Skocz do zawartości
Domely

Klocki hamulcowe w B6

Rekomendowane odpowiedzi

wrzuć na pw vin, wrzucę Ci info co masz szukać.

Dobranoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w lipcu musiałem wymienic tarcze + klocki z tyłu. Mam załozone tarcze ATE,i klocki ATE ceramic. Powiem tak,te klocki praktycznie wogóle nie brudzą,na felgach wogóle nie widać pyłu z klocków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista

Pierwszy raz przy 102 tys. wymieniłem wszystkie klocki (ATE) mimo że na przedzie było jeszcze 9 mm. Niedawno po 180 tys. założyłem nowe tarcze i klocki (ATE) - bardziej ze względu na wiek jak na stopień zużycia... Ja to nie dotykam hamulca, chyba , że w ostateczności

Kolega co mi wymieniał zapytał po jakimś czasie: jak hamulce?? a ja mu na to: nie wiem, nie pytaj mnie o to- bo ja nie używam hamulca...

Edytowane przez motocyklista

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega co mi wymieniał zapytał po jakimś czasie: jak hamulce?? a ja mu na to: nie wiem, nie pytaj mnie o to- bo ja nie używam hamulca...

Jak masz 1.6fsi to nie ma co się dziwić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista

Pracowałem jako kierowca autobusu, a to inaczej trochę się jeździ i trudno pozbyć się nawyków

a tym FSI to całkiem nieźle daje się jechać- tyle, ze niewiele pali

jakbym miał Ferrari to pewno byłoby podobnie :)

No i szybka jazda nie musi wiązać się z bezsensownym naciskaniem pedała hamulca... Nie rozumiem co ma jedno do drugiego? albo zapierdalasz albo hamujesz...

Nie zrozumiałeś sensu Kolego

no i raptem ten 140 KM ma półtorej sekundy szybciej do setki... no wyczyn... Aj ...

Edytowane przez motocyklista

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozumiałeś sensu Kolego

no i raptem ten 140 KM ma półtorej sekundy szybciej do setki... no wyczyn... Aj ...

 

Jakbyś wiedział to mój nie ma 140km. W PKS - ie wszyscy tak jeździli tak jak mówisz wiadomo dlaczego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista

No jak ktoś lubi przyśpieszać i hamować to porządne hamulce są konieczne.

W PKS nie pracowałem. ale wydaje mi się, że masz na myśli komfort podróży pasażerów...

Edytowane przez motocyklista

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porządny hamulec to podstaw.Ja u siebie mam Textary i jestem bardzo zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam z racji że nie moge założyc nowego tematu pisze w tym temacie a mianowicie uszkodził się silniczek krokowy prawego hamulca recznego po wymianie wyskoczyły nastepujace błędy 02433,02434,02435,02443 jako ze to są błędy stałe nie moge ich skasować bezpieczniki dobre.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warto montować klocki hamulcowe ceramiczne na przód ATE Ceramic? Ktoś ma jakieś doświadczenie z tymi klockami?

Ostatnie, które miałem zamontowane Ferodo strasznie pyliły alufelgi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jurid ceramic i nie polecam ale ja je założyłem na tarcze które już były i rozumiem, ze powinny były być założone z odpowiednimi tarczami tak jak sportowe z miękkimi.

Nie brudza wogole wcale w porównaniu do tylnich ori vw które pyla strasznie.

Może gdybym założył cały komplet to byłoby lepiej ale jest tragedia .Poprzednie klocki strasznie pylily czyli były miękkie a te są twarde .

 

Teraz z innej beczki żeby nie pisać drugiego posta .

Kupiłem ori vw klocki na przód dlatego że te jurid ceramic

nie hamują za dobrze i też przyszły Jurid .

Mają znaczek vw audi na takiej jakby okładzinie na klockach i przyszly w pudełku ori vw .

Spotkał się ktoś z czymś takim że na tych zaczepach na końcu klocków jest wyryte jurid.

Edytowane przez fcbsoci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spotkał się ktoś z czymś takim że na tych zaczepach na końcu klocków jest wyryte jurid.

 

Tak ja mam originalne VW z przodu i mają na 'skrzydłach' Jurid, tylne oryginały to TRW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę Wam powiedzieć, że sporo się jednak zmieniło w temacie w przeciągu ostatnich 5-8 lat.

 

Niektórzy nadal kierują się nieuzasadnionym dzisiaj sentymentem jeśli chodzi o marki i rozwiązania, a niektórzy futurystycznie wybiegają w przyszłość. Dodatkowo dzieje się to w otoczeniu całej tej chińskiej tandety, dostępnej na rynku.

 

Ja wymieniam właśnie cały przód i co sklep, forumowicz, "specjalista" to inna opinia.... i ceny;)

Wybrałem tarcze Textara i klocki TRW DTEC (ceramiczne)

I oczywiście jestem ciekawy waszych opinii i doświadczeń.

Tarcze ATE wypadły z gry o dziwo, bo podobno dużo reklamacji mają (kilka sklepów mi to potwierdziło)

Klocki ATE Ceramic jeszcze co najwyżej biorę pod uwagę.

 

Cały czas jednak zastanawiam się generalnie nad klockami ceramicznymi i ich sensem. Nie mam problemów, żeby felgi domyć z pyłu hamulcowego co jakiś tam czas, a z drugiej strony, hamowanie ponoć jednak jest lepsze tradycyjnym klockiem.

 

Więc brałbym wtedy cały zestaw od Textara, łącznie z klockami, tyle, że tymi "klasycznymi".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

może ktoś mi doradzi co zrobić sensownego. Rok temu wymieniłem klocki i tarcze. Zakupiłem na Allegro zestaw ATE (tarcze i klocki, przód i tył)(zamówienie z motostacji). Wymieniłem samodzielnie przód, następnie zawiozłem do mechanika na wymianę tyłu (brak komputera). Już w po wymianie słyszałem, jakieś piśnięcie, ale nie przejąłem się tym. Ale po wymianie już tyłu mogłem potwierdzić, że mam efekt piszczenia. Na zimnych hamulcach jest ok (chociaż czasami spotkałem się jak ruszałem, że lekko pisnęły lub po myciu samochodu) - natomiast po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu, zawsze przy każdym delikatnym lub normalnym hamowaniu piszczą, że głowa boli. Jedynie mocne nadepnięcie omija ten efekt) 2 miesiące temu zdecydowałem się wymienić z przodu na klocki firmy Textar - i przy okazji wyszlifowałem prowadnice dla klocków oraz wszystko co tam może być - ale niestety efekt ten sam. Nie wiem czy miałbym takiego pecha i 2x kupił lewe klocki? Chociaż na allegro sklepy wydały się porządne. Czy ma ktoś pomysł jak spróbować zdiagnozować co jest przyczyną tego? Czy to mogą być pokrzywione Tarcze? Czy może klocki z tyłu tak piszczą? Czy może silniczek od ręcznego się zaciął? Ktoś ma jakieś rady?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie tak, ATE nie produkuje ani tarcz ani klocków, dostarczają im inni producenci a jeśli na pudełku made in Czech Rep to znaczy, że klocki Ferodo ;)

 

 

Pozdrawiam

Adam

 

Czegoś tu nie rozumiem większość na forum poleca tarcze i klocki ATE a tu się dowiaduje ze oni wogole nie produkują ani tarcz ani klocków wiec jak to jest z tym ATE?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie tylko ATE nie jest producentem czesci, jest jeszcze kilka innych firm które tylko pakuja w swoje opakowania i sprzedaja w swoim logo a co w pudełkach i kto to wyprodukowal to już loteria, aczkolwiek renoma pakowaczy jest większa i dziadostwa tam nie wkładaja typu maxgear hart lub jeszcze coś innego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To czy Jurid czy Ferodo lub Zommerman produkują i pakują swój produkt bo wolę taka firmę co sprzedaje swoje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.

w moim pasacie założyłem tarcza ate i klocki ate cały komplet 4 koła.

i jak zmieniałem koła na zimowe to się bardzo zdziwiłem bo klocki z tyłu się kończą!!!:blink a z przodu prawie jak nowe.

prowadnice zacisku pływają nasmarowane. wina tłoczka? hamulec postojowy działa dobrze po zwolnieniu rusza auto normalnie.

co mogło się stać że po 25tyś km klocki się kończą ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe bo ja też założyłem w zeszłym roku w październiku na tył ori tarcze i klocki ate które były miękkie a wiem to bo pylily mocniej niż jurid white ceramic z przodu,zresztą te juridy wogole nie pylily za to c***owo

hamowały ale może to dlatego,że pan sprzedawca nie poinformował mnie,że do nich muszą być specjalne czyt.inne tarcze niż do miękkich klocków.

Wracając do tematu tylnych możliwe bo mi wytrzymały te ate z tyłu do sierpnia i nie pamiętam ile przejechałem na nich ale sprawdzę w książce to napisze później.

Napweno nie więcej niż 25tys/km także jak na tylne klocki to bardzo mało.

Jeżdże non stop na auto hołd także może to ma na to wpływ ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam na desce pojawiło mi się kontrolka zużyte okładziny hamulca,moje pytanie w tej sprawie macie już jakieś sprawdzone okładziny i jakie możecie polecić do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności