mario4000 Zgłoś #1 Napisano 26 Lutego 2010 (edytowane) Witam wszystkich Mam problemik Po wymianie filtra paliwa cieknie z tych przewodów które są nad nim. Są na tych przewodach te badziwiaste oryginalne opaski,do czego zmierzam,czy wymieniając te szwabskie opaski na opaski zaciskowe na kluczo - śrubokręt nie zapowietrzę układu,albo nie będzie problemu z odpałem ? Z góry dzięki Ps.filtr paliwa wymieniał mi warsztat w październiku dwa dni po wymianie miałem wypadek i trochę czasu nie mogłem jeździć pasiemcem. Edytowane 21 Marca 2014 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dred007 Zgłoś #2 Napisano 26 Lutego 2010 Raczej nie powinno się nic stac aczkolwiek miałem podobny problem i okazało się że to nie ciekło z opasek lecz z tego małego zaworka co przychodzi z góry i jest na tych przewodach, wciska się go w filtr. Jak wymieniasz filtr w kpl powinny być dwa oringi które się zakłada na ten zaworek i powinno byc ok, bo czasami te stare już są do bani... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #3 Napisano 27 Lutego 2010 Dokładnie jak kolega piszę-jeśli nie wymienione zostały dwa małe oringi na odpowietrzniku, to nic się nie poradzi-będzie ciekło. Sprawdzone na dwóch autach: w swoim zobczyłem, że mam oringi w pudełku jak już robotę skończyłem, więc nie chciało mi się wymieniać. Parę godzin później zapach ropy z pod maski sam mnie zmusił do tego. Parę miesięcy później wymieniałem w tatowym pasku-z filtrem, który on kupił nie było oringów-więc zmuszony założyłem siłą rzeczy ze starymi-waliło ropą, że hej. Na szczęście reklamacja przyniosła skutek i oringi dostaliśmy z innego pudełka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luc Zgłoś #4 Napisano 27 Lutego 2010 witam myślę, że najprościej, to wytrzeć wszystko do sucha, a potem odpalić silnik i obserwować. Opaski śrubowe nie zaszkodzą,zwłaszcza jeśli przewody wchodzą lekko na króćce filtra. Co do o-ringów to za każdym razem powinno się je wymieniać. Jeśli będzie ciekło spod zaworka to chyba będzie konieczna wymiana filtra, bo wątpię czy sprzedają same uszczelki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dred007 Zgłoś #5 Napisano 27 Lutego 2010 (edytowane) Ja miałem podobnie jak kolega Patick kupiłem filtr i chyba wcześniej komuś ori wypadły bo nie było w paczce... Po montażu waliło ropką i doszedłem do wniosku że cos nie tak. Więc wytarłem do sucha i okazało sie że to spod tego małego zaworku co jest na wężach... Poszedłem do sklepu gdzie kupiłem filtr i pan mi wyjął z drugiego opakowania... Założyłem i jest GIT Dodam jeszcze że widziałem kilka wymian filtra i raczej na 99% nie będzie to wyciek z węży ponieważ te opaski co są założone raczej są ok, chyba że zostały uszkodzone, wiec ja bym stawiał na te oringi. Edytowane 27 Lutego 2010 przez dred007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #6 Napisano 27 Lutego 2010 ja wymieniając filtr puknąłem delikatnie w ten zaworek bo wredny nie chciał wejść po wymianie oringów i tymże puknięciem go uszkodziłem. nie wiem co się stało, ale coś w środku padło w filtrze wytwarzało się ciśnienie i wypluwało ropkę dookoła zaworka, tak jak przy niewymienionych oringach, a po zgaszeniu auta i wyjęciu zawleczki zaworek strzelał w górę. auto stało dwa dni bo nigdzie na miejscu nie mieli i musiałem zamawiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jedrzej Zgłoś #7 Napisano 21 Marca 2014 (edytowane) Słuchajcie mam taki problem. Cieknie mi paliwo konkretnie z miejsca które zaznaczyłem na czerwono - od spodu. Co to w ogole jest? Podgrzewacz paliwa? Nie rozbierałem tego jeszcze, ale czy tam są jakieś oringi czy inne uszczelki które da się wymienić, czy trzeba caly ten element kupić? Gdzie tego szukać - widzę dwa na allegro ale jakies takie.. zniszczone dość. Edytowane 21 Marca 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt . 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #8 Napisano 21 Marca 2014 Jest to chłodniczka paliwa, jej rolą jest schłodzenie paliwa, które wraca do zbiornika. Tak pod nią jest gumowy oring, o przekroju chyba kwadratu, można go wymienić i problem wycieku zniknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kafarszczak Zgłoś #9 Napisano 21 Marca 2014 wpisz w allegro podstawa filtra paliwa i pod tą nazwą szukaj całej tej części jeżeli chcesz wymienic całość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SAMMAEL Zgłoś #10 Napisano 30 Września 2014 witam wczoraj wymieniałem filtr paliwa i przypadkowo uksyła się rurka od podgrzewacza chciałbym się dowiedzieć czy można ją pospawać ,a jak nie czy można założyć używkę z silnika 115km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zicerek Zgłoś #11 Napisano 8 Października 2016 Witam, podlacze sie do tematu... dzis podczas jazdy zaczęło śmierdziec benzyna w kabinie. Po otworzeniu maski z tych przewodów ciurkiem leciała benzyna. Czy ta złączka to całość? Czy przewody są oddzielnie połączone? Jak to naprawić domowym sposobem, aby dotrzymało do poniedziałku i dało się bezpiecznie jeździć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek3232 Zgłoś #12 Napisano 23 Listopada 2017 Witam, mam mokro wokół filtra paliwa/podgrzewacza. Wymiana filtra paliwa nie rozwiązała problemu. Prawdopodobnie wyciek powoduje zapowietrzanie układu paliwowego przez co mam spore problemy z uruchomieniem auta. Na rysunku znalezionym w internecie widzę tylko dwa uszczelnienia 3 - o-ring 5 - pierścień uszczelniający zastanawia mnie czy nie ma jakiegoś uszczelnienia pomiędzy elementami 13 a 14. Pozdrawiam i proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruslan Zgłoś #13 Napisano 16 Czerwca 2018 Mnie też się coś skrapla na przewodach w miejscu widocznym na zdjęciu. Co jest grane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach