Skocz do zawartości
Mate0

Tuning silnika wolnossącego

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie . Piszcie tutaj jak można wyciągnąć więcej KM z silnika wolnossącego :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a zdradzisz nam jaki to silnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie z B3 1.8 107KM (PF), może do 110PS urośnie jego moc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5-10 tysięcy w obróbkę głowicy, do tego kucizna, żeby się nie rozpadło przy kręceniu do 8500obr/min i może ze 120 koni będzie.

 

Na forum corrado jest opisanych wiele udanych i bezawaryjnych swapów na poprzeczne 1.8T, które teraz kupić i wyremontować to nie problem. Może warto w tą stronę pójść, jeśli opcja "sprzedaj i kup mocniejszy" nie przemawia do wyobraźni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5-10 tysięcy w obróbkę głowicy, do tego kucizna, żeby się nie rozpadło przy kręceniu do 8500obr/min i może ze 120 koni będzie.

 

Na forum corrado jest opisanych wiele udanych i bezawaryjnych swapów na poprzeczne 1.8T, które teraz kupić i wyremontować to nie problem. Może warto w tą stronę pójść, jeśli opcja "sprzedaj i kup mocniejszy" nie przemawia do wyobraźni?

 

Nie piszę o swoim silniku , tylko tak ogólnie ;)

A opcja "sprzedaj i kup mocniejszy" na pewno się pojawi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę kretyński temat... Coś z cyklu "piszcie co o tym sądzicie". Przypomina mi się forum NFS-a i stado 14-latków aby tylko nabijać posty żeby byle co napisać..

 

Ale coś napiszę, bo zaraz dostanę drugie ostrzeżenie za niejaki spam..

 

Są silniki i silniki - niektóre mają fabryczne "zwężki", które można wykorzystać a inne są słabo podatne na tuning.. Zbyt mocno zgeneralizowany temat, żeby pisać tu ogólnie bo to bez sensu..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Porting glowicy w tym wieksze zawory kolektor jakis sportowy moze serie wypluje.

 

żeby pisać tu ogólnie bo to bez sensu..

 

To nie pisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Porting glowicy w tym wieksze zawory kolektor jakis sportowy moze serie wypluje.

 

 

 

To nie pisz.

Zgadzam się ;)

 

Kolektor z vr6 wejdzie do 1.8? Nie znam się za bardzo wiec pytam? :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolektor z vr6 wejdzie do 1.8

 

powodzenia :) chyba że jarucki by to pospawał :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powodzenia :) chyba że jarucki by to pospawał :D

 

Dziex :D

 

To jaki kolektor + wydech musiałbym wsadzić do mojej b3? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już ci marek napisał jaki nakład kosztów trzeba ponieść żeby uzyskać więcej koników i w myśl tego zastanów się czy to ogólnie ma sens. Wrypać się w koszta, przewyższające 600% wartość auta to niezły sposób na utopienie mamony i zrobienie z siebie durnia.

No chyba że jesteś fanatykiem, połowę roboty ogarniesz sam metodami garażowymi.

My wszyscy jesteśmy jak najbardziej na tak, tylko zrób to i zdaj nam relację, wtedy osobiście będę nakłaniał wszystkich aby uczynili Cie honorowym obywatelem forum, ba! adminem działu tuning!

 

edit: moderatorem ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...stalowy kolektor rurowy, 4 w 1, zrobiony na zamówienie, chyba że znajdziesz jakiś dedykowany np. supersprinta czy innej firmy zajmującej się takimi gadżetami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...stalowy kolektor rurowy, 4 w 1, zrobiony na zamówienie, chyba że znajdziesz jakiś dedykowany np. supersprinta czy innej firmy zajmującej się takimi gadżetami.

Na allegro tylko 2 , chyba nie pasujące..

 

http://allegro.pl/listing/search.php?category=18865&description=1&from_showcat=1&string=supersprint

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzę że dalej nie rozumiesz, spróbuje jaśniej

 

ten silnik to padaka pod względem modów, szkoda jakiejkolwiek kasy w pozyskiwanie nowych koni. Chcesz większą moc? zmień auto/silnik!

 

nie to żeby cię zdołować ale najpierw podjedź na hamownię, tam prawdopodobnie będzie czekała niezbyt miła niespodzianka...

 

wymień olej/filtry - i to wszystko dotyczące silnika

 

a i poczytaj trochę o tuningu silników wolnossących to zapał ci przejdzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
widzę że dalej nie rozumiesz, spróbuje jaśniej

 

ten silnik to padaka pod względem modów, szkoda jakiejkolwiek kasy w pozyskiwanie nowych koni. Chcesz większą moc? zmień auto/silnik!

 

nie to żeby cię zdołować ale najpierw podjedź na hamownię, tam prawdopodobnie będzie czekała niezbyt miła niespodzianka...

 

wymień olej/filtry - i to wszystko dotyczące silnika

 

a i poczytaj trochę o tuningu silników wolnossących to zapał ci przejdzie :)

Okej , nie będę już wam truł życia :D

 

Z ojcem zastanawiamy się nad b4 16v , w nim coś można pokombinować z silnikiem? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prosta zasada

 

masz turbo - kombinujesz

nie masz turbo - dokładsz je (spore koszta) lub odpuszczasz!

 

czytaj podpis :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z ojcem zastanawiamy się nad b4 16v , w nim coś można pokombinować z silnikiem?

 

Takze nie bardzo.

 

Kolego wez zrozum, ze passat to auto rodzinne, a nie sportowe. Po pierwsza absolutnie wg mnie wyklucza go waga. Prawie zaden silnik z paska b3-b4 nie nadaje sie do krzesania mocy. Jak koledzy wspominali chcesz osiagow zmien auto.

 

nie masz turbo - dokładsz je (spore koszta) lub odpuszczasz!

 

Albo swap. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Z ojcem zastanawiamy się nad b4 16v , w nim coś można pokombinować z silnikiem? ;)

 

Nie to, że chcę Cie obrazić/urazić, ale... czytając Twoje posty w tym temacie i innych stwierdzam, że nie był byś w stanie wymienić paska na alternatorze, a co dopiero mówić o tuningu mechanicznym silnika. No chyba, że Twój Ojciec jest człowiekiem z ogromną wiedzą i zestawem specjalistycznych narzędzi :)

Daj sobie spokój z dłubaniem w silniku, zakładaniem kompresorów etc.

Chcesz mocy :?: Kup Passata VR6 lub ABF, doprowadź silnik do stanu perfekcyjnego i ciesz się jazdą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temat IMO nie ma sensu. tuning silnika NA, w dodatku dowolnego.... lol... moze jak bysmy siedzieli jaki to silnik konkretnie, to ktos by powiedzial co najlepiej zadziala.

 

closed :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności