Jump to content
piotrek870918

wężyki przelewowe-brak sil

Recommended Posts

Witam.mam problem juz od dluzszego czasu z wezykami od przelewu wtrysków,odkąd fabryczne sie rozsypaly to juz chyba w calym miescie wykupilem wezyki i co zaloze to po jakims czasie ropa je zjada i leje mi sie po bloku.wczoraj wezyk ktory zalozylem dwa dni temu od temperatury sie zrobil mieki i cisnienie go wyrzucilo podczas jazdy i mi caly silnik ropa zalało.w kazdym sklepie mnie zapewniaja ze sa odporne na rope itp i nic.juz kupywalem chyba wszystkie.w szmacie , zbrojone niezbrojone i zawsze to samo....

ja juz niewiem co mam z tym zrobic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a Sprawdzaleś czy czasem powrót nie jest przypchany.

Edited by cysiokysio

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze byc posciagam dzisiaj wezyki i bede dmuchal.ale wezyk od powrotu z pompy do filtra mam przezroczysty i widac ze paliwo plynie.a poza tym te wezyki sie robia miekie jak guma gdy silnik zlapi z 80stopni.jak sie go docisnie w dol do wtrysku to ropa z niego sika.najlepiej chyba jak by ktos mial jakies stare orginalne

Share this post


Link to post
Share on other sites

one nie powinny być twarde, to standard że są miękkie. A jakie ty właściwie wężyki kupujesz, przezroczyste? czy takie czarne?

zdejmij wężyk z ostatniego wtrysku i dmuchnij w niego.i obserwuj czy się pojawiło powietrze w tym wężyku co idzie do filtra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak czarne przelewowe sr.3.2mm

 

---------- Post added at 11:21 ---------- Previous post was at 10:34 ----------

 

dmuchalem i nic nie idzie.jak by wogule nie bylo przejscia

 

---------- Post added at 11:24 ---------- Previous post was at 11:21 ----------

 

a najbardziej leje sie na 1.a na pierwszym wtrysku jeden jest slepy a z drugie wylatuje.a ma to jakies znaczenie jezeli kiedys mechanik mi je delikatnie odgiol?

 

---------- Post added at 11:44 ---------- Previous post was at 11:24 ----------

 

ale zdejelem jeden wezyk na 1 wtrysku a w drugi dmuchlem i jest przjescie bez oporu

 

---------- Post added at 11:49 ---------- Previous post was at 11:44 ----------

 

a je powinno sie na cieplo wkladac?to znaczy pierwsze je w goracej wodzie zamoczyc zeby zmiekly czy normalnie.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

masz cos przypchane, bo na powrocie praktycznie nie ma cisnienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

to masz przyczynę

po nitce do kłębka, teraz sprawdź miedzy wtryskiem a pompą. jak dobrze pamiętam to na pompie jest taki wkręcany trójnik (wejście z pompy wejście z wtrysków i wyjście na filtr) sprawdź czy on się nie przytkał

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale tylko wsumie na pierwszym leje i to wyglada jak by wezyki nie trzymaly.

 

---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 11:59 ----------

 

a co do dmuchania to zaczelem dmuchac na pierwszym i nic.a nie sadze zeby moje pluca mialy taka moc zeby na 4 garach sworzyc cisnienie i wypchac rope

Share this post


Link to post
Share on other sites
a co do dmuchania to zaczelem dmuchac na pierwszym i nic.a nie sadze zeby moje pluca mialy taka moc zeby na 4 garach sworzyc cisnienie i wypchac rope

coś masz przypchane i dlatego nie możesz przedmuchnąć. Gdyby tak jak mówisz miałoby tam być duże ciśnienie to by nie zakładali wężyków gumowych tylko stalowe. Możesz też użyć kompresora albo sprawdzać drożność każdego wtrysku po kolei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie nie są termo kurczliwe, po prostu mają ciasno wejść i to wszystko

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak sa zimnie i silnik jest zimny to ciasno wchodza.a jak juz sie wszystko rozgrzeje to jak by sie rozszerzaly.robia sie miekie i wogule

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale żeś się uczepił tych wężyków, udrożnij układ a problem zniknie

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Na powrotnej śrubie na łbie ma być wybite OUT

2. Sprawdź czy jest drożny biały zaworek na filtrze

Share this post


Link to post
Share on other sites

cos mi sie zdaje ze przyczyna lezy w srubie ktura do pompy wchodzi.to chyba sie nazywa zawór zwrotny od powrotu.i w niej jest sitko takie male.rozkrecilem je cos tam popukalem i troche syfu wylecialo.ale bede musial chyba takie cos nowe kupic

 

---------- Post added at 16:06 ---------- Previous post was at 16:06 ----------

 

Dzisiaj, 13:16

koncuwki wtrysku nie.one nie maja z tym nic wspolnego

Share this post


Link to post
Share on other sites
e cos tam popukalem i troche syfu wylecialo.ale bede musial chyba takie cos nowe kupi

przedmuchaj dobrze i będzie gitara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to bylo juz tak zajeb..... ze chyba nic by sie nie dalo z tego zrobic.a poza tym chyba sprezynka od zaworu tam walnela,i kupilem nowy taki zawor od ciezaruwki dopasowalem.38zl;///////.teraz zobaczymy czy to byla wina tego

Share this post


Link to post
Share on other sites
po nitce do kłębka, teraz sprawdź miedzy wtryskiem a pompą. jak dobrze pamiętam to na pompie jest taki wkręcany trójnik (wejście z pompy wejście z wtrysków i wyjście na filtr) sprawdź czy on się nie przytkał

 

a ten zawór mozna kupic wogule nowy???bo nawet niewiem jaki on ma numer fabryczny

Share this post


Link to post
Share on other sites
a ten zawór mozna kupic wogule nowy???bo nawet niewiem jaki on ma numer fabryczny

u zakładzie regeneracji pomp zapytaj, generalnie to te rzeczy się nie psują, co najwyżej przytykają jakimś syfem z paliwa.

 

---------- Post added at 12:32 ---------- Previous post was at 12:28 ----------

 

etka nie określa nr tej części, jest ona częścią składową pompy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy