wujekmarcin Zgłoś #21 Napisano 17 Lutego 2010 Nie sugerujmy się osłoną silnika. Wszystkie TDI po połowie 1995 roku miały już dużą osłonę silnika, więc to nie powinien być żaden odnośnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ManiekWRC Zgłoś #22 Napisano 17 Lutego 2010 AFN ma 5 x 100 i tarcze hamulcowe z tyłu 1Z też posiada tarcze z tyłu, ale moim zdaniem najlepszym odróżnieniem 1Z od AFN jest właśnie rozstaw śrub 5x100. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #23 Napisano 18 Lutego 2010 U kolegi wlepka i dowód mówią o 1Z. Więc 4 śruby. A co jeśli będzie swap samego silnika? Zostają 4 śruby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #24 Napisano 18 Lutego 2010 Nie sugerujmy się osłoną silnika. Wszystkie TDI po połowie 1995 roku miały już dużą osłonę silnika, więc to nie powinien być żaden odnośnik no nie do końca tak jest-u mnie data produkcji 1.12.95,a osłona ciagle mała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaba371 Zgłoś #25 Napisano 18 Lutego 2010 ja mam 1Z duża osłone tarcze z tyłu i 4x100 a mi sie wydaje ze jeszcze pompa wygladem jest inna troche w afn i N75 ma inny i droższy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Byku21 Zgłoś #26 Napisano 18 Lutego 2010 1Z też posiada tarcze z tyłu, ale moim zdaniem najlepszym odróżnieniem 1Z od AFN jest właśnie rozstaw śrub 5x100. i tu też nie zawsze,znajomego pasek i golf z silnikiem AFN mają 4śruby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VampBeer Zgłoś #27 Napisano 19 Lutego 2010 No to chyba swapowane. Z tego co sie orientuje to w b4 5 śrub miały 2.0 16V, VR6i, 1.9TDi (Afn) a 4 śruby cała reszta, w golfie III było tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #28 Napisano 19 Lutego 2010 znajomy też miał AFNa a mial 4x100 i nic nie bylo swapowane wszystko ORI więc na śruby nie można patrzeć a mial go z 1996 roku w wersji pacific Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #29 Napisano 19 Lutego 2010 znajomy też miał AFNaA może niekoniecznie to był AFN Szukając auta dla siebie różne cyrki widziałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #30 Napisano 19 Lutego 2010 AFNa a mial 4x100 A łyżka na to- niemożliwe Jeżeli AFN to na bank 5x100 ori 15" Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
musick Zgłoś #31 Napisano 19 Lutego 2010 dokładnie. Twój kolega kupił chyba AFN-a o mocy 90 KM. Zauważcie że na allegro często się zdażają AFN-y np z 95 roku pffff Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Byku21 Zgłoś #32 Napisano 19 Lutego 2010 dokładnie. Twój kolega kupił chyba AFN-a o mocy 90 KM. Zauważcie że na allegro często się zdażają AFN-y np z 95 roku pffff na forum golfa już pisaliśmy o tym,że z fabryki różnie wychodziły samochody...MKIII z silnikiem AFN kolegi z forum wyszedł z rozstawem 4*100,a do tego z tyłu bębny i jest kilka takich autek na forum... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawcio30 Zgłoś #33 Napisano 19 Lutego 2010 Też miałem u siebie problem z rozwiązaniem co to za silnik niby turbina i N75 jak w 1Z ale miał lepszego kopa niż inne 90 i przy okazji ściągania głowicy wyszło na jaw to, że wtryski były wsadzone z AFN-a, także może tu szukaj przyczyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzio77 Zgłoś #34 Napisano 20 Lutego 2010 ciekawe co by powiedzial Wam rozstaw śrub w moim B4 gdzie bylo 4x100 a silnik PD 130 PS:mad: ja zawsze sprawdzalem jak mialem wątpliwości ściągając wężyk parciany z turbo przy odpalonym silniku i jesli zasysalo palucha to afn jesli nie to 1z:cool: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Byku21 Zgłoś #35 Napisano 20 Lutego 2010 ciekawe co by powiedzial Wam rozstaw śrub w moim B4 gdzie bylo 4x100 a silnik PD 130 PS a ja mówię tak jak auta z fabryki wyszły,a we wlepie nawet sprawdzali czy nie jest coś kombinowane i tak w 100% robili te auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marsal Zgłoś #36 Napisano 16 Czerwca 2010 (edytowane) Hej, w Passacie B4 1,9 TDI 90KM (1Z?) z 1994 jaka powinna być osłona silnika mała czy duża? Czy możliwe jest że takiej osłony oryginale nie było, czy raczej ktoś "sobie pożyczył" jeśli takowej nie ma? Pozdrawiam Edytowane 16 Czerwca 2010 przez Marsal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #37 Napisano 16 Czerwca 2010 osłona silnika mała czy duża? Ja mam dużą (1Z), ale kumpel miał małą przy tym samym silniku. Nie wiem od czego to zależało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #38 Napisano 16 Czerwca 2010 Ja mam dużą (1Z), ale kumpel miał małą przy tym samym silniku. Nie wiem od czego to zależało. Głównie od rocznika Na początku dawali małe, ale już '96 szły duże (na pewno w maju '96 były duże). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robsons Zgłoś #39 Napisano 22 Czerwca 2010 Różnica jest jeszcze w filtrach oleju. Jeżeli masz filtr Filtona z oznaczeniem OP 525 jest to 1Z, natomiat gdy jest OP 525/3 to afn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Panas123 Zgłoś #40 Napisano 26 Grudnia 2021 Posiadam golfa 3 z silnikiem 1.9 tdi mówiono mi że to 90 konna jednostka 1z Lecz ma zawór egr od góry Przy filtrze powietrza jest kostka i zawór n75 turbo ładnie gwizda i zbiera się tak od 1500 może od 2000 obr Muszę popatrzeć na wszystkie podcisnia bo znalazłem 1 wężyk przetarty wyieniony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach