Mate0 Zgłoś #1 Napisano 19 Lutego 2010 Tak jak w temacie . Piszcie tutaj jak można wyciągnąć więcej KM z silnika wolnossącego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #2 Napisano 20 Lutego 2010 a zdradzisz nam jaki to silnik? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #3 Napisano 20 Lutego 2010 pewnie z B3 1.8 107KM (PF), może do 110PS urośnie jego moc... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #4 Napisano 20 Lutego 2010 5-10 tysięcy w obróbkę głowicy, do tego kucizna, żeby się nie rozpadło przy kręceniu do 8500obr/min i może ze 120 koni będzie. Na forum corrado jest opisanych wiele udanych i bezawaryjnych swapów na poprzeczne 1.8T, które teraz kupić i wyremontować to nie problem. Może warto w tą stronę pójść, jeśli opcja "sprzedaj i kup mocniejszy" nie przemawia do wyobraźni? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #5 Napisano 20 Lutego 2010 5-10 tysięcy w obróbkę głowicy, do tego kucizna, żeby się nie rozpadło przy kręceniu do 8500obr/min i może ze 120 koni będzie. Na forum corrado jest opisanych wiele udanych i bezawaryjnych swapów na poprzeczne 1.8T, które teraz kupić i wyremontować to nie problem. Może warto w tą stronę pójść, jeśli opcja "sprzedaj i kup mocniejszy" nie przemawia do wyobraźni? Nie piszę o swoim silniku , tylko tak ogólnie A opcja "sprzedaj i kup mocniejszy" na pewno się pojawi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #6 Napisano 20 Lutego 2010 Trochę kretyński temat... Coś z cyklu "piszcie co o tym sądzicie". Przypomina mi się forum NFS-a i stado 14-latków aby tylko nabijać posty żeby byle co napisać.. Ale coś napiszę, bo zaraz dostanę drugie ostrzeżenie za niejaki spam.. Są silniki i silniki - niektóre mają fabryczne "zwężki", które można wykorzystać a inne są słabo podatne na tuning.. Zbyt mocno zgeneralizowany temat, żeby pisać tu ogólnie bo to bez sensu.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #7 Napisano 20 Lutego 2010 Porting glowicy w tym wieksze zawory kolektor jakis sportowy moze serie wypluje. żeby pisać tu ogólnie bo to bez sensu.. To nie pisz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #8 Napisano 20 Lutego 2010 Porting glowicy w tym wieksze zawory kolektor jakis sportowy moze serie wypluje. To nie pisz. Zgadzam się Kolektor z vr6 wejdzie do 1.8? Nie znam się za bardzo wiec pytam? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #9 Napisano 20 Lutego 2010 Kolektor z vr6 wejdzie do 1.8 powodzenia chyba że jarucki by to pospawał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #10 Napisano 20 Lutego 2010 powodzenia chyba że jarucki by to pospawał Dziex To jaki kolektor + wydech musiałbym wsadzić do mojej b3? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #11 Napisano 21 Lutego 2010 Już ci marek napisał jaki nakład kosztów trzeba ponieść żeby uzyskać więcej koników i w myśl tego zastanów się czy to ogólnie ma sens. Wrypać się w koszta, przewyższające 600% wartość auta to niezły sposób na utopienie mamony i zrobienie z siebie durnia. No chyba że jesteś fanatykiem, połowę roboty ogarniesz sam metodami garażowymi. My wszyscy jesteśmy jak najbardziej na tak, tylko zrób to i zdaj nam relację, wtedy osobiście będę nakłaniał wszystkich aby uczynili Cie honorowym obywatelem forum, ba! adminem działu tuning! edit: moderatorem ;> Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #12 Napisano 21 Lutego 2010 ...stalowy kolektor rurowy, 4 w 1, zrobiony na zamówienie, chyba że znajdziesz jakiś dedykowany np. supersprinta czy innej firmy zajmującej się takimi gadżetami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #13 Napisano 21 Lutego 2010 ...stalowy kolektor rurowy, 4 w 1, zrobiony na zamówienie, chyba że znajdziesz jakiś dedykowany np. supersprinta czy innej firmy zajmującej się takimi gadżetami. Na allegro tylko 2 , chyba nie pasujące.. http://allegro.pl/listing/search.php?category=18865&description=1&from_showcat=1&string=supersprint Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #14 Napisano 21 Lutego 2010 widzę że dalej nie rozumiesz, spróbuje jaśniej ten silnik to padaka pod względem modów, szkoda jakiejkolwiek kasy w pozyskiwanie nowych koni. Chcesz większą moc? zmień auto/silnik! nie to żeby cię zdołować ale najpierw podjedź na hamownię, tam prawdopodobnie będzie czekała niezbyt miła niespodzianka... wymień olej/filtry - i to wszystko dotyczące silnika a i poczytaj trochę o tuningu silników wolnossących to zapał ci przejdzie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #15 Napisano 21 Lutego 2010 widzę że dalej nie rozumiesz, spróbuje jaśniej ten silnik to padaka pod względem modów, szkoda jakiejkolwiek kasy w pozyskiwanie nowych koni. Chcesz większą moc? zmień auto/silnik! nie to żeby cię zdołować ale najpierw podjedź na hamownię, tam prawdopodobnie będzie czekała niezbyt miła niespodzianka... wymień olej/filtry - i to wszystko dotyczące silnika a i poczytaj trochę o tuningu silników wolnossących to zapał ci przejdzie Okej , nie będę już wam truł życia Z ojcem zastanawiamy się nad b4 16v , w nim coś można pokombinować z silnikiem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #16 Napisano 21 Lutego 2010 prosta zasada masz turbo - kombinujesz nie masz turbo - dokładsz je (spore koszta) lub odpuszczasz! czytaj podpis Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
conrack007 Zgłoś #17 Napisano 21 Lutego 2010 Z ojcem zastanawiamy się nad b4 16v , w nim coś można pokombinować z silnikiem? Takze nie bardzo. Kolego wez zrozum, ze passat to auto rodzinne, a nie sportowe. Po pierwsza absolutnie wg mnie wyklucza go waga. Prawie zaden silnik z paska b3-b4 nie nadaje sie do krzesania mocy. Jak koledzy wspominali chcesz osiagow zmien auto. nie masz turbo - dokładsz je (spore koszta) lub odpuszczasz! Albo swap. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #18 Napisano 21 Lutego 2010 Z ojcem zastanawiamy się nad b4 16v , w nim coś można pokombinować z silnikiem? Nie to, że chcę Cie obrazić/urazić, ale... czytając Twoje posty w tym temacie i innych stwierdzam, że nie był byś w stanie wymienić paska na alternatorze, a co dopiero mówić o tuningu mechanicznym silnika. No chyba, że Twój Ojciec jest człowiekiem z ogromną wiedzą i zestawem specjalistycznych narzędzi Daj sobie spokój z dłubaniem w silniku, zakładaniem kompresorów etc. Chcesz mocy Kup Passata VR6 lub ABF, doprowadź silnik do stanu perfekcyjnego i ciesz się jazdą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #19 Napisano 22 Lutego 2010 temat IMO nie ma sensu. tuning silnika NA, w dodatku dowolnego.... lol... moze jak bysmy siedzieli jaki to silnik konkretnie, to ktos by powiedzial co najlepiej zadziala. closed Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach