Skocz do zawartości
pawelstaszow

Turbo timer PRO SPORT POCKET & Apexi

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko fajnie, a da się obejśc immo bez problemow ? Jesli tak to to nie glupi pomysl..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam z tym żadnego doświadczenia pytam co to jest i jak sie to podłącza hee,pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to jest to seryjnie monotowane w Subaru na pewno w Forester.

Kolega ma cos takiego w Octavii 1.9TDI.

 

Osobiscie wole chyba sam odczekac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisz do usera seba1-2 on ma takie coś na pokładzie swojego auta!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jeśli dużo ludzi tego nie ma i za bardzo nie jest to polecane na forum to znaczy ze to jest mało co warte,lub kazdy woli sam gasić samochód i boi się zostawiać zapalony i wychodzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lepiej kupic "dlugopis" apexi. jest dosc tani. tylko uwazaj na chinskie pordobki...

 

zaleznie od modelu TT i informacji jakie zbiera i uwzglednia przy wyliczaniu czasu potrzebnego do ostudzenia sprezarki/oleju, podlacza sie go pod rozne piny przy ecu.

 

wiekszosc tanich TT zbiera info tylko po lambdzie, wiec podpinasz do lamby.

Podlaczenie TT wyglada mniej wiecej tak.

Stały PLUS

STACYJKA(miejsce gdzie pojawia sie napiecie przy rozruchu)

Stacyjka lub inne zrodlo w ktorym znika prad po wyjeciu klucza

Hamulec reczny.

 

IMMO bedzie dzialalo bez problemu, nie zauwazy roznicy nawet. Klopotow moze dostarczyc alarm jesli nie ma funkcji opozniania zalaczenia.

 

TT to fajna i przydatna rzecz, jednak ja uzywam manualnego odliczania, bo niestety moj TT bierze info tylko z lambdy.

 

seryjnie w zadnym subaraku nie bylo/nie jest to montowane.

 

 

Z ciekawych funkcji TT to zazwyczaj są:

napiecie aku

napiecie lambdy

AFR (bardziej jako ciekawostka niz wiarygodna informacja)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko w dieslach nie ma lambdy !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeju nie ma lamdby to sie nie da nic podlaczyc...nawet radia...

 

 

jakie to pazdzierze ze nawet lamby nie maja.... dobrze ze jezdza w ogole:p

 

nie widze przeszkod zeby podlaczyc bez lambdy.

 

a boost maja?:D jesli tak to lepszy model mozna podlaczc pod boost i bedzie sam liczyl.:P

Edytowane przez the.wolf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie cudo jest montowane seryjnie w Mitshubishi EVO 9 kolega w Islandii miał i bardzo sobie chwalił ten patent.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko ręczny musisz mieć sprawny i żeby w zimie linki nie łapało:-D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Takie cudo jest montowane seryjnie w Mitshubishi EVO 9 kolega w Islandii miał i bardzo sobie chwalił ten patent.

to musi miec wersje limitowana :D bo seryjnie nie bylo takich bajerów w reszcie europy.

 

 

niestety w zimie trzeba uwazac na reczny i mróz. cos za cos. Z reszta kto wpada ogniem pod dom i zostawia samochod na tt? :manga

Edytowane przez the.wolf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z reszta kto wpada ogniem pod dom i zostawia samochod na tt?

 

Może nie ogniem, ale czasem jak wracasz z długiej trasy, to chciałbyś szybko wysiąść i legnąć w domu z zimnym browarkiem :hyhy: a TT sam by za Ciebie ostudził turbawkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, z okazji ze nawiazalismy(w pewnym watku) temat turbo timera, jak tez z uwagi na to iz posadam takie urzadzenia, postanowilem zamontowac jeden na probe do passata.

Do tego celu niezbedne sa (prawdopodobnie) proste informacje odnosnie polaczen do ECU i stacyjki.

 

System ochronny Apexi ktory wybralem jest w pelni oryginalny (ma chlologram i jest z pewnego zrodla) i nie jest monozadaniowym zegarkiem jakich pelno na rynku.

 

System posiada funkcje:

 

-A/F Ratio

-O2

-Batt

-Time

 

Czyli o 3 (wydaje mi sie) przydatne opcje wiecej niz zwykle ''chinskie'' timery zdolne jedynie wylaczac auto z opuznieniem-to moze zrobic przekaznik czasowy, nie trzeba turbo timera.

 

 

Tak wiec do rzeczy, turbo timer nalezy podlaczyc do 3 zrodel sterujacych:

 

-hamulec reczny(aktywacja systemu wygaszania)

-stacyjka(3 stopnie stacyjki do zasilania ciaglego i pomiaru bat, oraz sygnaly sterujace)

-ECU(sensor O2)

 

Jezeli ktos posiada informacje(schemat)wyjsci z ECU bede wdzieczny za udostepnienie nastepujacych wskasowek:

 

 

-Ktory kabel jest sygnalem sensora O2?

-Ktory kabel jest masa ECU?

 

(informacje te sa potrzebne by uzywac odczytu z sondy)

 

W przypadku gdy nie chcemy sie bawic i nie potrzebny nam odczyt O2 jest opcja rezygnacji za pomoca podlaczenia kabla masy (ktory powinnismy podlaczyc do masy ECU)

do karoserii (masy pojazdu).

 

Poniewaz system dziala bez udzialu kluczyka, prawdopodobnie potrzebna bedzie dezaktywacja imobilajsera, lub modyfikacji zalaczania sie imo po casie wygasniecia silnika(o ile to mozliwe).

 

Jak juz wspomnialem montuje to w ramach testu bo nie slyszalem na forum aby sie taki pomysl pojawil, wiec prosze wszelkie glupie uwagi zachowac dla siebie i nie zasmiecac watku, tylko info na temat i konkretne.<-

jdv1294388442r.jpgviu1294388442m.jpgarx1294388484x.jpg

Edytowane przez Stavros

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stavros nie trzeba ingerować w immo przy podłączaniu TT ponieważ immo działa tylko przy odpalaniu ( pozwolenie na uruchomienie silnika ) potem już nie. Więc jak podłączysz TT i wyjmiesz kluczyk silnik będzie pracował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość plastus1
Witam, z okazji ze nawiazalismy(w pewnym watku) temat turbo timera, jak tez z uwagi na to iz posadam takie urzadzenia, postanowilem zamontowac jeden na probe do passata.

Do tego celu niezbedne sa (prawdopodobnie) proste informacje odnosnie polaczen do ECU i stacyjki.

 

System ochronny Apexi ktory wybralem jest w pelni oryginalny (ma chlologram i jest z pewnego zrodla) i nie jest monozadaniowym zegarkiem jakich pelno na rynku.

 

System posiada funkcje:

 

-A/F Ratio

-O2

-Batt

-Time

 

Czyli o 3 (wydaje mi sie) przydatne opcje wiecej niz zwykle ''chinskie'' timery zdolne jedynie wylaczac auto z opuznieniem-to moze zrobic przekaznik czasowy, nie trzeba turbo timera.

 

 

 

 

Tak wiec do rzeczy, turbo timer nalezy podlaczyc do 3 zrodel sterujacych:

 

-hamulec reczny(aktywacja systemu wygaszania)

-stacyjka(3 stopnie stacyjki do zasilania ciaglego i pomiaru bat, oraz sygnaly sterujace)

-ECU(sensor O2)

 

Jezeli ktos posiada informacje(schemat)wyjsci z ECU bede wdzieczny za udostepnienie nastepujacych wskasowek:

 

 

-Ktory kabel jest sygnalem sensora O2?

-Ktory kabel jest masa ECU?

 

(informacje te sa potrzebne by uzywac odczytu z sondy)

 

W przypadku gdy nie chcemy sie bawic i nie potrzebny nam odczyt O2 jest opcja rezygnacji za pomoca podlaczenia kabla masy (ktory powinnismy podlaczyc do masy ECU)

do karoserii (masy pojazdu).

 

Poniewaz system dziala bez udzialu kluczyka, prawdopodobnie potrzebna bedzie dezaktywacja imobilajsera, lub modyfikacji zalaczania sie imo po casie wygasniecia silnika(o ile to mozliwe).

 

Jak juz wspomnialem montuje to w ramach testu bo nie slyszalem na forum aby sie taki pomysl pojawil, wiec prosze wszelkie glupie uwagi zachowac dla siebie i nie zasmiecac watku, tylko info na temat i konkretne.<-

jdv1294388442r.jpgviu1294388442m.jpgarx1294388484x.jpg

 

 

 

Witam ja mam taki sam turbo timer i mam taki problem ze jak wyciągnę kluczyk to mi gaśnie czy może ktoś podpowiedzieć gdzie te kable podpiąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, odkopuje troche temat ale dostałem od znajomego turbo timer hks type-0 ,

wszystko już jest podłączone i chodzi nie było problemu z immo .

ale autko nie chce sie zamknąć z pilota w kluczyku jak silnik pracuje .

jak to obejsć ?

gdzieś na forum seata wyczytałem że trzeba jakiś kabelek od modułu komfortu obciąć .

passat b5 fl 2005 rok 1.9 avb sedan comfortline.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności