Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli masz DCC.

 

Końcówka 09N/010N to L/P strona

 

Popytaj tu (akurat mają wystawione tylko przód) http://allegro.pl/amortyzatory-passat-b6-tiguan-elektron-reg-2-szt-i6947419556.html

 

bo używki ludzie sprzedają prawie w cenie nowych.... np tu http://allegro.pl/amortyzator-tylni-tyl-vw-cc-3c0512010n-3c0512009n-i6924031654.html

 

Nowe na tył to koszt ok 700pln/szt i robie je Monroe dla VW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a czy majac auto z DCC mozna wymienic amortyzatory na zwykle ??? Strasznie dobija mi auto na dziurach i czuc doslownie kazda nierownosc na drodze. Ceny nowych sa kosmiczne a ludzie uzywane sprzedaja bardzo drogo..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewno mozesz. Tylko caly system DCC trzeba wylaczyc. A jak masz xenona to juz bedzie problem bo jest razem polaczony z DCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 8.02.2018 o 20:54, kamil1993 napisał:

Panowie a czy majac auto z DCC mozna wymienic amortyzatory na zwykle ??? Strasznie dobija mi auto na dziurach i czuc doslownie kazda nierownosc na drodze. Ceny nowych sa kosmiczne a ludzie uzywane sprzedaja bardzo drogo..

Kamil, mam prawie nowe amortyzatory tył z Volkswagen CC z 2015 roku o przebiegu 17 tyś km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystaw na giełdzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.
Posiadam w swoim aucie nivomat i dziś pękła mi sprężyna.
W salonie podali mi nr 3C00511115N. Do dostania tylko w ASO i czekam ponad tydzień.
Moje pytanie, czy mogę założyć inne sprężyny na 3...4 tygodnie, żeby spokojnie jeździć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podali ci zły numer, chyba że coś źle przepisałeś, poprawny to 3C0511115N. Może dlatego nie możesz znaleźć. Szukaj po kropkowaniu - i pasek fioletowy + 4 paski żółte. W ostateczności możesz założyć inną, byle z paska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, źle przepisałem numer. Szukam 3C0511115N i jej nigdzie nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej hej ;) czy ktoś miał problem ze stukającym amortyzatorem ? Byłem na dwóch stacjach diagnostycznych, u dwóch mechaników i zawieszenie niby igła i nic nie widzą co by mogło to powodować, amorki wychodzą na stacji super a poniżej 15c tłucze się coś z lewej strony. W takie upały jak mamy teraz jest cisza ale np. nad ranem jak jest chłodno to na nierównościach dochodzą okropne stuki. W czasie jazdy po prostej drodze jest ok, najgorzej jak są małe, powtarzające się nierówności albo jazda po takich płytach jak w załaczniu

b8aba0884232bdd07bc521dbd426.jpg

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewny, że to amortyzator? Na żadnym innym elemencie nie ma luzu?

Jest oczywiście możliwość, że amortyzator lub jego mocowanie górne ma luz i tego na stacji nie pokaże (zresztą te testy są mało miarodajne).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwóch mechaników i dwie stacje stwierdziły że luzu nie ma...tzn. na jednej stacji powiedzieli że to górne poduszki amorka plus łożyska. Wymieniłem i nic nie dało. Martwi mnie stukanie w zależności od temperatury. Najbliżej mi jednak do amorka. Dokręciłem śrubę pod podszybiem, zobaczymy jutro :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby to skłania do amortyzatora. Ja też miałem taki objaw (w sensie stukanie co jakiś czas na wybojach) ale ustąpił po... wymianie hamulców i pełnym rozciągnięciu amortyzatora w dół, i ponownym posadzeniu auta :D

Może jakaś osłona zaczepia lub zwyczajnie coś wewnątrz się przyblokowało ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy, szykuję się do wymiany amorków, za bardzo mi nurkuje przód i za głośno się zachowuje przy najeżdżaniu na policjantów, ale w prowadzeniu stabilnie, nie buja i nie rzuca...

Pomoże ktoś mi w rozkodowaniu po vin jakie powinienem zamówić ? Chyba skuszę się na sachsa... Na alle... widzę rożnie oznaczenia...

dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy w b6 passacie variant sport czy jest to normalne gdy 5 osób usiądzie do samochodu to zawsze muszę zachaczyć o policjanta? Czy jest już coś zużyte i trzeba wymienić? Obecnie mnie nie ma w domu i wracam późnym wieczorem gdy jest już ciemno i nie mogę wykonać zdjęcia odnośnie jak to wychodzi według miary. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój na gwincie też mocno siada jak wsiądzie 3 pasażerów. Cóż ten typ chyba tak już ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem b6 sportline który w sumie niewiele różni się od standardu i przez kilka lat uzytkowania nigdy o nic nie zahaczyłem. 4 osoby, pełen bagaznik, dwa rowery na haku. Oczywiście siadł, ale nie na tyle żebym musiał się obawiać jezdni.

Co innego przodem przy zjeździe z długiego progu zwalniającego - ale to każdym pustym passatem - począwszy od b5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam sportline. 4 dorosłe osoby i pełny bagażnik, wyjazd na Węgry i z powrotem, nic nie ocierało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, 
Przyszła kolej i na mnie... Sedan  2.0 tdi CBAB 150tys km 2008r. Jeden amortyzator cieknie, testy na ścieżce około 55-60%. Auto buja, a na spowalniaczach prawie dobija, przy tym przez pierwsze kilka kilometrów z przodu trzeszczy jak stara kanapa.

Trzeba wymieniać - i teraz dylemat...

Opcja 1 KYB Ultra SR + sprężyny KYB standard koszt 1668zł
Opcja 2 KYB Ultra SR + sprężyny Eibach -30/-30 koszt  1637zł
Opcja 3 Sachs standardowe + sprężyny Sachs. koszt 1760zł

Do tego łożyska, poduchy, odboje.

Czy może zostawić ORI sprężyny w spokoju i wymienić same amortyzatory?

Chciałbym auto troche utwardzić bo teraz jest miekkie strasznie, ale nie chce przesadzić bo to nie formuła 1 tylko auto do jazdy. 
No i pytanie- po wymienia na nowe standardowe auto dużo zyska na twardości czy lepiej zainwestować w utwardzane amory takie jak KYB Ultra SR. 
Jeździ ktoś z Was na zestawie nr 1 i jest w stanie przejechać miasto bez rzucania ku...mi?

Pozdro

Edytowane przez bilat91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kayaby + Eibach. Miałem takie połączenie w B5 i było świetne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, Ja znowu się męczę z zawieszeniem sportline, passata kupiłem niedawno ale już wiem że zawias mi nie pasuje. Jest bardzo sztywny, czuć najmniejsze nierówności, nawet mogę to porównać do audi a4 b7 ponieważ właśnie z niego się przesiadłem na passata, z myślą że będzie wygodniejszy ale jednak nie jest. Byłem na teście amortyzatorów, przód wyszedł 92%, a tył 87%.Szkoda by je było zmieniać ale chyba będzie trzeba, bo komfortu brak. Szukać oryginalnych używanych mcpersonów czy zmienić tylko amorki ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności