Skocz do zawartości
marcink

Ile wytrzymało Wam oryginale sprzęgło w B5 1.9 TDI ??

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, ja mam 270 tys. przebieg i gdzieś jak miałem już 215 odczuwałem szarpanie autkiem podczas ruszania, ale objawy tylko po dłuższej jeździe np. w korkach, jazda miejska. Czy ktoś w końcu jasno odpowie nam powyżej piszącym co to ma być? Czy to poduszki? czy sprzęgło? czy ciemna masa?

Wymieniłem kompletne sprzęgło i szarpanie ustało. Dwumasa niby była ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje wytrzymało 201 tysięcy, przez 185 jeżdżone w Niemczech. Tarcza sprzęgłowa równo z nitami, dwumas na złom (nawet był już niebieski z przegrzania), jedyne co, to jeszcze docisk i łożysko przeżyły. (co ciekawe jeszcze się nie ślizgało, ale dwumas już było czuć na aucie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mtd

Witam mam problem w pasku 98 b5 ADR. wracając do domu najpierw stanęła mi pompa od klimy, zdjąłem pasek nożem :( i pojechałem dalej, wracałem w deszcz i zdawało mi się że śmierdzi jeszcze po przegranym pasku klimy, ale dziś zero sprzęgła.

jeśli mógłbym prosić o linka do schematu sprzęgła, czy ten model ma dwu masę i jakieś konkretne rady co do wymiany. przejechałem 250tysi

dzięki z góry koledzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie w AWX 2003.03 wytrzymalo 205 tys (wg ASO ale cos mi sie zdaje ze troche mozna dodac ;) ) z czego 15 tys na chipie. Tyle z tez na wlasne zyczenie je troche dobilem cisnac od 120 do 150 na 5 biegu na tempomacie (czyli pelny gaz). Po zdjeciu bylo niecale 2mm sprzegla, dwumas ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie autko szarpie przy ruszaniu na zimno. Odnoszę wrażenie, że jest z dnia na dzień coraz gorzej. Co o tym sądzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

280 000 i ciągle jade. Czasami mam wrażenie że już okres wymiany się zbliża, wtedy wezme coś od ZF SACHS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

260tyś i gra... Łapie równo i bez szarpania... :D

Edytowane przez scaraab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

220tys., szarpało przy ruszanie, ciężko było wciskać, brało pod koniec skoku, dwumas był ok., AJM 99r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tydzien temu wymnienilem przy 225, szrpało przy przyśpieszaniu, dwuamsy nie było słachać, ale okazało sie ze mimo to miała za dużę luzy. Komplet SACHS, narmalnie nie to auto :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

256tys i nadal chula bez zażutu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja nie dawno się cieszyłem że bardzo ładnie mi sprzęgło sie sprawuje, zrobiłem 22 000 kilometrów. Zdarzyło się pare razy strzelić na sprzęgle, i przy 268 000 na początku brzęczało przy gazowaniu... nawet charczało. Po czym ustało i zaczęło sprzęgło łapać przy samej górze... Jest jeszcze jeden objaw. Jak wdusze sprzęgło, nie ważne czy na biegu czy na luzie słychać delikatne piszczenie. Takie cichutkie. Jak je puszcze to ustaje i autko rusza. Bez szarpania, tylko że łapie przy górze... Wiem że mam dwumasę. To że łapie wysoko to na pewno objaw kończącego sie sprzęgła. A to piszczenie? To może być dwumasa? Czy to jakiś objaw padającego sprzęgła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od czasu ściągnięcia auta z Niemiec przejechałem ok.100 tys.km i sprzęgło bez zarzutów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam 270tys.km i chodzi bez problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

298 tys. km,bez jakichkolwiek objawów do niepokoju.Przejechałem nim niemal 55 tys.km,fakt,bez zbędnego piłowania...Przebieg autentyczny

 

pozdrawiam Forumowiczów:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To piszczenie to najprawdopodobniej łożysko oporowe

U mnie jest ok 315000 i hula jeszcze fajnie (odpukać) raz mi ślizgnęło przy wjeżdżaniu na 20cm krawężnik( troszkę zaśmierdziało)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

umnie wytrzymało 260tyś moje sprzęgło jest bez dwumasy czyli zwykłe sprzęgło + simering koszt 1000 zł z wymianą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie 175000 tylko jeżdzone ostatnie jakieś 50000 albo lepiej tylko i wyłącznie na miejscu (przez poprzedniego właściciela).

Objawy:

Nie mogłem wbić żadnego biegu (od czasu do czasu, bo w 90% czasu działało ok)

Teraz:

Kit VALEO z jednomasem, a biegi zaczęły znowu przycinać po 2 tyg od wymiany i teraz to się w ogóle zastanawiam czy potrzebnie wymieniałem to sprzęgło;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja własnie w planach mam wymianę komplet + dwumas na Allegro mozna znaleść ten komplet za 1650 zl Sachsa. Interesuje mnie ile mechanik weźmie za wymiane ?? ile Wy płaciliście?? Moze ma ktoś taniego mechanika w okolicach Jaworzna, Sosnowca,Katowic ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności