Dymekgd Zgłoś #721 Napisano 26 Stycznia 2018 Ostatnio wymieniałem klocki z tyłu, zostały wymienione bez żadnego podłączania do komputera. Teraz mam problem, ręczy świruje. Raz działa, raz wyskakuje błąd. Wystarczy kalibracja jakaś czy może coś mi spatolili? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #722 Napisano 26 Stycznia 2018 Pewnie ze spatolili. Całą wymianę klocków, ciekawe czy zacisków nie rozwalili. Zrób kalibrację ręcznego, jak nie pomoże to znaczy że mogli uwalić zaciski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dymekgd Zgłoś #723 Napisano 26 Stycznia 2018 Kalibracje to tylko kompem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
speedy1953 Zgłoś #724 Napisano 26 Stycznia 2018 Dnia 25.01.2018 o 08:49, hamulcesklep napisał: Klocki ceramiczne to nie najlepszy pomysł do tarcz perforowanych lub nacinanych, raz, że przez dodatek transferowy się po prostu z nimi nie sprawują dobrze a dwa, że tarcze modyfikowane zakłada się po to by poprawić skuteczność hamulców natomiast klocki ceramiczne tą skuteczność mają niższą od tradycyjnych więc samo przez siebie to mówi, że się tego nie łączy na zdrowy rozsądek Czyli albo chcemy poprawić skuteczność hamulców i zakładamy tarcze modyfikowane (najlepiej perforowane) i do tego dobre klocki (tradycyjne) albo zależy nam na czystych felgach i do naszego stylu jazdy skuteczność hamulców jest mocno zadowalająca wtedy stosujemy gładkie tarcze właśnie z klockami ceramicznymi Przód 312mm PR 1ZM Tył 282mm PR 1KW Chodzi mi o numery katalogowe klocków ATE na przód i tył do mego Paska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #725 Napisano 26 Stycznia 2018 Podeślij naklejkę z książki to będzie wiadomo jaki masz PR kod układu hamulcowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #726 Napisano 26 Stycznia 2018 5 godzin temu, Dymekgd napisał: Kalibracje to tylko kompem? Tak tylko kompem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dioda2806 Zgłoś #727 Napisano 4 Lutego 2018 Forumowicze pomóżcie, nadszedł czas wymiany klocków i tarcz. Na przód w garażu mam leżeć tarcze ATE i myśle na doborem jakiś klocków (szkoda wymieniać tarcze na inna firmę skoro już leżą), natomiast na tył sprawa otwarta. Zależy mi na poprawie siły hamowania i na tym żeby nie piszczały, a kwestia pylenia jest mało istotna. Tył to może zestaw: Textara, TRW albo ATE A do przednich tarcz ATE, może jakieś ostrzejsze klocki: Ferodo DS albo EBC??? Co wy na to? Czy zostawić standard? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #728 Napisano 4 Lutego 2018 4 godziny temu, dioda2806 napisał: Forumowicze pomóżcie, nadszedł czas wymiany klocków i tarcz. Na przód w garażu mam leżeć tarcze ATE i myśle na doborem jakiś klocków (szkoda wymieniać tarcze na inna firmę skoro już leżą), natomiast na tył sprawa otwarta. Zależy mi na poprawie siły hamowania i na tym żeby nie piszczały, a kwestia pylenia jest mało istotna. Tył to może zestaw: Textara, TRW albo ATE A do przednich tarcz ATE, może jakieś ostrzejsze klocki: Ferodo DS albo EBC??? Co wy na to? Czy zostawić standard? Skoro tarcze ATE już leżą no to wiadomo, że nie wyrzucisz ale jeśli teraz chciałbyś podnieść skuteczność hamulców mając już te tarcze to pozostają Ci np klocki Ferodo DS a te do tanich nie należą Na oś tylną komplet Zimmermann i nic lepszego tam nie znajdziesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr_g_92 Zgłoś #729 Napisano 13 Kwietnia 2018 Kolejność wykonywania wymiany klocków przód i tył mógłby mi ktoś podpowiedzieć jestem amatorem więc chciałbym spróbować sam wymienić. Mam także zamiar przed wymianą klocków na tyle zakupić oto taki sprzęt diagnostyczny na swój użytek. https://viaken.pl/pl/skaner-vscan-vag-mini-z-obsluga-can-j-po czy będzie on przydatny do mojego PASSATA B6? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #730 Napisano 13 Kwietnia 2018 Kup VCDS'a z aliexpres, starczy tobie z zapasem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nath4N Zgłoś #731 Napisano 29 Kwietnia 2018 Witam, Mam pytanie co do oznaczeń tylnych klocków i tarcz. Zarówno w katalogach ATE / TRW jak i sklepach tylko przy niektórych częściach do Passata CC 2.0 TDI 140KM pojawia się informacja "do pojazdów z elektronicznym hamulcem postojowym". Czytając ten temat mam wrażenie, że wszystkie B6 mają elektroniczny hamulec postojowy. Skąd więc ta różnica w opisach? Na nalepce nie mam kodu wyposażenia mówiącego jaki mam wariant tylnych hamulców (1KU / 1KW / 2EA / ....) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #732 Napisano 30 Kwietnia 2018 według mnie klocki i tarcze 1KW to zestaw do tarcz niewentylowanych 2EA to wentylowane, średnica 310mm 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nath4N Zgłoś #733 Napisano 30 Kwietnia 2018 2 godziny temu, rosol napisał: według mnie klocki i tarcze 1KW to zestaw do tarcz niewentylowanych 2EA to wentylowane, średnica 310mm Miałoby to sens. Dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #734 Napisano 22 Maja 2018 (edytowane) Czy mógłby ktoś opisać adaptację po wymianie klocków? Czy jest potrzebne wpisanie przez VCDSa grubości nowych? Edytowane 22 Maja 2018 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #735 Napisano 22 Maja 2018 Grubość dotyczy tylko Audi A8 D3. Przecież wszystko jest opisane już wielokrotnie na forum Ewentualnie jeśli język angielski nie straszny: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #736 Napisano 22 Maja 2018 Nie ma żadnej adaptacji po wymianie. Włączasz hamulec, zwalniasz i jedziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #737 Napisano 23 Maja 2018 ok dzięki za odp. Czyli włączenie trybu serwisowego a po wymianie jego wyłączenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #738 Napisano 23 Maja 2018 Dokładnie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr_g_92 Zgłoś #739 Napisano 20 Września 2018 Panowie wczoraj do późna przeglądałem ETKE ONLINE i nie jestem pewien czy mój model passata posiada na tylnych klockach czujnik zużycia. Dodam załącznik mojego numeru vin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pers58 Zgłoś #740 Napisano 20 Września 2018 U mnie nie ma z tyłu czujników zużycia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach