azrael Zgłoś #201 Napisano 11 Października 2012 Wiadomo że nie jest to rewelacja ale fakty są takie że założyłem je przy przebiegu 34 tyś, mam na blacie 59 tyś i nadal wygląda na to że mam sporo klocka. 25 tyś km na klocku to jest moim zdaniem sporawo coś? Mam pytanie ile wytrzymują wasze i czy ktoś może polecić jakieś tarcze na przód.pozdrawiam Nie chcę cię martwić,ale zajrzyj do wewnętrznego,przeżyjesz spory szok.Co do tarcz to ATE spokojnie możesz zakładać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz_KBK Zgłoś #202 Napisano 15 Października 2012 (edytowane) Pisze 1 post na forum - więc witam! Swojego Passata B6 mam od niedawna (2 m-ce). Pierwsza sprawa do zrobienia w nim to wymiana klocków hamulcowych z tyłu. Jak się zorientowałem czytając forum potrzebny komp aby cofną hamulec ręczny. Nie nabyłem jeszcze kabelka współpracującego z B6 (ogólnie temat ciężki przeze mnie do ogarnięcia - nie wiem jaki wybrać, a koszt za oryginał trochę spory ~1700PLN). Jakimi programami da się porozumieć z samochodem aby wymienić klocki z tyłu? Edytowane 17 Października 2012 przez Lukasz_KBK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio453 Zgłoś #203 Napisano 22 Października 2012 Ja również poproszę znawców tematu o wypowiedzenie się na ten temat. Jaki kabel w rozsądnej cenie kupić? Wiem, że już było to opisane ale co jakiś czas pojawiają się nowe produkty i chciałem aktualną odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #204 Napisano 22 Października 2012 Ja również poproszę znawców tematu o wypowiedzenie się na ten temat. Jaki kabel w rozsądnej cenie kupić? Wiem, że już było to opisane ale co jakiś czas pojawiają się nowe produkty i chciałem aktualną odpowiedź. Vag912 lub nowszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #205 Napisano 18 Grudnia 2012 No i dopadły mnie tylne klocki... Jak umyłem dzisiaj auto po miesiącu to TL koło aż rude od opiłków. Zero komunikatu na desce, przelot 126 kkm. Zamówiłem zestaw ate za 350 zł: klocki 13.0460-2880.2 tarcze 24.0112-0169.1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #206 Napisano 18 Grudnia 2012 chłopaki pamiętajcie że przy wymianie klocków z tyłu zobaczyć złącze tgz wtyczkę do zacisku bo czasami nie ma styku w powrocie tłoczków bo są zaśniedziałe styki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #207 Napisano 18 Grudnia 2012 Zero komunikatu na desce, przelot 126 kkm. Z tyłu zdaje się nie ma czujnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #208 Napisano 18 Grudnia 2012 No czujnika nie ma, ale podobno odpowiednie wysunięcie tłoka ma dać komunikat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #209 Napisano 18 Grudnia 2012 Zamówiłem zestaw ate za 350 zł:klocki 13.0460-2880.2 tarcze 24.0112-0169.1 trochę drogawo Mogłeś zaszaleć i wziąć klocki "ceramiczne". Nie pylą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #210 Napisano 18 Grudnia 2012 witek ceramiczne są dobre ale jak jest komplet klocki i tarcza bo inaczej to klocki zostaną a tarcze zje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #211 Napisano 19 Grudnia 2012 Ja już drugi kpl "ceramiki" objeżdżam na zwykłych tarczach (pierwszy był na power disc) i nie widzę jakiegoś szybkiego znikania tarczy. W drugim aucie też ceramika i efekt taki sam. To nie są aż tak twarde klocki żeby zjeść dobre tarcze. Inna sprawa, że u mnie klocki max 40 kkm wytrzymują. Tył niewiele więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #212 Napisano 19 Grudnia 2012 trochę drogawo To chyba normalna, tania cena jak za tarcze z klockami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #213 Napisano 20 Grudnia 2012 No czujnika nie ma, ale podobno odpowiednie wysunięcie tłoka ma dać komunikat... Chyba nie. Ja ostatnio wymieniałem tylne klocki, bo już mi metalicznie stukały na wybojach. Mechanik powiedział, że jeszcze chwila, a zaczęłyby mi rysować tarcze. No i oczywiście żadnej kontrolki na desce nie miałem. Ty masz fabrycznie Trendline, a ja Highline, więc skoro mój nie ma kontrolki, to Twój pewnie też nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #214 Napisano 21 Grudnia 2012 Nie no, u mnie też nie było żadnej kontrolki, jak zjadło klocki z tyłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #215 Napisano 21 Grudnia 2012 Wróciłem od mechanika po wymianie tyłu. Prawa strona znośna, lewa masakra. Z zewnątrz blacha klocka starła zewnętrzny rant tarczy. Od wewnątrz nity zrobiły na tarczy spory rowek w połowie klocka. Rdzawy nalot na feldze w pełni uzasadniony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spirre Zgłoś #216 Napisano 21 Grudnia 2012 Witam wszystkich mam takie pytanko czy w koncu jest mozliwosc wymiany tylnych klockow bez komputera???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #217 Napisano 21 Grudnia 2012 czy w koncu jest mozliwosc wymiany tylnych klockow bez komputera????pewnie, że jest "Żaba" w łapy i jechane Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spirre Zgłoś #218 Napisano 23 Grudnia 2012 Witam ponownie wczoraj mechanik wymienil mi klocki z tylu bez komputera i wszystko dziala. Mam nadzieje ze jak do tej pory jest ok to juz sie wiecej nie podzieje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pezet101 Zgłoś #219 Napisano 27 Grudnia 2012 Hmm. Kupiłem sobie te Ate ceramic i dzisiaj w ASO na przeglądzie poprosiłem o wymianę. A pan mówi, że te co są, jeszcze są ok i mogą jeździć Jak pisałem wcześniej - przejechałem na nich 100 tys od zakupu auta, a nie wiem ile jeszcze przejechał poprzednik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jadam Zgłoś #220 Napisano 4 Stycznia 2013 W najbliższym czasie czeka mnie wymiana przednich klocków hamulcowych. Zastnawiam się nad ceramicznymi ATE i tu pytanie do tych co mają doświadczenie 1) czy faktycznie nie pylą i felgi nie maja nalotu? 2) czy przy standardowych tarczach (oryginalen vw jeszcze od nowości - bo to pierwsza wymiana klocków) jest sens montowac ceramike czy jednak trzeba odpowiednie tarcze do tego? Dzieki za wszelki wskazówki Adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach