Skocz do zawartości
bartezz111

Paliwo cieknie...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ma problem dziś zauważyłem wyciek z pompy wtryskowej na regulacji paliwa jak można temu jakoś zaradzić (silnik AAZ eko pompa)

proszę:( pomocy!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śruba od dawki uszczelniona jest oringiem, pewnie trzeba ją wykręcić i zmienić ten oring, należy oczywiście jakoś zmierzyć ile wystaje żeby ją później wkręcić tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

muszę zdając plombę i wymienić ring ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o ring nr 1 460 210 353;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ale jednego nie kumam jak mam plombę i niczego nie ruszałem to się mogło to rozwalić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie ale jednego nie kumam jak mam plombę i niczego nie ruszałem to się mogło to rozwalić
normalnie zużycie materiału o ring to guma twardnieje i przepuszcza a w pompie ciśnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki;] ale kurde z dnia na dzień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale kurde z dnia na dzień
to nie tak gwałtownie nastało , najpierw pociło się i parowało od temp , a z czasem wyciek się powiększał aż zwróciłeś uwagę :eek:;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dziś wykonałem te operacje nic nie cieknie jest super ;]. miałem problem z ruszeniem tego gwintu widać ze od nowości nie ruszane.

Stara guma była luźna.W sklepie nie mieli dobrego ringu wiec założycielem trochę mniejszy i trochę większy razem i trochę ciężko weszło ale od razu widać ze jest szczelne fakt ze po założeniu miał za duże obroty ale to się raz, dwa wyregulowało. W lewo wykręcamy(zmieszamy dawkę) trzeba popuścić te większą śrubę kontrująca(klucz 13)

Dziękuje wszystkim którzy pomogli ;]!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

staros nie radosc kazda czesc moze sie rozwalic ze starosci ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Cieknie mi pompa wtryskowa, kropelka na sekundę. Podejrzewam że cieknie z nastawnika? Jestem zielony w tych sprawach. Jest jakaś możliwość żeby uszczelnić to bez ingerencji w pompę? Tzn bez rozkręcenia. Auto jest moim 3 i służy na dojazd do pracy.. Zależy mi aby w niego nie inwestować. Proszę o porady. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie inwestuj.

Aby to uszczelnić trzeba wymienić uszczelkę - jest to dedykowany produkt, aby go wymienić trzeba mieć przynajmniej dostęp do VAG (należy ustawić dawkę).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo roboty przy wymianie uszczelek ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkręcić dekiel (trzeba mieć spec. klucz lub ewentualnie nabić nasadkę 7 mm chyba) następnie po montażu należy ustawić przy pomocy VAG dawkę paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności