Skocz do zawartości
Domely

Klocki hamulcowe w B6

Rekomendowane odpowiedzi

Dlatego właśnie uważam, że w tej kwestii inwestycja w oryginał w ASO (z próbą negocjacji jakiegoś małego rabatu) wcale nie jest głupim pomysłem. Sam mam u siebie zrobione obecnie 104.000 km i klocki są oryginalne (na tyle zostało około 50% na przodzie 30%).

 

Z zamienników TRW mnie nie zawiodło (w B4 zrobione 140 tyś na tarczy póki nie sprzedałem auta, a jeszcze była ok, klocki zrobiły ~90 tyś. jak dobrze pamiętam) czego o ATE powiedzieć nie mogę, bo (w B4) były takie sobie. Niczym nie przewyższały zestawu starych oryginalnych tarcz i klocków Breck. Pyliły, nie odczułem lepszego hamowania, jedynie ręczny pracował jak należy ale to raczej z powodu wymiany zacisków niż tarcz i klocków ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo zależy od stylu jazdy i typu tras... jak ktoś lata autostradami po 200km/h i co chwile musi hamować, to i klocki padną szybko.

 

U mnie w firmie mało kto robi więcej niż 30kkm na jednych klockach, bo styl jazdy autem służbowym nie skłania do oszczędności paliwa czy hamulców...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nazwałbym swojego stylu jazdy spokojnym ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlatego właśnie uważam, że w tej kwestii inwestycja w oryginał w ASO (z próbą negocjacji jakiegoś małego rabatu) wcale nie jest głupim pomysłem.

Jak kupisz w ASO to wstaw zdjecie klockow bo jestem ciekaw jak są opisane.

 

PS. Ktoś jeszcze wierzy że VW ma fabrykę klocków hamulcowych? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylne są TRW, przednie chyba ATE. Oni nie mieli chyba nigdy fabryki swoich klocków ;) Ale skoro zamienniki, niby tego samego producenta wytrzymują 30-40% przebiegu to coś jest nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS. Ktoś jeszcze wierzy że VW ma fabrykę klocków hamulcowych? :D

Wiadomo że jest tak jak mówisz ale klocki i tarcze robione dla Aso to jest całkiem inna jakość od najlepszych zamienników typu ate czy trw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiadomo że jest tak jak mówisz ale klocki i tarcze robione dla Aso to jest całkiem inna jakość od najlepszych zamienników typu ate czy trw

 

Temu u siebie na przodzie wstawiłem tuningowe/sportowe zamienniki tarcz i klocków. Jacek jakbyś wytrzeźwiał na ogólnym to byś sprawdził z fotele kierowcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jacek jakbyś wytrzeźwiał na ogólnym to byś sprawdził z fotele kierowcy.

Jeszcze nie raz będzie okazja zrobić test :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylne są TRW, przednie chyba ATE. Oni nie mieli chyba nigdy fabryki swoich klocków ;) Ale skoro zamienniki, niby tego samego producenta wytrzymują 30-40% przebiegu to coś jest nie tak.

 

nie przesadzałbym Radku z podobnymi twierdzeniami. Raczej jak wszystko jest nowe i pracuje optymalnie to wytrzymuje dłużej, jak nie pracuje optymalnie bo zacisk/tłoczek/ nie pracuje idealnie to i klocki się szybciej kończą.

Pozdrówki

Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem. Raczej jeśli się to odpowiednio złoży i sprawdzi przy wymianie klocków/tarcz to nic nie powinno się dziać. Problem się zaczyna jak ktoś napakuje do prowadnic złego smaru lub nie da go wcale (jeśli konstrukcja tego wymaga) i nie wymienia się płynu, nie sprawdza uszczelek. Wtedy nie może to działać dobrze czy to oryginał czy zamiennik - i tu jest całkowita zgodność z Twoją wypowiedzią.

 

Tak czy inaczej jednak ja chyba gdy zajdzie taka potrzeba, "zainwestuję" w oryginał ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, w najbliższym czasie będę wymieniał tarcze i klocki z tyłu...czy zamontowanie klocków sportowych (nie wyczynowe) do standardowych tarcz z tyłu poprawi hamowanie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie, tym bardziej, że głównie hamuje przód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Raczej nie, tym bardziej, że głównie hamuje przód.

 

Poprawi poprawi. Klocki sportowe mają wyższy współczynnik tarcia więc będą mocniej hamować. Jak wymieniłem u siebie zjechane do zera klocki marki no name na ATE, to przy dohamowaniach do świateł było czuć jak tył przysiada. Przy klockach sportowych typu Ferrodo DS2500 czy EBC Green różnica powinna być co najmniej równie widoczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś z was sprawdzone i godne polecenia klocki sportowe ale nie wyczynowe...do tarczy standardowej ate lub trw...chyba ,ze inny zestaw polecacie.

Pół roku temu wymieniłem kompletny przód i żałuję ,ze wtedy nie pomyślałem o klockach sportowych i założyłem ceramiczne ehh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ma ktoś z was sprawdzone i godne polecenia klocki sportowe ale nie wyczynowe...do tarczy standardowej ate lub trw...chyba ,ze inny zestaw polecacie.

Pół roku temu wymieniłem kompletny przód i żałuję ,ze wtedy nie pomyślałem o klockach sportowych i założyłem ceramiczne ehh

 

Dobrym wyborem klocków sportowych jest firma ferodo Racing lub steinhof.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam dobego kpl na przód tarcze plus klocki

Znajomy poleca polskie tarcze i klocki firmy Breck czy ktoś coś wie na temat ich walorów czy warto je kupić czy lepsze będa ATE lub TRW?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Załóż Fremax. Cena porównywalna, a wytrzymują dziesiątki tys. km. Sam jeżdzę po całej polsce, dynamicznie i zero bić, znoszenia, nic z tych rzeczy. Miałem TRW i się zawiodłem, po 10tys już wyraźne slady zuzycia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie.moze doradzicie...od pewnego czasu przy odpaleniu auta i jeździe ,piszczy mi cos jak by z hamulców? Dzieje sie tak tylko przez chwile moze minutę i przestaje jak dalej jadę..klocki z tylu pól roczne z przodu jeszcze dość dobre.macie jakieś sugestie? A i dziś zapaliła mi sie rano zielona kontrolka z "butem" gdzie mam w swojej b6 skrzynie manualna nie automat..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie.moze doradzicie...od pewnego czasu przy odpaleniu auta i jeździe ,piszczy mi cos jak by z hamulców? Dzieje sie tak tylko przez chwile moze minutę i przestaje jak dalej jadę..klocki z tylu pól roczne z przodu jeszcze dość dobre.macie jakieś sugestie? A i dziś zapaliła mi sie rano zielona kontrolka z "butem" gdzie mam w swojej b6 skrzynie manualna nie automat..

 

Ta kontrolka z butem jak okresliłeś to hamulec. Proponuje najpierw wykasowac błąd lub zdjac klocki ze wszystkich kół i wyczyścić ich prowadzenie w jarzmach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności