maciek_x Zgłoś #1 Napisano 3 Marca 2010 Witam, Jak wyjąć reflektor, czy można wymienić sam odblask, albo ten pęknięty skleić, jeżeli to możliwe to proszę śrubka po śrubce jak go wymontować. Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #2 Napisano 3 Marca 2010 tu coś masz ,używaj szukajki szybciej http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=65100&highlight=jak+zdj%B1%E6+lampy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek_x Zgłoś #3 Napisano 4 Marca 2010 Jeżeli wyjmę już reflektor, czy będzie dostęp żeby odblask pęknięty skleić czy trzeba kupić nowy reflektor. A może kupić uszkodzony i podmienić sam odblask. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #4 Napisano 4 Marca 2010 (edytowane) Jeżeli wyjmę już reflektor, czy będzie dostęp żeby odblask pęknięty skleić czy trzeba kupić nowy reflektor. A może kupić uszkodzony i podmienić sam odblask. kup całą lampę ,nie uda Ci się nic z tym zrobić bez rozklejania jej ,później zaczynają się problemy z parowaniem, ja bym laskę położył na ten stary i kupił używany http://www.allegro.pl/item946840326_lampy_reflektory_przod_vw_passat_b6.html albo http://www.allegro.pl/item925894745_lampa_vw_passat_b6_2006_wszystkie_czesci.html Edytowane 4 Marca 2010 przez Moro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slyzo Zgłoś #5 Napisano 7 Sierpnia 2011 Witam. Zakupiłem niedawno Passata b6 z 2007 r. Poprzedni właściciel przy wymianie żarówki nie założył gumy na reflektor i jedna lampa zrobiła się od środka brudna, a na dodatek wlazł tam pająk i zdechł a jego zwłoki leżą sobie w środku. W związku z tym mam pytanie czy ktoś się orientuje w jaki sposób wymontować reflektor i może jak go wyczyścić w środku?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #6 Napisano 7 Sierpnia 2011 jak go wyczyścić w środku?? znajomy miał bardzo podobna sytuację w B5 Lift iż spadła mu ta gumowa osłona z tyłu i po dużym deszczu i przejechaniu przez kałużę także nalało mu się trochę brudnej wody. Po 2 dniach lampa została zdjęta z auta, nalane do środka chemii do mycia samochodów, później płukanie wodą destylowaną i dokładne wysuszenie i lampa była czysta. Jeśli u Ciebie to tylko kurz to możesz tak spróbować ale jeśli była tam woda i zaschła dawno temu to po chemii i późniejszym płukaniu istnieje ryzyko iż zejdzie razem z brudem ta warstwa chromowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slyzo Zgłoś #7 Napisano 7 Sierpnia 2011 Wielkie dzięki. Jak zdejmę to zrobię delikatną płukankę wody i ludwiku a na koniec woda destylowana. Tylko jak ją stamtąd wyjąć . Słyszałem gdzieś że trzeba zderzak przedni demontować a to nie bardzo mi się uśmiecha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #8 Napisano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) Wielkie dzięki. Jak zdejmę to zrobię delikatną płukankę wody i ludwiku a na koniec woda destylowana. Tylko jak ją stamtąd wyjąć . Słyszałem gdzieś że trzeba zderzak przedni demontować a to nie bardzo mi się uśmiecha. no niestety trzeba:) ale to maks do godziny , instrukcje masz na forum jak się zabrać za to a konkretniej trzeba zdjąć grill ,koła,nadkola podgiąć bo zderzak przykręcony jest dwoma nakrętkami na stronę :)i torx od spodu na górze grila ogólnie z 20 śrubek trzeba poodkręcać , dasz sobie radę tu masz miejsca gdzie są śruby http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=779081#post779081 lampa też jest na ślizgu przykręcona 4 śrubami na dole i 2 na górze i jeszcze chyba 2 jak dobrze pamiętam Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez Moro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #9 Napisano 8 Sierpnia 2011 a konkretniej trzeba zdjąć grill Nie trzeba W B5 3BG trzeba było ściągać grill, bo pod nim były śruby mocujące zderzak, natomiast w B6 grill ślicznie schodzi wraz ze zderzakiem Wiem to z autopsji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daru-x Zgłoś #10 Napisano 3 Sierpnia 2014 Mam do wymiany reflektory w B6 2008r. Czy firma Valeo jest dobra czy lepiej Hella a może coś polecacie innego ? Chciałbym mieć dobre światła i zakup żeby nie był na rok. Czy warto inwestować w xenony i co potrzeba do tego i czy to legalne jak oryginalnie tam nie miałem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #11 Napisano 3 Sierpnia 2014 kraza legendy ze lepsze niby hella co do ori ksenon to aby zalozyc +- 4k zł o ile starczy;) (lampy, zderzak pod spryski, caly osprzet itp) pare kolegow zakladalo z forum poszukaj i popytaj o ceny. mozesz tez wlozyc przetwornice i hidy ale to wiaze sie tez z dolozenien spryskiwaczy i poziomowania (a nie wiem czy to sie tak da) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daru-x Zgłoś #12 Napisano 3 Sierpnia 2014 Czyli zostaję przy zwykłych lampach tylko jakie? http://allegro.pl/lampa-reflektor-przod-valeo-nowa-vw-passat-b6-l-p-i4468163715.html takie coś znalazłem potrzebuje kompletu czy to dobry zakup? Może coś lepszego byłoby za tą kwotę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #13 Napisano 3 Sierpnia 2014 Kolego widzę że za tą cenę możesz mieć firmy Depo. Nie wiem czy to dobra firma niech się ktoś wypowie http://allegro.pl/lampa-vw-passat-b6-05-10-przod-prawy-i-lewy-nowe-i4461230631.html te z twojego linku to Valeo. Podobno tej firmy są montowane w fabryce ps. co się stało że musisz wymienić? Było bum czy inny powód? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daru-x Zgłoś #14 Napisano 3 Sierpnia 2014 Autko niedawno zakupione, w środku zabrudzenia słabo świecą, taki efekt jakby żarówka w środku strzeliła i okopciła klosz od środka, druga w trochę lepszym stanie, nie wiem czy wykonuje się regenerację klosza, z zewnątrz to wiadomo polerka ale w środku? Pewnie trzeba byłoby rozszczelniąć całą lampę i może będzie później parować? Z jednej z lamp nie mam sprawnej obudowy żarówki H7 od światła mijania i po wsadzeniu w gniazdo reflektora muszę ją docisnąć gąbką by siedziało w gnieździe sztywno. W ASO nie mają takiego czegoś ale to już chyba inny temat. Boję się kupować tanich podróbek bo sądzę, że długo na tym nie pojeżdżę i jakościowo pewnie są kiepskie. Ktoś ma na aukcji w rozsądnej cenie Hella ale tylko jedną , dlatego wybór padł na komplet Valeo. Używane kupować myślę, że nie warto . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #15 Napisano 3 Sierpnia 2014 Tam główna żarówka jest na soczewce więc okopcenie zewnętrznego odbłyśnika nic nie zmienia (chyba że pozycje słabo świecą, ale to nikogo nie interesuje). Valeo idzie w oryginale i chyba Hella też (ja u siebie mam fabrycznie lampy Valeo), więc jak dla mnie wszystko jedno jaką lampę kupisz. Jak masz kasę to kup nową, jak wolałbyś trochę mniej wydać, to reflektor używany nie wydaje się być problemem, tylko kup z rocznika jakiegoś nowszego to odbłyśnik będzie mniej wypalony. Lampy można oddać na regenerację, ale niech zregenerują odbłyśnik w soczewce też a nie tylko ten zewnętrzny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #16 Napisano 3 Sierpnia 2014 a te Depo nadają się czy to chińczyk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #17 Napisano 3 Sierpnia 2014 (edytowane) Używane kupować myślę, że nie warto .Kupować nie warto. Ale nie licz że jak założysz nowe to będziesz miał dużo lepsze światła. Ja jestem świeżo po swapie ze zwykłych lamp na xenony i różnica w jakości świecenia jest kolosalna. W ogóle zwykłe lampy w b6 to jakaś padaka. Jak chce ci się podjechać do Gliwic to mogę ci dać moje stare. Są jeszcze ok, poza małym uszczerbieniem szkła w jednym. (dla jasności - u mnie dać znaczy dać )Zanim kupisz nowe skontaktuj się z gościem z firmy http://xenon-ekspert.pl Koleś ma niezły patent na czyszczenie soczewek. Edytowane 3 Sierpnia 2014 przez mkpol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daru-x Zgłoś #18 Napisano 3 Sierpnia 2014 (edytowane) http://allegro.pl/oryg-hella-lampy-vw-passat-b6-3c-r36-black-r-line-i4440545039.htmltakie mi się jeszcze podobają, a co sądzicie o innych firmach Dyline Dylight Depo czy tylko ładnie wyglądają czy można używać latami i nic się nie dzieje ? Zadzwonię do xenon-expert zobaczymy co polecą. Edytowane 3 Sierpnia 2014 przez daru-x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tro0ek Zgłoś #19 Napisano 3 Grudnia 2014 A jest możliwość wyjęcia z reflektora czarnej soczewki, żeby było lepsze dojście do wyczyszczenia go? Jednak trochę dużo roboty z wyjęciem reflektora więc może jest jakiś sposób żeby go wyczyścić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duke39 Zgłoś #20 Napisano 8 Października 2017 Witam, a czy żeby dobrać się do silniczeka regulacji reflektora (nie dziala) trzeba to wymontowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach