Skocz do zawartości
tedy

Wymiana spalonego głośnika

Rekomendowane odpowiedzi

witam spalił mi się głośnik dokładnie lewy tył, instalacja jest orginalna 8 głośnikowa czyli 4+4 tweetery,, pojechalem do zakładu który zajmuje się car audio w celu wymiany a tam powiedziano mi ze wymiana jednego głośnika nie wchodzi w rachubę bo wymienia się od razu 2, ale do rzeczy zaproponowano mi wymiane na takie głośniki http://www.allegro.pl/item914387639_nowosc_tec_xp_6x_czestochowa_fv.html a a że jestem laikiem w tych sprawach to chciałbym zapytać czy te głośniki będą odpowiednie tzn dobrze grały chodzi o to ze ja mam tweetery w drzwiach orginalnie a te nowe głośniki też mają wbudowane tweetery i czy nie będzie za dużo wysokich tonów proszę o podpowiedz bo nie wiem czy nie chcą mnie zrobic w balona pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem najprościej, pewnie chcieli byś te głośniki kupił u nich ....

poprostu kup sobie na allegro albo od jakiegoś forumowicza paska, jeden glosniczek oryginalny, jest mnóstwo ludzi którzy zmieniali głośniki na nie ORI :) niejednemu napewno leżą one w piwnicy albo szafie :P i sam go sobie wymień ;) robota banalnie prosta!! a wyjdzie Cie to tyle co koszt oryginału (czyt. grosze) :] a jak sie nie mylę czy przody czy tyły nie ma różnicy :) tylko dystans jest troszkę niższy ewentualnie ale pasują miedzy sobą:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tec bedzie grał duzo lepiej od ori, ale nie z wbudowanym gwizdkiem, niech zamontują Ci same woofery w drzwi, ewentualnie jesli brzmienie ori zestawu było wystarczające to zrob tak jak mowi Łukasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach