Skocz do zawartości
Domely

Klocki hamulcowe w B6

Rekomendowane odpowiedzi

Racja! Nie sprawdził starej tarczy... Ale po co jak tam syg i brud to wiadomo ze będzie krzywo. Miało by to sens gdybym przyjechał ze starymi.

Ale tu racja... Mógł sprawdzić piasty albo tarcze po zamontowaniu. Tu błąd! Zapomniałem o tym całkowicie. Jak to się objawia? Jak sprawdzę czy jest bicie teraz po zamontowaniu? Podnieś auto i zakręcić kołem? Jak będzie hamować to lipa?

Mam już dość przewód z ta wymiana nie strasz stary...

 

Odnośnie powerow. Nie wiedziałem co wybrać czy zwykle Ate czy te powery. Wybrałem powery ze względu na to ze będę widział kiedy bedą wytarte No i fajnie wyglądają. A tak ogólnie to są gorsze od zwykłych?

 

P.s

Zawsze chce fakturę z vatem!!! Wtedy wiem ze ktoś ma odpowiedzialność za robotę i nie wali w h...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Starej tarczy nie ma po co mierzyć... chyba, że po przetaczaniu. Nową powinno się pomierzyć - instrukcja zakładania nowych tarcz.

 

Pomiar bicia piasty i tarczy:

 

https://www.google.pl/search?q=pomiar+bicia+piasty&client=firefox-b-ab&biw=1366&bih=631&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjXkrniqJ_NAhXENJoKHforCfkQsAQILQ#tbm=isch&q=pomiar+bicia+piasty+i+tarczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kierowałem sie tym montazem

 

 

no niestety nie sprawdził bicia w taki saposob jak jest na filmiku. Ale nie zauważyłem tez innego sposobu. Chyba załozył po wyczyszczeniu.

A może cos przeoczyłem.

jakie są konsekwencje nie sprawdzenia tego. Rozumiem że może być po porostu ok... bo było prosto a może chodzić na boki i rozgrzewać klocki i nie potrzerbnie hamowac.

 

podniose kazde koło i sprawdze czy na lajcie sie kreci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy potrzebuję małej pomocy.

Na dniach będe wymieniał klocki i tarcze przód.

rocznie robie 30-40 tyś km. Zazwyczaj autostrady i bardzo wysokie prędkości.

Czy możecie polecić jakieś tarcze i klocki lepsze niż standard? ale nie chce układu przerabiać na jakieś od S czy innych sportowych pakietów.

Zależy mi na lepszych tarczach i klockach.

 

czy ktoś pomoże?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

ate, trw, textar. Te marki polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@up

ate, trw, textar. Te marki polecam

W ub. roku założyłem na przód klocki i tarcze TRW, w tym roku na tył komplet ATE i z obydwu jestem b. zadowolony!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zmieniałem koła na wiosnę, poprosiłem od razu znajomego mechanika o sprawdzenie ile klocków jeszcze mi zostało. Powiedział że na jego oko z 1kkm zrobię. Nakręciłem zdecydowanie więcej i do tej pory nie wyskoczył mi komunikat o tym że klocki są do wymiany. Zastanawiam się czy może z czujnikiem jest coś nie tak, czy po prostu pospieszył się z oceną ich stanu. Od razu mówię że nie jest to kwestia naciągania - przyjedź już i wymień u mnie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak zmieniałem koła na wiosnę, poprosiłem od razu znajomego mechanika o sprawdzenie ile klocków jeszcze mi zostało. Powiedział że na jego oko z 1kkm zrobię. Nakręciłem zdecydowanie więcej i do tej pory nie wyskoczył mi komunikat o tym że klocki są do wymiany. Zastanawiam się czy może z czujnikiem jest coś nie tak, czy po prostu pospieszył się z oceną ich stanu. Od razu mówię że nie jest to kwestia naciągania - przyjedź już i wymień u mnie :D

 

być może masz dezaktywowaną funkcję informowania o sprawdzeniu klocków ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

miałem to samo -czyli dużo mycia auta a mało jeżdzenia i wszystko zardzewiałe,do przetoczenia tarcze a klocki do wymiany (tak było 2 lata temu)teraz to samo ale klocki,tarcze do wymiany a zaciski do regeneracji sama rdza,czyli mniej myj a wiecej jedż i częściej i mocniej naciskaj chamulec,

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
być może masz dezaktywowaną funkcję informowania o sprawdzeniu klocków ;)

 

Można to jakoś sprawdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, przez VCDS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, założyłem na przód tarcze trw i klocki bosch i niestety hamulce jak w maluchu. Może ktoś podpowie, jakie będą dobre klocki do tych tarcz?

Edytowane przez dwat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaloz ATE lub TRW albo ori.

Zalezy jaki masz budzet oraz czy chcesz zwykle czy ceramiczne.

 

Popatrz sobie:

 

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe/towary/18522/701010000/

 

Jakie tu sa i cos wybierz (kupowac tam nie musisz ale zobacz nr i poszukaj w jakims sklepie albo alldrogo czy cos)

 

Ja osoboscie 2ms temu wymienilem na te:

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5235488159

 

Od tego sprzedawcy i nie narzekam :)

Edytowane przez comingsoon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, mam blisko do tego sprzedawcy. Bardziej mi chodzi o klocki, które będą dobrze pracowały z tarczami trw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście, przez VCDS

 

A można wyłączyć info o klockach a info o spalonych żarówkach zostaje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A można wyłączyć info o klockach a info o spalonych żarówkach zostaje?

 

Jak chcesz wylaczyc info o sprawdzaniu zarowek to

 

Przekodować należy Bordnetz (09):

 

Byte 18 Bit 0 Cold Diagnosis License Plate Lights active
Byte 18 Bit 1 Cold Diagnosis Brake Lights active
Byte 18 Bit 2 Cold Diagnosis Front Fog Lights active
Byte 18 Bit 3 Cold Diagnosis Rear Fog Lights active
Byte 18 Bit 4 Cold Diagnosis High Beam active
Byte 18 Bit 5 Cold Diagnosis Turn Signals active
Byte 18 Bit 6 Cold Diagnosis Back Light active
Byte 18 Bit 7 Cold Diagnosis Side Turn Signals active
Byte 19 Bit 0 Cold Diagnosis Low Beam active
Byte 19 Bit 1 Cold Diagnosis Front Parking Lights active
Byte 19 Bit 2 Cold Diagnosis Rear Parking Lights active
Byte 19 Bit 3 Diagnosis Rear Parking Lights active

Odznaczasz to, co ma nie być sprawdzane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby wyłączyć sygnalizację klocków w kodowaniu czerwonego licznika odejmuje się 01, od liczby 3-4 od lewej. W czarnych i kolor jest już pomocnik kodowania.

 

Jak chcesz wylaczyc info o sprawdzaniu zarowek to

 

Przekodować należy Bordnetz (09):

 

Byte 18 Bit 0 Cold Diagnosis License Plate Lights active
Byte 18 Bit 1 Cold Diagnosis Brake Lights active
Byte 18 Bit 2 Cold Diagnosis Front Fog Lights active
Byte 18 Bit 3 Cold Diagnosis Rear Fog Lights active
Byte 18 Bit 4 Cold Diagnosis High Beam active
Byte 18 Bit 5 Cold Diagnosis Turn Signals active
Byte 18 Bit 6 Cold Diagnosis Back Light active
Byte 18 Bit 7 Cold Diagnosis Side Turn Signals active
Byte 19 Bit 0 Cold Diagnosis Low Beam active
Byte 19 Bit 1 Cold Diagnosis Front Parking Lights active
Byte 19 Bit 2 Cold Diagnosis Rear Parking Lights active
Byte 19 Bit 3 Diagnosis Rear Parking Lights active

Odznaczasz to, co ma nie być sprawdzane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Chciałem kupić komplet tarcze i klocki do 3C5 (CDAA), no i mam mały problem. Myślę, żeby kupić wszystko ATE + klocki ceramic, bo podobno mniej brudzą.

No i pierwszy problem, to rozmiar tarcz, ale zakładam, że u mnie będą te mniejsze (tył: 24.0112-0169.1, przód: 24.0125-0158.1).

Druga sprawa to dobór klocków.

Na przód sprawa wydaje się być prosta, bo chyba będą te: 13.0470-7184.2 (o ile rozmiar jest ok)

Ale na tył widzę dwa rodzaje: 13.0470-2887.2 i 13.0470-2880.2.

Wydaje mi się, że do mnie pasować będą te 2887, bo mam elektroniczny hamulec postojowy, ale nie wiem czy będą pasować do tych tarcz wyżej.

 

Numery PR mogę sobie wsadzić gdzieś, bo u mnie na tych nalepkach w ogóle nie ma takich, które by odpowiadały tym z opisów klocków/tarcz.

 

Czy ktoś mógłby doradzić? Mogę ewentualnie podesłać jakieś info dodatkowe.

A no i gdzie najtaniej w necie dostanę taki komplet?

 

Z góry dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klocki "ceramic" znacznie mniej brudzą. W zasadzie na felgach nie widać żadnego pyłu z klocków.

Co do numerów się nie wypowiem, ale ja ostatnio założyłem klocki ATE ceramic + tarcze Zimmermann z szarą powłoką antykorozyjną.

Po pół roku nie widać na nich śladu rdzy.

Aha - a przede wszystkim - ten zestaw tarcze+klocki bardzo dobrze działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś jest w stanie jakoś po VINie znaleźć te numery PR albo jakieś numery tarcz i klocków?

Edytowane przez konjo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności