolne w kolumnie kierowniczej. Może to ci pomoże bo zamienników nie mogę znaleźć.

http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/PA/1991/84/52/928607/ Jak będą chcieli login i hasło to wpisz vento-fan i w login i w hasło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nim wymienisz to łożysko to proponowałbym sprawdzić dół kolumny, a mianowicie taka sprężynę która usztywnia kolumnę, widać ja po zdjęciu-odkręceniu dwie plastikowe śruby- dolnej osłony . Mogła ta sprężyna pęknąć i stąd te luzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź też mocowanie kolumny do blachy pod licznikiem, może się śruba poluzowała, ta z gładkim łepkiem. Widać je na tym zdjęciu wrzuconym powyżej, po prawej stronie zdjęcia.

Edytowane przez Czarny_passek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość M@ły

Witam znalazłem temat który właśnie mnie interesuje. Koledzy mogłbym prosić o wklejenie jeszcze raz tego linku ze zdjęciem??? Dopadł mnie taki sam problem jak kenor18, I do ciebie kolego też prośba jesli bys mogl podpowiedziec jak poradziłeś sobie z tym tematem. PozdraVWiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zanim zaczniecie szukać łożysk podokręcajcie sobie śruby od stacyjki.

Dokładnie....po zdjeciu plastikowej osłony wokół stacyjki po lewej stronie kolumny jest śruba na imbus....można ja popuścić kierownicę podciagnąć w góre do siebie i dokrecić śrubę...luz powinien zniknąć...warunek jest taki że na dole kolumny przy krzyżaku jest sprężyna....(dolny plastik pod kolumną przy podzłodze trzeba zdjąć)...w przypadku jej braku luzu się nie pozbędziemy.

Gdzieś jest ładna fotorelacja z wymiany kostki stacyjki i wszystko tam ładnie widac...ale jest tyle wątków o stacyjce że znależć nie mogę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności