SZYLO Zgłoś #221 Napisano 2 Maja 2015 No to teraz pytanie, czy po podłączeniu sterownika J769, GW będzie się komunikował z tym sterownikiem ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #222 Napisano 16 Grudnia 2015 Pospieszyłem się i kupiłem bramkę 7N0907530 AF za grosze nóweczkę, po analizie ta bramka była stosowana w Scirocco, Golf, Sharan, Caddy, Eos, Jetta, Tiguan ale w liście nie widzę passata Nic mam nadzieję że podejdzie do passka bramkę wygrałem na aukcji za śmieszne pieniądze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #223 Napisano 16 Grudnia 2015 bramkę wygrałem na aukcji za śmieszne pieniądze Pewnie dlatego że w przypadku Passata ten GW ma wartość wyłącznie kolekcjonerską CADDY [CA] GOLF CABRIOLET [GOC] GOLF/VARIANT/4MOTION [GOLF] GOLF PLUS [GOPL] JETTA/SYNCRO [JE] SCIROCCO [sCI] TIGUAN [TIG] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #224 Napisano 17 Grudnia 2015 (edytowane) No nic zobaczymy, wersja np. 7n0.... AE była stosowana w golfach, PASSATACH, Caddy, CC, Eos, tiguan, touran, Sharan. Czyli jakieś powiązanie jest, zobacze moze się uda Edytowane 17 Grudnia 2015 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #225 Napisano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Ja niestety też mam chińskie radio Erisin i też mam problem z prądem.Mam rozłączone przewody a za duży pobór występuje. Kupiłem gatewaya "L" W przyszłym tygodniu wymienię go. Postaram się potwierdzić czy problem z poborem dotyczy też innych producentów radii. Dla tych co mają problem z wymianą gatewaya, jego kodowaniem i poborem prądu przez inne radia... UWAGA ! Wbrew ogólnie panującej informacji problem z nadmiernym poborem prądu dotyczy także sprzętu chińskiego - w moim przypadku firmy Erisin. Wymiana gatewaya naprawia problem ! ............... a tu podpowiedź dla tych którzy chcą wymienić gatewaya i boją się to zrobić. : oryginalnie posiadałem gatewaya w wersji 3C0907530C na aukcji internetowej kupiłem 3C0907530L z so 152 Zapłaciłem za niego 250 zł. Sprzedawca wstępnie wystawił go za 300, lecz zmienił na 250 - cena jaką mu zaproponowałem. Tu aukcje - zwracać uwagę aby był L Mój gateway miał oznaczenie L w kwadraciku (zaklejone - podobno ma to znaczenie. lepiej aby była normalnie natłoczona litera. Gateway umieszczony jest pod pokrywą przykręconą na trzy torxy nad pedałami kierowcy. Najpierw podłączyłem VCDS wszedłem dalej i coding -07 porobiłem zrzuty wszystkich "zakładek" czyli klikałem kolejno na komórki w pozycji 3) 3D , FD , 0C..... dla pewności wszedłem jeszcze w listę połączeń (przycisk Installation List) i zrobiłem zrzuty ekranu wszystkich ustawień ("zaptaszkowań") odłączyłem VCDSa Odłączyłem akumulator Odkręciłem pokrywę nad pedałami (jest ona na zawiasach) i teraz najtrudniejsze. Trzeba zlokalizować gatewaya. Jest on równo nad pedałem gazu. Widać jego niebieską wtyczkę. Oświetlenie latarką, ręka do środka, wypięcie wtyczki (zatrzask na wcisk) wypięcie z blachy podtrzymującej jego i wyjęcie. Następnie analogicznie włożenie nowego - L Podłączenie akumulatora cdn. Edytowane 27 Grudnia 2015 przez radas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #226 Napisano 27 Grudnia 2015 (edytowane) cd. Podłączenie VCDSa ponownie analogicznie wszedłem w dalej i coding 07 i jest już L i tu należy zakodować parametry nowego gatewaya - czyli zaznaczyć ptaszki takie same jak były przy starym: czyli klikamy na New Coding : Long Coding Helper i zahaczam to co miałem pierwotnie itd. teraz klikam na : Exit lub literę E na klawiaturze i zapisuję nowe ustawienia. Koniec. Zamontowany i Zakodowany nowy gateway. I jeszcze uwaga: W czasie gdy zbierałem informację potrzebne do wymiany gatewaya uzyskałem parę przydatnych informacji: Do Passata B6 pasują tylko gatewaye od Passata b6 czyli te z oznaczeniem 3C0 907 530 ... Wszyscy którzy mają VAG CAN PRO i nie mogą wejść w kodowanie w GATEWAY-u muszą wejść w ustawienia programu i zaznaczyć opcję "Ignoruj funkcje ECU" następnie wejść ponownie do GATEWAY-a i przycisk kodowania będzie już aktywny. Od innych modeli VW (Golf, Sharan) pomimo, że fizycznie pasują na pewno nie będą poprawnie współpracowały. W serwisie można dostać do mojego rocznika tylko kompatybilny Gateway z oznaczeniem Q - jego cena to coś ok 700 netto. Tu i Tu jeszcze można coś doczytać. A także i u nas też. ........ wykorzystałem parę nie moich zdjęć. jeżeli ich autorzy nie życzą sobie tego proszę o info. usunę. Edytowane 27 Grudnia 2015 przez radas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #227 Napisano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Witam, mam prośbę, czy ktoś zrobi mi screena z ""Listy połączeń"" GW 7N0 i Długiego kodowania ? Prawie wszystko działa oprócz blokady kolumny (komfort 3c0 na dniach zmienie na 3AA) i nie działa mi analogowy zegarek tzn. działa ale nie mogę ustawić godziny w liczniku inna godzina jak na zegarku, zegarek podłączony pod pin T20/2- Lin Edytowane 20 Stycznia 2016 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #228 Napisano 20 Stycznia 2016 Szylo jaki masz dokładnie gtw masz na pewno od passata? W pierwszych gtw z Leona itp te zegarki nie działały. Po 2 centralna elektronika 2 i tam go aktywujesz. Blokada to nie tylko komfort. Odezwij się na pw lub czacie tapatalka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #229 Napisano 20 Stycznia 2016 Szylo jaki masz dokładnie gtw masz na pewno od passata? W pierwszych gtw z Leona itp te zegarki nie działały. Po 2 centralna elektronika 2 i tam go aktywujesz. Blokada to nie tylko komfort. Odezwij się na pw lub czacie tapatalka. Ja juz mam ABS 3AA, EPB 3AA teraz zostało wymienić komfortu na 3AA i przepinować kabel z blokady kolumny który był w GW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #230 Napisano 20 Stycznia 2016 ABS nie musi być 3aa. Może być 109. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #231 Napisano 20 Stycznia 2016 Ale jak chce pla2.0 to abs 3aa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #232 Napisano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Ja juz mam ABS 3AA, EPB 3AA teraz zostało wymienić komfortu na 3AA i przepinować kabel z blokady kolumny który był w GW Ze strony Bronkena, ale pewnie już to znalazłeś http://www.bronken.de/b7ksg/ Edytowane 20 Stycznia 2016 przez Zielas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #233 Napisano 20 Stycznia 2016 Ale jak chce pla2.0 to abs 3aa No niestety tak. Komfort z tego wszystkiego jest najłatwiejszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #234 Napisano 20 Stycznia 2016 Szylo jaki masz dokładnie gtw masz na pewno od passata? W pierwszych gtw z Leona itp te zegarki nie działały. Po 2 centralna elektronika 2 i tam go aktywujesz. Blokada to nie tylko komfort. Odezwij się na pw lub czacie tapatalka. **** blada, włączyłem w liście poleceń 4F centralny zes. elek. II, wchodząc w sterownik 4F wywala błąd braku komunikacji ze sterownikiem, dodatkowo w GW wywala błąd centralny sterownik 2 systemu komfort j773 brak komunikacji ! Może to wina komfortu 3C0 ?? GW to 7N0 wersja AF (niestosowana w passatach) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #235 Napisano 20 Stycznia 2016 **** blada, włączyłem w liście poleceń 4F centralny zes. elek. II, wchodząc w sterownik 4F wywala błąd braku komunikacji ze sterownikiem, dodatkowo w GW wywala błąd centralny sterownik 2 systemu komfort j773 brak komunikacji ! Może to wina komfortu 3C0 ?? GW to 7N0 wersja AF (niestosowana w passatach) A mówili że AF ma wartość wyłącznie kolekcjonerską Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #236 Napisano 26 Stycznia 2016 7N0 907 530 E taki podejdzie do Passata i Rns510? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #237 Napisano 26 Stycznia 2016 To jest z B7, podejdzie, ale trzeba przerabiać instalacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #238 Napisano 26 Stycznia 2016 Sprzedawca twierdzi że wyjęty z b6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #239 Napisano 26 Stycznia 2016 może i był w b6, ale testowym, a tam różne klamoty mogą się znaleźć, 7N0 nigdy oficjalnie nie był w B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej99a Zgłoś #240 Napisano 1 Marca 2016 gateway założony z końcówką L ale problem jest nadal napięcie nadal skacze tj. spada do wartości 0.033A tak jak w przypadku gateway z lit. E ale po kilku minutach wzrasta do około 1.3 A i po chwili spada do 0.033A. ale zauważyłem dziwną sytuację gdy napięcie spadnie do wartości 0.033A i po kilku minutach w samochodzie słychać z okolicy schowka załączenie przekaźnika i w tej chwili napięcie wzrasta właśnie do około 1.3A i po kilkunastu sekundach słychać jego rozłączenie i napięcie powoli spada do wartości 0.033A i tak jest cały czas. Nie wiem jak się dostać do tego przekaźnika którego słychać z okolicy schowka. Nie wiem za co on odpowiada i pytanie czy można to w jakiś sposób ustalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach