Groszek_6 Zgłoś #81 Napisano 1 Czerwca 2010 Witajcie, ja mam 270 tys. przebieg i gdzieś jak miałem już 215 odczuwałem szarpanie autkiem podczas ruszania, ale objawy tylko po dłuższej jeździe np. w korkach, jazda miejska. Czy ktoś w końcu jasno odpowie nam powyżej piszącym co to ma być? Czy to poduszki? czy sprzęgło? czy ciemna masa? Wymieniłem kompletne sprzęgło i szarpanie ustało. Dwumasa niby była ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mani Zgłoś #82 Napisano 2 Czerwca 2010 Moje wytrzymało 201 tysięcy, przez 185 jeżdżone w Niemczech. Tarcza sprzęgłowa równo z nitami, dwumas na złom (nawet był już niebieski z przegrzania), jedyne co, to jeszcze docisk i łożysko przeżyły. (co ciekawe jeszcze się nie ślizgało, ale dwumas już było czuć na aucie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mtd Zgłoś #83 Napisano 4 Czerwca 2010 Witam mam problem w pasku 98 b5 ADR. wracając do domu najpierw stanęła mi pompa od klimy, zdjąłem pasek nożem i pojechałem dalej, wracałem w deszcz i zdawało mi się że śmierdzi jeszcze po przegranym pasku klimy, ale dziś zero sprzęgła. jeśli mógłbym prosić o linka do schematu sprzęgła, czy ten model ma dwu masę i jakieś konkretne rady co do wymiany. przejechałem 250tysi dzięki z góry koledzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #84 Napisano 11 Lipca 2010 A u mnie w AWX 2003.03 wytrzymalo 205 tys (wg ASO ale cos mi sie zdaje ze troche mozna dodac ) z czego 15 tys na chipie. Tyle z tez na wlasne zyczenie je troche dobilem cisnac od 120 do 150 na 5 biegu na tempomacie (czyli pelny gaz). Po zdjeciu bylo niecale 2mm sprzegla, dwumas ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrew8 Zgłoś #85 Napisano 9 Października 2010 U mnie autko szarpie przy ruszaniu na zimno. Odnoszę wrażenie, że jest z dnia na dzień coraz gorzej. Co o tym sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #86 Napisano 9 Października 2010 280 000 i ciągle jade. Czasami mam wrażenie że już okres wymiany się zbliża, wtedy wezme coś od ZF SACHS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #87 Napisano 9 Października 2010 240 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scaraab Zgłoś #88 Napisano 9 Października 2010 (edytowane) 260tyś i gra... Łapie równo i bez szarpania... Edytowane 15 Października 2010 przez scaraab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filaaa Zgłoś #89 Napisano 10 Października 2010 220tys., szarpało przy ruszanie, ciężko było wciskać, brało pod koniec skoku, dwumas był ok., AJM 99r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyzx6r Zgłoś #90 Napisano 10 Października 2010 tydzien temu wymnienilem przy 225, szrpało przy przyśpieszaniu, dwuamsy nie było słachać, ale okazało sie ze mimo to miała za dużę luzy. Komplet SACHS, narmalnie nie to auto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesp32 Zgłoś #91 Napisano 12 Października 2010 256tys i nadal chula bez zażutu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comoaligato Zgłoś #92 Napisano 18 Października 2010 165 tys 1,9 tdi awx 131 koni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bashful Zgłoś #93 Napisano 20 Października 2010 A ja nie dawno się cieszyłem że bardzo ładnie mi sprzęgło sie sprawuje, zrobiłem 22 000 kilometrów. Zdarzyło się pare razy strzelić na sprzęgle, i przy 268 000 na początku brzęczało przy gazowaniu... nawet charczało. Po czym ustało i zaczęło sprzęgło łapać przy samej górze... Jest jeszcze jeden objaw. Jak wdusze sprzęgło, nie ważne czy na biegu czy na luzie słychać delikatne piszczenie. Takie cichutkie. Jak je puszcze to ustaje i autko rusza. Bez szarpania, tylko że łapie przy górze... Wiem że mam dwumasę. To że łapie wysoko to na pewno objaw kończącego sie sprzęgła. A to piszczenie? To może być dwumasa? Czy to jakiś objaw padającego sprzęgła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BYLO Zgłoś #94 Napisano 21 Października 2010 Od czasu ściągnięcia auta z Niemiec przejechałem ok.100 tys.km i sprzęgło bez zarzutów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frytek Zgłoś #95 Napisano 21 Października 2010 ja mam 270tys.km i chodzi bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #96 Napisano 21 Października 2010 298 tys. km,bez jakichkolwiek objawów do niepokoju.Przejechałem nim niemal 55 tys.km,fakt,bez zbędnego piłowania...Przebieg autentyczny pozdrawiam Forumowiczów:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidb5115ps4m Zgłoś #97 Napisano 24 Października 2010 To piszczenie to najprawdopodobniej łożysko oporowe U mnie jest ok 315000 i hula jeszcze fajnie (odpukać) raz mi ślizgnęło przy wjeżdżaniu na 20cm krawężnik( troszkę zaśmierdziało) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnybstok Zgłoś #98 Napisano 24 Października 2010 umnie wytrzymało 260tyś moje sprzęgło jest bez dwumasy czyli zwykłe sprzęgło + simering koszt 1000 zł z wymianą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #99 Napisano 14 Marca 2011 U mnie 175000 tylko jeżdzone ostatnie jakieś 50000 albo lepiej tylko i wyłącznie na miejscu (przez poprzedniego właściciela). Objawy: Nie mogłem wbić żadnego biegu (od czasu do czasu, bo w 90% czasu działało ok) Teraz: Kit VALEO z jednomasem, a biegi zaczęły znowu przycinać po 2 tyg od wymiany i teraz to się w ogóle zastanawiam czy potrzebnie wymieniałem to sprzęgło;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zawisz Zgłoś #100 Napisano 14 Marca 2011 No ja własnie w planach mam wymianę komplet + dwumas na Allegro mozna znaleść ten komplet za 1650 zl Sachsa. Interesuje mnie ile mechanik weźmie za wymiane ?? ile Wy płaciliście?? Moze ma ktoś taniego mechanika w okolicach Jaworzna, Sosnowca,Katowic ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach