Skocz do zawartości
VWTEDE

Wymiana dwumasowego koła zamachowego w passat 2.0 tdi 140 dsg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

zwracam sie z prośbą do wszystkich którzy wymieniali juz w swojej karierze d/mas w passacie 2.0 tdi 140 dsg. Potrzebne mi sa informacje na temat procedur oraz rzeczy na które należy uważać podczas demontarzu oraz wymiany zamachu ww samochodzie

za wszelkie informacje z góry dziękuje i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymiany zamachu ww samochodzie
co to takiego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro

pewnie chodzi o koło dwumasowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak chodzi mi o wymianę dwumasowego koła zamachowego może mi ktoś pomóc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może się ktoś wypowie kto to już robił jedni mówią ze prościej niż w manuału inni ze przeje...

nie wiem co sądzić mam dwa auta do roboty i nie wiem co robić brać się za to czy odpuścić ??

 

---------- Post added at 01:40 ---------- Previous post was at 01:39 ----------

 

kolego "mielke" dzięki za ten link fajna sprawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego dwumase bierz najlepiej z serwisu bo zamienniki mogą nie pasować a wymiana jest prostsza niż w manualu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może się ktoś wypowie kto to już robił jedni mówią ze prościej niż w manuału inni ze przeje...

nie wiem co sądzić mam dwa auta do roboty i nie wiem co robić brać się za to czy odpuścić ??

Hmmmm wymiana dwumasy i sprzęgła - łatwo czy trudno ??? Ja uważam,że jest to pojęcie względne.Nikt tu nie musi sie ze mna zgodzić.Ostatnio wymieniałem takie sprzęgło w Renault Trafic rok 2003 i wszystko by było ok tylko z tą róznica ze jeszcze potrzebowałem odpowiedni sciągacz to tego sprzegła. Bez tego sciągacza - sprzegła nie da sie założyc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem dwumase w zeszlym tyg. Załozyłem regenerowaną z gwarancja 6 miesiecy i teraz troche żaluje, bo auto mi wariuje jak wcisne mocniej na gaz to mi hamuje auto i pedał gazu nie dziala. Musze wrzucic na N i potem znowu na D i dopiero zaczyna po chwili pracowac...Musze jezdzic bardzo delikatnie wtedy jest OK. Tragedia i panika! Nie wiem co robic. W poniedzialek dzwonie do goscia co mi zakladal. Ma zaklad w Poznaniu a ja mieszkam od Poznania 130km i jak pomysle ze mam znowu jechac i tracic kase na paliwo to żal d.u.p.e ściska... Nie wiem czy coś zle podłaczyli czy po prostu to regenerowane koło jest to kitu. Koszt z wymianą to 1200zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam B6 2006r. 2,0 170KM DSG;

Objawy:

1. Skrzynia na N - jak nacisnę pedał gazu (1200-1500obr.) i puszczę nogę to słychać metaliczne stuki. Nie ma żadnych szarpań przy zmianie biegów ani drgań opisywanych przez innych.

Jak jadę na D to przy niewielkich obrotach też słychać hałas, który później (przy 2tyś.) zanika.

Czy to ozn., że pada mi koło dwu-masowe czy jest to objaw czegoś innego?

 

2. Koło dwumasowe: regeneracja czy nowe? Regeneracja tańsza ale czytałem, że po niewielkim czasie pada a nowe 3tys. Znalazłem nr oryginalne koła dwu-masowego ale nie wiem które z nich pasuje:

- 03G 105 266 AF

- 03G 105 266 BB

- 03G 105 266 BC

- 03G 105 266 BK

i gdzie można dostać w przyzwoitej cenie ?

 

3. Przy włączeniu Auto Hold jak ruszam to szarpie autem ale dopiero po rozgrzaniu silnika. Jak jest zimny to wszytko OK - co może być przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro
Mam B6 2006r. 2,0 170KM DSG;

Objawy:

1. Skrzynia na N - jak nacisnę pedał gazu (1200-1500obr.) i puszczę nogę to słychać metaliczne stuki. Nie ma żadnych szarpań przy zmianie biegów ani drgań opisywanych przez innych.

Jak jadę na D to przy niewielkich obrotach też słychać hałas, który później (przy 2tyś.) zanika.

Czy to ozn., że pada mi koło dwu-masowe czy jest to objaw czegoś innego?

 

2. Koło dwumasowe: regeneracja czy nowe? Regeneracja tańsza ale czytałem, że po niewielkim czasie pada a nowe 3tys. Znalazłem nr oryginalne koła dwu-masowego ale nie wiem które z nich pasuje:

- 03G 105 266 AF

- 03G 105 266 BB

- 03G 105 266 BC

- 03G 105 266 BK

i gdzie można dostać w przyzwoitej cenie ?

 

3. Przy włączeniu Auto Hold jak ruszam to szarpie autem ale dopiero po rozgrzaniu silnika. Jak jest zimny to wszytko OK - co może być przyczyną?

 

Poster miałem identyczne objawy co ty ,później pojawiało się chrobotanie nawet przy odpuszczaniu gazu ,mechanik w ASO stwierdził że to był ostatnio dzwonek na wymianę koła dwumasowego,jak nie jesteś pewny to dyndnij do ASO podadzą Ci numer części ,żebyś nie kupił niepasującego ,koszta to 3200 część wymiana 800 w ASO +2 lata gwarancji .

Myślałem nad regenerowanym ale wałki są z tym ,nawet na forum koledzy wypisują że po regenerowaniu ,mechanicy odwracają kota ogonem twierdząc ,że to co innego się teraz posypało ,także myślę że warto wydać trochę więcej :)Pozdrawiam i powodzenia acha moje wytrzymało prawie 180 tyś ,

 

---------- Post added at 18:59 ---------- Previous post was at 18:39 ----------

 

 

tylko czy ten zamiennik jest do skrzyni DSG bo patrząc na cenę z etki to raczej nie bardzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czytając na innych forach posty które tyczą sie DSG i DM to koszt kształtuję sie różnie od 2000 do 3000 za DM nowe a regeneracja (nie polecana)1500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potrzebny pilnie zrzut z etki (widok skrzyni i dwumasu skrzynia dsg Passat tdi 140 2005 r)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
potrzebny pilnie zrzut z etki (widok skrzyni i dwumasu skrzynia dsg Passat tdi 140 2005 r)

http://www.allegro.pl/item917577809_kolo_dwumasowe_dsg_2_0_tdi_vw_seat_audi_skoda_org.html

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=41728 moze to cos pomoże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki kolego ale koło już mam tyle ze chce zobaczyć jak to jest zrobione gdyż zabieram się za wymianę kola zamachowego i oleju w skrzyni i nie chce dać d...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś wie ile kosztuje wymiana oleju w skb dsg?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro
czy ktoś wie ile kosztuje wymiana oleju w skb dsg?

W ASO 800 zł w Sierpniu płaciłem ,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już wiem ad. nr koła dwumasowego w skrzyni DSG(170KM): 03G 105 266 BK

- czy są jakieś zamienniki czy tylko serwis za 3-3,2tys.?

Jednak nadal nie znam przyczyny:

Skrzynia na N - jak nacisnę pedał gazu (1200-1500obr.) i puszczę nogę to słychać metaliczne stuki. Nie ma żadnych szarpań przy zmianie biegów ani drgań opisywanych przez innych.

Jak jadę na D to przy niewielkich obrotach też słychać hałas, który później (przy 2tyś.) zanika.

Czy to ozn., że pada mi koło dwu-masowe czy jest to objaw czegoś innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro

odpowiedziałem Ci już w 12 poście na twoje pytanie ,czytałeś ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności