Jump to content
pawelstaszow

Grupowy Chiptuning w firmie KreatorMocy -800zł Warszawa diesel&benzyna

Recommended Posts

Panowie, zadzwońcie do Roberta z Kreatora, powołajcie sie na liste od filipo2005, I może Was dopiszę. Powodzenia i pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, Dzięki za info. Już dzwoniłem do Roberta. Prosił o wysłanie szczegółów mailem i obiecał, że odpisze.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do "MR-MOTORS" też jestem chętny tylko jaki termin i cena, bo chciałbym jeszcze w tym miesiącu, bo później nie wiem czy będę miał jak, PASSAT 1,9 TDI AVF (tak jak w opisie) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzwoniłem do Roberta i mam zielone światło z modułem mam tylko podesłać dane na maila.

Dajcie znać czy ten adres jest prawidłowy??

[email protected]

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy klakiersss - gr8marcin, zachowują się niepoważnie, zero kontaktu, prosiłem o wysłanie nr telefonu i nic, Pan Robert ustalił już terminy i czeka na kontakt od Was. Jeżeli rezygnujecie z chipa to może byście łaskawie to napisali, pisałem wielokrotnie do was na priv czy w temacie. Brak słów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam nadzieję, że się nagle nie okaże, że jest nas zbyt mało. Na wszelki wypadek namówiłem kolegę na chip tuning (VW Transporter), ma dzisiaj wysłac swoje dane do Kreatora Mocy i dopisać się do naszej listy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja to załatwiłem szybko i konkretnie moduł juz zainstalowany w aucie. Pan Robert zna sie na rzeczy. Pozdrawiam i Polecam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Że tak zapytam,jaki moduł on ci tam instalował? Czy czasem nie robi się modyfikacji w sterowniku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam toyota i tam programem sie nie da (wyjatkiem jest 1.4 D4D) tylko moduł BOX ten jest V-tech

Share this post


Link to post
Share on other sites
A ja to załatwiłem szybko i konkretnie moduł juz zainstalowany w aucie. Pan Robert zna sie na rzeczy. Pozdrawiam i Polecam

Jak wrażenia z jazdy. Pytam bo się już nie mogę doczekać efektów w moim aucie. Muszę poczekać do poniedziałku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby ruszały zapisy na chipa do MR-Motors to byłbym chętny. Sorry za OT :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A poszukałeś trochę, na forum golfa moze byc lista i już wiem ze jest,rogal kręci auta cały czas dla forumowiczów, tylko trzeba zadzwonić i zapytać,pozdro.

Edited by pawelstaszow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś już był w KreatorzeMocy, czy dopiero rusza akcja od poniedziałku?

Jesli ktoś już zrobił auto to niech opisze jakie wrażenia.

 

Właśnie wróciłem z Kreatora Mocy. Silnik dostał parę koników, na tiptronicu bardzo fajnie odczuwalna dodatkowa moc w przedziale obrotów 2500 - 3800. Zobaczymy jak wyjdzie spalanie bo chęć szybszego pomykania nagle wzrosła.

Edited by Sebancisz
Chiptuning

Share this post


Link to post
Share on other sites

ile w serii miałeś? a ile po programie, i jak obsługa czy przykładali sie do strojenia? Ja jadę w srode na pewno napiszę co i jak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie jestem po wizycie w Kreatorze Mocy, po pierwszych jazdach całkiem ładnie śmiga dodam,że mam tiptronica więc strojenie Paska mam bezpieczne ze względu na skrzynię biegów. w serii miałem 137 KM i 307 Nm teraz 167 KM i 343 Nm. Obsługa miła tylko siarczysty ruch każdy chce moc zwiększać i Pan Robert trochę biega od auta do auta

Edited by gbochno
zmiana danych

Share this post


Link to post
Share on other sites

gbochno - jak u ciebie wyszedł wykres?

W moim tiptronicu był problem z zhamowaniem, nie można było złapać wartości, nie meczyliśmy automatu i daliśmy sobie spokój z wykresem. Mam ewentualnie wpaść jak będzie wolna ta duża hamownia i wtedy postarają się o dokładny wykres.

Na seri wyszło 126 KM po chipie 161 KM i 340 mn. Na rolkach uzyskana prędkość to 252 km/h. Auto śmiga aż miło.

Obsługa OK, o co się człowiek zapyta to łopatologicznie wytłumaczą, moc jest dobierana bezpiecznie ale na życzenie klienta mogą kręcić dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gbochno - jak u ciebie wyszedł wykres?

W moim tiptronicu był problem z zhamowaniem, nie można było złapać wartości, nie meczyliśmy automatu i daliśmy sobie spokój z wykresem. Mam ewentualnie wpaść jak będzie wolna ta duża hamownia i wtedy postarają się o dokładny wykres.

Na seri wyszło 126 KM po chipie 161 KM i 340 mn. Na rolkach uzyskana prędkość to 252 km/h. Auto śmiga aż miło.

Obsługa OK, o co się człowiek zapyta to łopatologicznie wytłumaczą, moc jest dobierana bezpiecznie ale na życzenie klienta mogą kręcić dalej.

 

mój był hamowany na dużej dlatego mam wykres, który wyszedł dobrze, moc też miałem dobieraną ze względu na tiptronic i na moją prośbę o bezpiecznie zestrojenie tego wszystkiego. także niech moc będzie z nami :lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja kosiara w serii miała 129km i 220Nm, 6 godz był hamowany i teraz mam 137Km i 263NM, problem z mocą ogólnie przebieg mocy podniesiony w całym zakresie obrotów, i mam 133km przy 6500obr/min, Muszę pojechać jeszcze raz na dostrajanie, tylko niech sie program ułoży , bo trzeba trochę obniżyć moment tak na 255Nm i podnieść moc na tę 145km. Powiem że ładnie się zbiera. Ogólnie silnik oporny na chip:PP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy