Skocz do zawartości
KrisT

Klimatronik - naprawa silnika klapy regulacji temperatury - błąd 4F7, siłownik V68

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego, twoj problem nie jest nowy. Rozwiazania padly juz na forum. Jak chcesz miec pewnosc to sciagnij czerwone ciegno z silniczka i przestaw klape mieszalnika ręcznie.

 

Silniczek czasem wystarczy rozebrac, potraktować Kontaktem, i nalozyc spworotem smar ktory jest w srodku ale rozszedl sie na boki i nie ma styku odpowiedniego. Przerabialem temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mieszalnik muszę rozumiem przesunąć maksymalnie w lewo ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam. Metoda prob i bledow, jesli w temacie nikt nie podal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam i mam pytanie.

Wywala mi błędy 25b i 4f7.

Natomiast objawy mam takie.

Jak już się trochę cieplej robi to klimatronik jakby glupieje i raz dmucha mocno później na chwilę słabo znów mocno, jakby obieg zamknięty na chwilę się włączał i tak co trochę, jak jadę wolniej to mniej to się dzieje ale jak 100 i więcej to bardzo często.

Dodam że w zimie z grzaniem czy odmrazaniem szyb nie ma najmniejszych problemów.

Takie objawy no co wskazują, może ktoś podpowie

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

odkopię temat i dorzucę coś od siebie.

U mnie też dziś wywaliło błąd 4F7.

Wykręciłem siłownik, wyciągnąłem silnik, podpinam pod zasilacz i robi zwarcie, nie mierniku dziad pokazuje 0 ohm,

rozebrałem go i okazało się, że po latach ujeb....o szczotki napylone na te małe blaszki, które też się z tego powodu powyginały.

Naprostowałem je, złożyłem to do kupy, podpinam pod zasilacz, i chodzi, na mierniku 48 ohm uzwojenie.

Podpiąłem pod wtyczkę skasowałem błędy i wszystko chodzi.

Zobaczymy po czasie czy znów te blaszki-szczotki się nie pozaginają.

Pozdrawiam,

Waldek.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie bylo idento blad 4f7,skorzystalem z manuala i naprawilem wszystko, problem pojawia sie w chwili podlaczenia nowego silniczka firmy Borsehung wtedy automatycznie jest blad 4f7 i vcds lite nie da rady skasowac blad, opis bledu 37-00 Faulty,

pytanie dlaczego nowy silniczek wywala blad mimo podpiecia tylko samej kostki a na starym blad da sie skasowac i nie wraca, daje zdjecie bledu

 

230936211_2879292232320373_5602417525196797599_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności