elemenateur Zgłoś #581 Napisano 13 Października 2016 wrzuć na pw vin, wrzucę Ci info co masz szukać. Dobranoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tuning090 Zgłoś #582 Napisano 13 Października 2016 Ja w lipcu musiałem wymienic tarcze + klocki z tyłu. Mam załozone tarcze ATE,i klocki ATE ceramic. Powiem tak,te klocki praktycznie wogóle nie brudzą,na felgach wogóle nie widać pyłu z klocków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #583 Napisano 13 Października 2016 (edytowane) Pierwszy raz przy 102 tys. wymieniłem wszystkie klocki (ATE) mimo że na przedzie było jeszcze 9 mm. Niedawno po 180 tys. założyłem nowe tarcze i klocki (ATE) - bardziej ze względu na wiek jak na stopień zużycia... Ja to nie dotykam hamulca, chyba , że w ostateczności Kolega co mi wymieniał zapytał po jakimś czasie: jak hamulce?? a ja mu na to: nie wiem, nie pytaj mnie o to- bo ja nie używam hamulca... Edytowane 13 Października 2016 przez motocyklista Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #584 Napisano 13 Października 2016 Kolega co mi wymieniał zapytał po jakimś czasie: jak hamulce?? a ja mu na to: nie wiem, nie pytaj mnie o to- bo ja nie używam hamulca... Jak masz 1.6fsi to nie ma co się dziwić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #585 Napisano 13 Października 2016 (edytowane) Pracowałem jako kierowca autobusu, a to inaczej trochę się jeździ i trudno pozbyć się nawyków a tym FSI to całkiem nieźle daje się jechać- tyle, ze niewiele pali jakbym miał Ferrari to pewno byłoby podobnie No i szybka jazda nie musi wiązać się z bezsensownym naciskaniem pedała hamulca... Nie rozumiem co ma jedno do drugiego? albo zapierdalasz albo hamujesz... Nie zrozumiałeś sensu Kolego no i raptem ten 140 KM ma półtorej sekundy szybciej do setki... no wyczyn... Aj ... Edytowane 13 Października 2016 przez motocyklista Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #586 Napisano 14 Października 2016 Nie zrozumiałeś sensu Kolego no i raptem ten 140 KM ma półtorej sekundy szybciej do setki... no wyczyn... Aj ... Jakbyś wiedział to mój nie ma 140km. W PKS - ie wszyscy tak jeździli tak jak mówisz wiadomo dlaczego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #587 Napisano 14 Października 2016 (edytowane) No jak ktoś lubi przyśpieszać i hamować to porządne hamulce są konieczne. W PKS nie pracowałem. ale wydaje mi się, że masz na myśli komfort podróży pasażerów... Edytowane 14 Października 2016 przez motocyklista Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oxon Zgłoś #588 Napisano 14 Października 2016 Porządny hamulec to podstaw.Ja u siebie mam Textary i jestem bardzo zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobo 44 Zgłoś #589 Napisano 24 Października 2016 Witam z racji że nie moge założyc nowego tematu pisze w tym temacie a mianowicie uszkodził się silniczek krokowy prawego hamulca recznego po wymianie wyskoczyły nastepujace błędy 02433,02434,02435,02443 jako ze to są błędy stałe nie moge ich skasować bezpieczniki dobre.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #590 Napisano 1 Listopada 2016 Warto montować klocki hamulcowe ceramiczne na przód ATE Ceramic? Ktoś ma jakieś doświadczenie z tymi klockami? Ostatnie, które miałem zamontowane Ferodo strasznie pyliły alufelgi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #591 Napisano 2 Listopada 2016 (edytowane) Ja mam jurid ceramic i nie polecam ale ja je założyłem na tarcze które już były i rozumiem, ze powinny były być założone z odpowiednimi tarczami tak jak sportowe z miękkimi. Nie brudza wogole wcale w porównaniu do tylnich ori vw które pyla strasznie. Może gdybym założył cały komplet to byłoby lepiej ale jest tragedia .Poprzednie klocki strasznie pylily czyli były miękkie a te są twarde . Teraz z innej beczki żeby nie pisać drugiego posta . Kupiłem ori vw klocki na przód dlatego że te jurid ceramic nie hamują za dobrze i też przyszły Jurid . Mają znaczek vw audi na takiej jakby okładzinie na klockach i przyszly w pudełku ori vw . Spotkał się ktoś z czymś takim że na tych zaczepach na końcu klocków jest wyryte jurid. Edytowane 2 Listopada 2016 przez fcbsoci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blitz Zgłoś #592 Napisano 2 Listopada 2016 Spotkał się ktoś z czymś takim że na tych zaczepach na końcu klocków jest wyryte jurid. Tak ja mam originalne VW z przodu i mają na 'skrzydłach' Jurid, tylne oryginały to TRW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skindred Zgłoś #593 Napisano 3 Listopada 2016 Muszę Wam powiedzieć, że sporo się jednak zmieniło w temacie w przeciągu ostatnich 5-8 lat. Niektórzy nadal kierują się nieuzasadnionym dzisiaj sentymentem jeśli chodzi o marki i rozwiązania, a niektórzy futurystycznie wybiegają w przyszłość. Dodatkowo dzieje się to w otoczeniu całej tej chińskiej tandety, dostępnej na rynku. Ja wymieniam właśnie cały przód i co sklep, forumowicz, "specjalista" to inna opinia.... i ceny;) Wybrałem tarcze Textara i klocki TRW DTEC (ceramiczne) I oczywiście jestem ciekawy waszych opinii i doświadczeń. Tarcze ATE wypadły z gry o dziwo, bo podobno dużo reklamacji mają (kilka sklepów mi to potwierdziło) Klocki ATE Ceramic jeszcze co najwyżej biorę pod uwagę. Cały czas jednak zastanawiam się generalnie nad klockami ceramicznymi i ich sensem. Nie mam problemów, żeby felgi domyć z pyłu hamulcowego co jakiś tam czas, a z drugiej strony, hamowanie ponoć jednak jest lepsze tradycyjnym klockiem. Więc brałbym wtedy cały zestaw od Textara, łącznie z klockami, tyle, że tymi "klasycznymi". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maty Zgłoś #594 Napisano 28 Listopada 2016 Cześć, może ktoś mi doradzi co zrobić sensownego. Rok temu wymieniłem klocki i tarcze. Zakupiłem na Allegro zestaw ATE (tarcze i klocki, przód i tył)(zamówienie z motostacji). Wymieniłem samodzielnie przód, następnie zawiozłem do mechanika na wymianę tyłu (brak komputera). Już w po wymianie słyszałem, jakieś piśnięcie, ale nie przejąłem się tym. Ale po wymianie już tyłu mogłem potwierdzić, że mam efekt piszczenia. Na zimnych hamulcach jest ok (chociaż czasami spotkałem się jak ruszałem, że lekko pisnęły lub po myciu samochodu) - natomiast po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu, zawsze przy każdym delikatnym lub normalnym hamowaniu piszczą, że głowa boli. Jedynie mocne nadepnięcie omija ten efekt) 2 miesiące temu zdecydowałem się wymienić z przodu na klocki firmy Textar - i przy okazji wyszlifowałem prowadnice dla klocków oraz wszystko co tam może być - ale niestety efekt ten sam. Nie wiem czy miałbym takiego pecha i 2x kupił lewe klocki? Chociaż na allegro sklepy wydały się porządne. Czy ma ktoś pomysł jak spróbować zdiagnozować co jest przyczyną tego? Czy to mogą być pokrzywione Tarcze? Czy może klocki z tyłu tak piszczą? Czy może silniczek od ręcznego się zaciął? Ktoś ma jakieś rady? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #595 Napisano 2 Grudnia 2016 Dokładnie tak, ATE nie produkuje ani tarcz ani klocków, dostarczają im inni producenci a jeśli na pudełku made in Czech Rep to znaczy, że klocki Ferodo Pozdrawiam Adam Czegoś tu nie rozumiem większość na forum poleca tarcze i klocki ATE a tu się dowiaduje ze oni wogole nie produkują ani tarcz ani klocków wiec jak to jest z tym ATE? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #596 Napisano 2 Grudnia 2016 nie tylko ATE nie jest producentem czesci, jest jeszcze kilka innych firm które tylko pakuja w swoje opakowania i sprzedaja w swoim logo a co w pudełkach i kto to wyprodukowal to już loteria, aczkolwiek renoma pakowaczy jest większa i dziadostwa tam nie wkładaja typu maxgear hart lub jeszcze coś innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #597 Napisano 2 Grudnia 2016 To czy Jurid czy Ferodo lub Zommerman produkują i pakują swój produkt bo wolę taka firmę co sprzedaje swoje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #598 Napisano 23 Grudnia 2016 witam. w moim pasacie założyłem tarcza ate i klocki ate cały komplet 4 koła. i jak zmieniałem koła na zimowe to się bardzo zdziwiłem bo klocki z tyłu się kończą!!! a z przodu prawie jak nowe. prowadnice zacisku pływają nasmarowane. wina tłoczka? hamulec postojowy działa dobrze po zwolnieniu rusza auto normalnie. co mogło się stać że po 25tyś km klocki się kończą ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #599 Napisano 23 Grudnia 2016 Bardzo możliwe bo ja też założyłem w zeszłym roku w październiku na tył ori tarcze i klocki ate które były miękkie a wiem to bo pylily mocniej niż jurid white ceramic z przodu,zresztą te juridy wogole nie pylily za to c***owo hamowały ale może to dlatego,że pan sprzedawca nie poinformował mnie,że do nich muszą być specjalne czyt.inne tarcze niż do miękkich klocków. Wracając do tematu tylnych możliwe bo mi wytrzymały te ate z tyłu do sierpnia i nie pamiętam ile przejechałem na nich ale sprawdzę w książce to napisze później. Napweno nie więcej niż 25tys/km także jak na tylne klocki to bardzo mało. Jeżdże non stop na auto hołd także może to ma na to wpływ ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz vw-2.0 Zgłoś #600 Napisano 15 Stycznia 2017 Witam na desce pojawiło mi się kontrolka zużyte okładziny hamulca,moje pytanie w tej sprawie macie już jakieś sprawdzone okładziny i jakie możecie polecić do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach