Skocz do zawartości
piston

zwarcie po dodaniu gazu. pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

problem pojawil sie kilka dni temu. chodzi o to ze gdy wlacze swiatla i dodam lekko gazu to bezpiecznik sie przepala i gasnie jedna lampa. wsadzilem nowa zarowke a nawet juz dwie i bez zmian.wymienilem juz z 10 bezpiecznikow i za kazdym razem to samo.w drugiej lampie h7 swieci juz dwa lata i wszystko ok. co moze powodowac zwarcie? prosze o pomoc koledzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wsuwka może słabo siedzi co powoduje podczas zwiększania obrotów drgania,w wyniku czego dochodzi do iskrzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczyść styki w kostce od lampy mogą być zaśniedziałe końcówki, albo najlepiej je wymień o ile są już tak kiepskie że nic się nie da z nimi zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kostka wyglada jak nowa,ale przeczyszcze i sprawdze mam nadzieje ze pomoze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może dognij lekko wsuwki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez zmian. sprawdzilem i wszystko wyglada ok. wchodzi ciasno we wsuwke i nie ma zadnego nalotu, zmienilem bezpiecznik i po 30sek pstryk i zgasla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy na wolnych obrotach może chodzić 24h i nic się nie stanie? A czy jak najpierw dodasz gazu a dopiero potem włączysz światła to też bezpiecznik szlag trafi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpalilem, wlaczylem swiatla i bylo ok. dodalem gazu kilka razy i nadal swieci, poszedlem sprawdzic pod maske czy nic nie iskrzy i po chwili zgaslo.

 

---------- Post added at 18:29 ---------- Previous post was at 17:27 ----------

 

podnosze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem kolego podobną kwestię z jednym klaksonem i jednym halogenem. Przy użyciu w czasie jazdy strzelały bezpieczniki. Na postoju nic się nie działo. Problemem była przetarta wiązka biegnąca między rurą od turbosprężarki i intercoolerem. Przy dodawaniu gazu w czasie jazdy rura pęczniała i dociskała przetartą wiązkę do intercoolera i robiło się zwarcie. Może u Ciebie jest podobnie? Po której stronie ta lampa Ci pada? Prześledź wiązkę w poszukiwaniu przetarć. Ja musiałem zdejmować zderzak. U Ciebie pewnie też się nie obejdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lampa od strony pasazera, ale passat jest angielski wiec w pl strona kierowcy.zanim odkrece zderzak popatrze jeszcze na kabelki i moze cos znajde.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lampa od strony pasazera, ale passat jest angielski wiec w pl strona kierowcy

No to teoria z rurą i intercoolerem jest prawdopodobna. Te sprzęty chyba są po "normalnej" stronie. :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności