grzelewy Zgłoś #61 Napisano 22 Marca 2011 WitamU mnie jest taki problem- Brak przeciwmgielnych z przodu i z tyły. Raz już wymieniłem bezpiecznik i niby OK ale po ok tygodniu, znowu to samo sprawdzam bezpiecznik Ok Wpadłem na pomysł że wypne włącznik i spróbuje spiąć przewody ( w kostce ) na krótko ( by sprawdzić czy swiecą i potwierdzic usterke przełacznika), tyle że nie wiem które to kolory przewodów powinienem zmostkować, domyślam sie że biało-żółty i ...? własnie który. Nie wiem czy to dobry pomysł. Jesli któryś z ekspertów (forumowiczów ) ma jakieś sugestie bede wdzięczny za pomoc Panowie Naprawione !!!! Okazało sie że przewód przy prawym przednim halogenie przetarł się o ( to są chyba rurki od klimy ) założyłem otuline termokurczliwą i jest OK PATRYK dzięki za wsparcie wiem że troche długo mi to zajeło ale tak to juz jest jak sie pacuje Jeszcze razx wielkie dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asdgh Zgłoś #62 Napisano 23 Marca 2011 a wiecie moze jak zmienic wlacznik zeby mi od razu swiatla nie wlaczaly jak przekrecam kluczyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #63 Napisano 23 Marca 2011 a wiecie moze jak zmienic wlacznik zeby mi od razu swiatla nie wlaczaly jak przekrecam kluczyk ja bym poszukał +po stacyjce i wypiął go z wtyczki do włącznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #64 Napisano 23 Marca 2011 Panowie Naprawione !!!! Okazało sie że przewód przy prawym przednim halogenie przetarł się o ( to są chyba rurki od klimy ) założyłem otuline termokurczliwą i jest OK PATRYK dzięki za wsparcie wiem że troche długo mi to zajeło ale tak to juz jest jak sie pacuje Jeszcze razx wielkie dzieki Spoczes Pozdrawiam a wiecie moze jak zmienic wlacznik zeby mi od razu swiatla nie wlaczaly jak przekrecam kluczyk Zasilanie świateł masz podpięte pod plus pojawiający się po włączeniu zapłonu-odetnij gada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertbartus Zgłoś #65 Napisano 3 Września 2011 (edytowane) witam,mam passata b5 2004r sedan i mam problemik nie świeci tylna prawa lampa i prawa postojówka z przodu,kierunek,przeciwmgielne,wsteczny i stop działają normalnie tylko nie świeci światło mijania proszę o pomoc,z góry dziękuje Edytowane 4 Września 2011 przez robertbartus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #66 Napisano 6 Września 2011 witam,mam passata b5 2004r sedan i mam problemik nie świeci tylna prawa lampa i prawa postojówka z przodu,kierunek,przeciwmgielne,wsteczny i stop działają normalnie tylko nie świeci światło mijania proszę o pomoc,z góry dziękuje Zerknij do pierwszego postu lub sprawdź na początek bezpiecznik. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sylwek7939 Zgłoś #67 Napisano 7 Września 2011 Mam problem ze światłem z lewej strony w passacie B5 ,lecz gdy włączam sam kierunek lewą stronę mam światła, mówię jak jest zgaszony silnik i wyłączona stacyjka .Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #68 Napisano 8 Września 2011 Mam problem ze światłem z lewej strony w passacie B5 ,lecz gdy włączam sam kierunek lewą stronę mam światła, mówię jak jest zgaszony silnik i wyłączona stacyjka .Proszę o pomoc Przy wyłączonej stacyjce jak masz kierunek prawy czy lewy to świeci jedna strona-tak ma działać,chociaż nie we wszystkich samochodach to jest-wiadomo,mamy pożądne furaki Jeżeli chodzi o światła mijania to sprawdź bezpiecznik,jeżeli jest OK to włącznik świateł-jak w pierwszym poście.Jak to nie pomoże to może być uszkodzona/zasyfiona manetka świateł przy kierownicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yahoo Zgłoś #69 Napisano 20 Września 2011 Koledzy, może ktoś miał taki przypadek... Jakiś miesiąc temu podjechałem pod sklep zaznaczam, że było bardzo gorąco bo jakieś 33 stopnie C. Chciałem jak zawsze zamknąć auto z pilota, a tu lipa - brak jakiejkolwiek reakcji. Zacząłem więc kombinować i zauważyłem że nawet wskaźnik paliwa i temp. zatrzymały się na pewnej wysokości Okazało się że w całym aucie brakło prądu (dosłownie wszędzie). Poruszałem lekko klemami od aku. i jak ręką odjął. Jeździłem tak jakiś tydzień po czym wymieniłem z ciekawości żarówki świateł mijania na takie niebieskie (imitacja Xenon - ogólnie nie polecam). Od tego czasu zaczęły dziać się dziwne rzeczy w moim passacie. Po pierwsze lampy dziwnie słabo świecą, po drugie, od kilku dni podczas jazdy słychać w głośnikach jakieś dziwne przebicie gdy dodaje gazu lub wciskam hamulec. No i zauważyłem, że w trakcie jazdy Climatronic czasem przygaśnie tzn. wyłączy się na 1 sec. i wraca z powrotem. Całe podświetleni deski i wszystkie podświetlenia wewnątrz też jakby drgają (migają). Dodatkowo przy włączeniu np. wycieraczek lekko przygasają światła. Czy może ktoś powiedzieć że to może być wina przełącznika świateł? Albo może coś innego..? Kurde już zaczynam głupieć od tego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #70 Napisano 20 Września 2011 Czy może ktoś powiedzieć że to może być wina przełącznika świateł? Nie,bo niema z tym nic wspólnego Przeczyść pożądnie klemy na akku i załóż-sprawdź.Oczywiście dodatkowo kabel masowy. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yahoo Zgłoś #71 Napisano 21 Września 2011 Hej Patryk_, dzięki za zainteresowanie, wczoraj przeczyściłem te klemy tak jak mówiłeś (WD 40 i szmatka). Kabel masowy odkręciłem i też wyczyściłem. I kurde dalej nic. Fakt faktem reflektory zrobiłem bo wymieniłem z powrotem na swoje stare żarówki i lekko podniosłem więc teraz świeca idealnie. Problem jest w tym, że dalej mi wszystko przygasa jak uruchomię silnik. To nawet nie jest przygasanie tylko taki jakby drganie całego podświetlenia wewnątrz auta. Zegary, podświetlenia całego pulpitu i oświetlenie wnętrza wszystko drga równo. Wczoraj nawet przed uruchomieniem auta usłyszałem pierwszy raz 3 x beep. Ale żaden komunikat się nie pojawił. Tak się zastanawiam czy czasem pasek od alternatora nie ma z tym czegoś wspólnego. Ostatnio zauważyłem, że trochę mi piszczy, ale jeśli chodzi o prąd to jestem zielony... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #72 Napisano 21 Września 2011 przeczyściłem te klemy tak jak mówiłeś (WD 40 i szmatka) No to jak widzę fachowo wyczyściłeś - jednym z lepszych izolatorów. Do takich eksperymentów to tylko iw wyłącznie papier ścierny o gradacji 1500 a potem płyny kontakt S i Kontakt U. Żadne WD 40. Poczytaj sobie http://www.amtra.pl/Katalog_produktow?act=brands&brand=132 zwróć zwłaszcza uwagę na zdanie: WD-40 przenika pod warstwę wilgoci tworząc barierę ochronną pomiędzy wodą i metalami. WD-40 jest izolatorem i szybko eliminuje spięcia spowodowane wilgocią. i już będziesz wiedział, czemu WD 40 to był najgorszy z możliwych pomysłów na te klemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #73 Napisano 21 Września 2011 Hej Patryk_, dzięki za zainteresowanie, wczoraj przeczyściłem te klemy tak jak mówiłeś (WD 40 i szmatka). Kabel masowy odkręciłem i też wyczyściłem. I kurde dalej nic. Fakt faktem reflektory zrobiłem bo wymieniłem z powrotem na swoje stare żarówki i lekko podniosłem więc teraz świeca idealnie. Problem jest w tym, że dalej mi wszystko przygasa jak uruchomię silnik. To nawet nie jest przygasanie tylko taki jakby drganie całego podświetlenia wewnątrz auta. Zegary, podświetlenia całego pulpitu i oświetlenie wnętrza wszystko drga równo. Wczoraj nawet przed uruchomieniem auta usłyszałem pierwszy raz 3 x beep. Ale żaden komunikat się nie pojawił. Tak się zastanawiam czy czasem pasek od alternatora nie ma z tym czegoś wspólnego. Ostatnio zauważyłem, że trochę mi piszczy, ale jeśli chodzi o prąd to jestem zielony... Tym syfem nie czyść,idealnie izoluje Co do samego stanu akku,pojawia się 3 razy beep jak jest słaby także.Trzeba go zmierzyć pod obciążeniem-u elektryka znajdziesz taki przyrząd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yahoo Zgłoś #74 Napisano 21 Września 2011 No to dałem ciała... Poszedłem jak koń z klapkami na oczach:) Dzięki za sprostowanie, dzisiaj to zrobię od nowa. ---------- Post added at 08:48 ---------- Previous post was at 08:42 ---------- Aku ma niecałe 2 lata, wiec wydaje mi się że nie powinien być już strzelony, rano tez pali bez zająknięcia, ale sprawdzę dla pewności. Tylko zastanawiam się, czy nawet gdyby był za słaby to czemu jest to drganie całego podświetlenia przy włączonym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yahoo Zgłoś #75 Napisano 22 Września 2011 byłem wczoraj u elektryka posprawdzał wszystko i stwierdził że napięcie na aku podczas pracy wynosi 12,8 V, czyli stanowczo za mało. Potem zrobił jeszcze jakiś pomiar na silniku i wyskoczyło że jest coś koło 20V i że to jest stanowczo za dużo. Powiedział też żeby dostać się do kabla masowego od silnika i sprawdzić w jakim jest stanie - w razie potrzeby wymienić albo dołożyć drugą dodatkową masę do silnika. W sprawach związanych z elektryką jestem cieniutki więc byłbym wdzięczny gdyby może ktoś potwierdził tą jego teorie. A druga sprawa to gdzie mogę szukać tej masy od silnika? Z góry dzięki za informację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #76 Napisano 22 Września 2011 byłem wczoraj u elektryka posprawdzał wszystko i stwierdził że napięcie na aku podczas pracy wynosi 12,8 V, czyli stanowczo za mało. Potem zrobił jeszcze jakiś pomiar na silniku i wyskoczyło że jest coś koło 20V i że to jest stanowczo za dużo. Powiedział też żeby dostać się do kabla masowego od silnika i sprawdzić w jakim jest stanie - w razie potrzeby wymienić albo dołożyć drugą dodatkową masę do silnika. W sprawach związanych z elektryką jestem cieniutki więc byłbym wdzięczny gdyby może ktoś potwierdził tą jego teorie. A druga sprawa to gdzie mogę szukać tej masy od silnika? Z góry dzięki za informację. 20V??? :doh,ciekawe w jaki sposób...Napięcie podczas pracy silnika na akku powinno wynosić mininmym 13,8 do 14,2V optymalnie jest 14V.Podjedź na początek do jakiegoś innego elektryka i niech Ci sprawdzi ładowanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Atrides Zgłoś #77 Napisano 18 Października 2011 Witam Mam problem z światłami krótkie ( które nie działają wcale) i długi ( te działają tylko gdy dociągne dźwignie do kierownicy, gdy puszcze gasną) Zgodnie z tym co wyczytałem, posprawdzałem żarówki ( wymiana na nowe nie pomogła ), sprawdziłem bezpieczniki są ok, przeczyściłem styki w wyłączniku, ale to również nie pomogło. Gdy przełanczam z postojowych na krótkie to w dalszym ciągu świecą się postojowe. Za wszelką pomoc sugestie z góry dzięki. passat B5 3B - 1,8 T 98' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #78 Napisano 19 Października 2011 Skoro to wszystko jest ok to sprawdź manetkę od drogowych-czasami wystarczy ją przeczyścić,a jeżeli to nie pomoże to trzeba wymienić niestety.Jak byś ją czyścił tonie smaruj niczym-jeżeli już to pastą do elektroniki i to tyle co nic Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Atrides Zgłoś #79 Napisano 20 Października 2011 Udało mi się podmienić włącznik na inny ( od passata kolegi ) i zadziałał, okazuje się że włącznik jest "spalony" jednak dzięki za sugestie co jeszcze może się popsuć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jedrek_TDI Zgłoś #80 Napisano 21 Października 2011 (edytowane) Tylko nie próbuj reanimować tego spalonego włącznika. Na życiu i zdrowiu nie ma co oszczędzać. W moim podtopiła się jedna blaszka i nie miałem mijania tylko halogeny działały i postojowe. Wyczyściłem ale już nie było odpowiedniego docisku przegrzanej blaszki-słabo sprężynowała i kiedyś w nocy nie zadziałał. Musiałem na poczekaniu nożem rozebrać włącznik i dogiąć na stale blaszkę, któa była mocno wtopiona w konstrukcję włącznika. Tak dojechałem ze światłami do domu. A niech by tak na zakręcie zgasły? Korci mnie wstawić tam przekaźnik 10-15A. Polecam zamiennik Topran. Bardzo dobra jakość i tani ok 65zł. Edytowane 21 Października 2011 przez Jedrek_TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach