Skocz do zawartości
devil-80

Sparowane kierunki,woda w srodku,nie dziala alarm i inne problemy-prosilbym o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzis zajrzalem do autka i podloga byla lekko wilgotna od strony pasazera,otwarlem klape silnika i spjrzalem jak wyglada kolo akumulatora.Pod ako nie widzialem wody ale kolo takiej czarnej puszki bylo jej duzo-czy cos jest nie tak? Do tego mam sparowane kierunki.

 

Inny problem to alarm-posadzilem moja dziewczyne w srodku ,zamknalem autko i pomimo jej ruchu alarm sie nie aktywowal?czy jest moze cos wylaczone.Probowalem wciskac ten przycisk od czujnika ruchu ale bez zmian.W jakiej pozycji musza byc te przelaczniki od swiatel (obok ktorych niby jest czujnik ruchu) nie jestem pewny ale chyba mi swiatelka nie gasna po zamknieci drzwi (te tylkne od pasazerow,chyba ze one gasna po jakims czasie a nie od razu jak drzwi zamkne)

Ps jak by ktos zauwazyl cos niepokojącego to proszę dać znać.

 

oto fotki

 

ss851938.th.jpg

ss851937.th.jpg

czy tu powinno cos być?

filtr.th.jpg

 

 

czy ta rdza to coś poważnego na tym czymś

rdza.th.jpg

 

tutaj mam czarna od oleju-w poblizu egr chyba

olejp.th.jpg

 

co to za rura troszkę przetarta

rural.th.jpg

 

Prosiłbym o opinie fachowców co na tych fotkach widać złego. Dziękuje .

Edytowane przez devil-80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj

 

Zapewne ci się ,woda wlewa przez spróchniałą uszczelkę filtra kabinowego. Musisz też odróżnić odpływ wody pomiędzy obudową komputera, a blachą. Weź i delikatnie wyskrob ziemię i zeschłe liście - możesz lać woda ze szlaucha, aż ci się udrożni. Duży to odpływ nie jest, ale zawsze coś

 

Brakuje ci pod maską rury która doprowadza powietrze do obudowy filtra powietrza. Masz sam początek potrzebne jeszcze "kolanko" http://allegro.pl/item904965183_wlot_powietrza_vw_passat_b5_b5_96_04_1_9_tdi.html

 

Co do rury wydechowej to może ona być trochę podrdzewiała - nic to nie szkodzi. A ta plecionka wygląda jeszcze znośnie jak nic się z nią nie dzieje to nie ma co ruszać.

Edytowane przez superrysiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam to tylko na zdjęciu się nie zapało. A gdzie jest ten filtr powietrza bo go nie mogłem znaleźć-myślałem,że właśnie w tej rurze;)

Wlasnie szukam tez bezpieczników bo nie mogę znaleźć tego pudełka z nimi.

Jednak swiatelka gasna ale alarm nadal nie działa,wiec nie mam pojecia co z nim lub gdzie mozna go wylaczyc w tej chwili chodzilo by mi o wlaczenie syreny (o ile dziala) dioda przy drzwiach miga.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtr powietrza masz zaraz obok tego kolanka po jego prawej stronie. Obudowa filtra powietrza jest z prawej strony "kolanka" z taką srebrną osłoną termiczną. Co do bezpieczników to masz je w środku auta. Od strony kierowcy ( w angliku chyba tez tak jest) w boku deski rozdzielczej. Podważasz kluczykiem bok ( zaślepkę ) i masz już dostęp do bezpieczników. To, że działa dioda w drzwiach nie oznacza, ze masz alarm. Mi tez miga, a nie mam fabrycznego alarmu. Poczytaj na forum na pewno ktoś pisał o tym.

Edytowane przez superrysiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oki juz wiem,gdzie powinny być -zaraz pojde zobaczyc czy wszystko gra. Jak ktos cos jeszcze wywnioskuje z moich fotek to prosze o porady-np co z tym alarmem(oprocz diody mam tez ten przycisk co niby wlacza i wylacza czujniki) czy ta woda lub cos moze miec wplyw na hamulce (mam do wymiany tylne zaciski bo to niby ich wina).

Edytowane przez devil-80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oki juz wiem,gdzie powinny być -zaraz pojde zobaczyc czy wszystko gra. Jak ktos cos jeszcze wywnioskuje z moich fotek to prosze o porady-np co z tym alarmem(oprocz diody mam tez ten przycisk co niby wlacza i wylacza czujniki) czy ta woda lub cos moze miec wplyw na hamulce (mam do wymiany tylne zaciski bo to niby ich wina).

Po pierwsze-po co nowy wątek,jest już kilka...

Po drugie-użyj wyszukiwarki,wszystko jest dokładnie opisane.Problemy z wodą,zamkami,centralnym itd...

Po trzecie-powodzenia ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz anglika z przełożoną kierownicą? Moja mama ma anglika po przekładce i też jej nie działa alarm, a jak zamyka auto z pilota to nie świecą jej się kierunki. Dioda pali się normalnie. Co do wody to musisz się jej pozbyć bo może ona mieć wpływ na hamulce:(

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18296

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=8154&highlight=woda+aucie

Ja już mam to za sobą. Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam anglika bo aktualnie mieszkam w Irlandii (wiec nie mam takich mrozów). Ktoś mi może jeszcze powiedzieć czy ten filtr kabinowy nie ma żadnej obudowy?jest taki odkryty i przykrywa go tylko ten plastik (co jest na calej dlugosci).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam anglika bo aktualnie mieszkam w Irlandii (wiec nie mam takich mrozów). Ktoś mi może jeszcze powiedzieć czy ten filtr kabinowy nie ma żadnej obudowy?jest taki odkryty i przykrywa go tylko ten plastik (co jest na calej dlugosci).

Tak brakuje ci obudowy tego filtra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to kolejna część do kolekcji :( czy ten wklad powinno się wkładać w jakaś gumkę a potem do tej skrzynki czy nic takiego nie ma w tej wersji,ktoś ma zdjęcie jak wygląda góra tego filtra (może wersja uk ma inaczej?).

Edytowane przez devil-80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fot 1- zatkany kanał odpływowy pod kompem

foto2 - brak osłony filtra kabinowego

foto3 - brak obudowy filtra powietrza i połączenia z tą rurą co widać na foto

foto4 - rdza spowodowana wysokimi temperaturami w układzie wylotowym (normalny objaw ale sugeruje wymianę)

foto5 - oznaka że masz tam nieszczelność i trzeba zweryfikować dokładnie z czego ten olej się wydostaje i wymienić tę część

foto6 - tzw plecionka - tłumik drgań raczej szykuj się do wymiany tego

To tyle co zauważyłem na foto

Co do opisu to masz moduł komfortu zalany który w twoim przypadku masz pod nogami kierowcy i sprawdź te kanały odpływowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w twoim przypadku masz pod nogami kierowcy

Wersja UK ma moduł komfortu pod nogami pasażera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

apropo fotki nr 3 mam tą część co łaczy się z tą rurą,ale nie pokazałem jej na zdjęciu,mam też taki plastik co przychodzi zaraz obok tej rury (więc to chyba ta obudowa filtr). Resztę widzę,że bede musiał sobie poszukać (tą obudowę filtru kabinowego żeby mi tam czasami woda nie wlatywała). Muszę też odkręcić puszkę z kompem i zobaczyć jak wygląda tam pod spodem -oby komp nie był zalany. Ten moduł komfortu też zobaczę jak tylko znajdę jak się do niego dostać (tzn jak zdemontowac tapicerkę itp..). Dzięki za szczegółowe wyjaśnienia.

 

Czy ten tłumnik drgań(jak to się nazywa fachowo i ile może kosztować nowy czy używany starczy?) może mieć wpływ na to,że jak gaszę to lekko trzesie autkiem-czy to raczej wina poduszek lub egr(zauważyłem również, że lekko falują mi obroty jak odpale rano autko są one ok 1000 potem spadają). Już wiem ,że to się nazywa Łącznik elastyczny tłumika ,ale czy jak bym miał to uwalone to nie powinno też być głośno bo nie jest?

 

Czy ten brak obudowy do filtra kabinowego moze mieć jakiś negatywny wpływ?

 

Foto nr 4 napisałeś, że sugeruje wymianę ale czego?:)

Edytowane przez devil-80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po odpaleniu zimnego silnika zawsze są większe bo mieszanka bogatsza

tak plecionka może być przyczyną trzęsienia budy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już wiem,że egr do wymiany,serwo i pompa od hamulcow chyba ok bo po 3-4 odpowietrzeniu hamulce działają o niebo lepiej (musiało być spooro powietrza)ciekawe czy abs nie jest zapowietrzony.

Łącznik elastyczny tłumika też potrzeba zakupić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności