Mietek_85 Zgłoś #1 Napisano 21 Lutego 2010 Witam Wczoraj dopadł mnie taki oto problem. W trakcie jazdy po wyłączeniu kierunkowskazu w kabinie dochodzi do charakterystycznego pikania ( samo od siebie) jakie jest podczas wlaczenia kierunkowskazu tylko ze u mnie teraz pojawia sie samo od siebie nie właczajac kierunkowskazu. Nie pika przez caly czas ale co jakis czas daje o sobie znac, poza tym jest to dosc denerwujace Co jest odpowiedzialne za te pikanie w kabinie ? jakis przekaznik ? VAG powinien to rozpoznac jako blad ? Miał ktos cos takiego ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M.G 1979 Zgłoś #2 Napisano 21 Lutego 2010 Masz do wymiany przerywacz lub jak bylo u mnie przeczyscic manetke od kierunkow ---------- Post added at 17:16 ---------- Previous post was at 17:15 ---------- ja bym zaczol od manetki.Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert270111 Zgłoś #3 Napisano 21 Lutego 2010 Sprawdź jeszcze czy żarówka ci się żadna nie spaliła. Miałem podobne objawy wtedy. Jeśli żarówki są ok to przerywacz szwankuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M.G 1979 Zgłoś #4 Napisano 21 Lutego 2010 Robert ale klega napisal ze dzieje mu sie to podczas jazdy bez wlanczania kierunkow wiec wnioski sa dwa na 100%Przerywacz lub manetka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mietek_85 Zgłoś #5 Napisano 21 Lutego 2010 a czy ten przerywacz jest zintegrowany czasem z przyciskiem do swiatel awaryjnych ? jesli tak to jak go sie wyjmuje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert270111 Zgłoś #6 Napisano 21 Lutego 2010 Robert ale klega napisal ze dzieje mu sie to podczas jazdy bez wlanczania kierunkow wiec wnioski sa dwa na 100%Przerywacz lub manetka No ok nie przeczę. Tak jak piszesz zapewne przerywacz albo manetka. Ale mnie było tak jak mi sie spaliła żarówka to kierunkowskaz zaczął szybko pikać. Potem w czasie jazdy tak jak koledze coś mi pikało samo się włączało, musiałem zgasić auto żeby się uspokoiło. Wymieniłem spaloną żarówkę i dalej to samo było, dopiero po przeczyszczeniu styków w lampie się uspokoiło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M.G 1979 Zgłoś #7 Napisano 21 Lutego 2010 Mietek dolkadnie tak jak napisales przerywacz jest od kierunkow i od awaryjnych .Znajduje sie pod przyciskiem awryjnych wymontujesz go bezproblemowo gorzej sie ma z ta manetka bo jest troche rozbierania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rejab Zgłoś #8 Napisano 21 Lutego 2010 do Mietka_85 1. Najpierw trzeba zdjąć pokrywkę wyłącznika, w tym celu należy podważyć ostrożnie pokrywkę wyłącznika przy węższym boku za pomocą wąskiego klina z tworzywa sztucznego lub wkrętaka i wyjąc pokrywką. 2. Przy pomocy cienkich szczypiec (kombinerki) (chwytając za obudowę) wyciągamy przełącznik -delikatnie! (ciągniemy do środka pojazdu) Odłączamy złącze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmos Zgłoś #9 Napisano 21 Lutego 2010 Na moje manetka u mnie było to samo i wymiana przerywacza nic nie dała a czyszczenie manetki i cisza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #10 Napisano 21 Lutego 2010 a czy ten przerywacz jest zintegrowany czasem z przyciskiem do swiatel awaryjnych ? jesli tak to jak go sie wyjmuje ? Jest zintegrowany.Nie wymieniaj go,na początek do wyczyszczenia manetka kierunkowskazów bo najprawdobniej to jej wina.I nie smaruj jej po wyczyszczeniu bo później zbiera się tam każdy syf,a przy okazji jak jest smar przyklejają się do niego małe opiłki ścierających się blaszek-to przez nie występuje takie zjawisko. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mietek_85 Zgłoś #11 Napisano 21 Lutego 2010 Jest zintegrowany.Nie wymieniaj go,na początek do wyczyszczenia manetka kierunkowskazów bo najprawdobniej to jej wina.I nie smaruj jej po wyczyszczeniu bo później zbiera się tam każdy syf,a przy okazji jak jest smar przyklejają się do niego małe opiłki ścierających się blaszek-to przez nie występuje takie zjawisko.Pzdr. a zeby dojsc do tej manetki czy trzeba ja calkowicie demontowac czy mozna tylko ewentualnie zdjac te plastiki gorny i dolny ktore sa za kierownica i jakos tak probowac ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #12 Napisano 21 Lutego 2010 Trzeba ją całkowicie rozmontować,wyczyścić.Smaru można użyć ale znikome ilości,chociaż wcześniej napisałem że lepiej nie dawać.Można dać-w rozsądnych ilościach,byle nie było za dużo nababrane,bo opiłki łapią się do smaru i to właśnie cyka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snoopy Zgłoś #13 Napisano 4 Marca 2010 U mnie pika cos w bagazniku jak wciskan awaryjki lub lewy kierunek Co to moze byc ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeelazny Zgłoś #14 Napisano 22 Października 2012 Może się komuś coś na to przyda, bo też miałem z tym problem... 1. Odłączyć akumulator. 2. Przekręcić kierownicę o 90 stopni i wypiąć pierwszy zatrzask poduszki z tyłu kierownicy. (Gdy trafi się na zatrzask lekko odciągnąć poduszkę) 3. Przekręcić kierownicę 180 stopni i wypiąć drugi zatrzask poduszki. 4. Odpiąć kabelki poduszki. 5. Odkręcić śrubę dociskającą kierownicę. (Klucz 12-kątny M12) 6. Jeśli nie ma kresek pozycyjnych, to nanieść je markerem. 7. Ściągnąć kierownicę. 8. Odpiąć 3 zatrzaski od mechanizmu z gniazdami od poduszki. 9. Zdjąć obudowę kolumny kierownicy. 2 śrubki od przodu (krzyżak), 1 od dołu (Torx 20 albo 25) 10. Odpiąć 2 wielkie wtyczki od dźwigni manetek. 11. Poluzować śrubę na obejmie manetki (Imbus 4) 12. Przekręcić manetkę lekko w lewo aby poprawić dostęp do ostatniej wtyczki. 13. Zdjąć manetkę. 14. Odkręcić 2 maleńkie torkxowe śrubki na manetce. 15. Odpiąć 4 plastikowe ukryte w obudowie zatrzaski. 16. Przeczyścić ścieżki benzyną. Należy uważać na 2 białe plastiki znajdujące się w środku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruslan Zgłoś #15 Napisano 8 Listopada 2017 Witam, czy mogłem zepsuć manetkę kierunkowskazu przytrzymując ją podczas gdy ona odbiła przy prostowaniu kierownicy?? Teraz słyszę jakieś takie cykanie jednorazowe przy niewielkich ruchach kierownicy przy włączonym kierunku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #16 Napisano 8 Listopada 2017 8 godzin temu, ruslan napisał: czy mogłem zepsuć manetkę kierunkowskazu przytrzymując ją podczas gdy ona odbiła przy prostowaniu kierownicy?? Bardzo mało prawdopodobne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MiTur Zgłoś #17 Napisano 9 Listopada 2018 Witam, Pozwolę sobie odświeżyć trochę temat. Posiadam w/w problem z tykajacym dźwiękiem przerywacz wymieniłem i przez 2 dni byla cisza i znów zaczęło tykać gdy przełączam swiatla pozycyjne na mijania zaczyna nie zawsze ale tykać no i w czasie jazdy szleje od czasu do czasu albo odzywa się pojedynczo dodtakowo jak lekko nacisnę manetkę to wariuje z tego co piszecie przyczyna w tym przypadku to czyszczenie manetki a co z przełącznikiem świateł czy też przeczyscic jeśli tak to w jakim miejscu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach