Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie wybierzesz to już twoja decyzja,

Sachs siedzi oryginalnie w passacie w stosunku do KYB np. przednie są droższe o jakieś 70 zł.

Ja zamontowałem KYB do siebie bo miałem już w kilku innych autach i nic złego z nimi się nie działo, kolega prowadzi sklep i je poleca bo ma z reklamacjami święty spokój - są OK !!!

Bilstein - sądzę że będą droższe jak Sachs lub porównywalnie cenowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś się orientuje w jakich modelach występowała średnica zewnetrzna kolumny zawieszenia o wielkości 50mm a w jakich 55mm ?

 

---------- Post added at 12:50 ---------- Previous post was at 12:12 ----------

 

gdzie można dostać ten rozwierak żeby wyciągnąć amortyzator z piasty? obskoczyłem parę sklepów w okolicy i mają tylko takie wielkie do ściągania łożysk :( ma ktoś jakiś pomysł a może namiar?

 

 

Dołączam się do pytanie gdzie to można kupić w w-wa, jak to wygląda ?

Edytowane przez hsv!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie można dostać ten rozwierak żeby wyciągnąć amortyzator z piasty? obskoczyłem parę sklepów w okolicy i mają tylko takie wielkie do ściągania łożysk :( ma ktoś jakiś pomysł a może namiar?
można do tego użyć przecinaka szerokiego i tępego lub coś w tym stylu co jest w kształcie trapezu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
można do tego użyć przecinaka szerokiego i tępego lub coś w tym stylu co jest w kształcie trapezu

 

I uderzać w to młotkiem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W/g mnie nie potrzebny jest żaden rozpierak a tylko musisz wyjąć całkiem śrubę która ściska amortyzator w piaście i dodatkowo w tym nacięciu siedzi pazur stabilizująco zabezpieczający z amortyzatora, wystarczy spryskać np. WD40 i młotkiem uderzać w piastę, powinien amortyzator wyjść z piasty ale nie wiem jak u innych bo w moim przy standardowym zawieszeniu należy odchylić piastę bo nie wyjdzie do końca i należy odkręcić nakrętkę przegubu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś się orientuje w jakich modelach występowała średnica zewnetrzna kolumny zawieszenia o wielkości 50mm a w jakich 55mm ?

 

Może ktoś wie gdzie mogę znaleźć taką informacje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem informacje że w Passat 170KM ma średnicę 55mm. czy ktoś może to potwierdzić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sory ze tutaj ale to tez czesciowo o amorkach. musze utwardzic auto.i teraz pytanie,utwardzone sprezyny na tyl wystarcza?czy sportowe ,progresywne na oby dwie osie -35mm ??chodzi mi o to ze przod jest oki ale tyl jest strasznie miekki,wsadze cos do bagaznika i siedzi.amorki i sprezyny oki.jak myslicie??dziekuje za odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sory ze tutaj ale to tez czesciowo o amorkach. musze utwardzic auto.i teraz pytanie,utwardzone sprezyny na tyl wystarcza?czy sportowe ,progresywne na oby dwie osie -35mm ??chodzi mi o to ze przod jest oki ale tyl jest strasznie miekki,wsadze cos do bagaznika i siedzi.amorki i sprezyny oki.jak myslicie??dziekuje za odpowiedz

 

co ty chcesz utwardzać ???

B6 jest dość twardym autem, na twardość wpływa stan amortyzatorów i sprężyn !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem że to może trochę trywialne pytanie ale wole się upewnić:

Czy do wymiany amortyzatorów w pasku b6 jest mi potrzebny ściągacz do sprężyn ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiem że to może trochę trywialne pytanie ale wole się upewnić:

Czy do wymiany amortyzatorów w pasku b6 jest mi potrzebny ściągacz do sprężyn ?

tak :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie ja mam zas pytanie jadac po nierownosciach slysze jak obijaja mi sie osłony amortyzatorow jak to mozna zniwelowac ?

u was tez to słychac ? osłonka jest wcisnieta w to gniazdo amortyzatora ale u dolu jes tluzna :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

wiem że odgrzewam trochę stary temat ale chciałbym tutaj podpytać i nie zakładać nowego. Pojawił się w domu drugi passat b6. Trochę nim pojezdziłem i przy jego małym przebiegu od razu widać różnicę w trakcie jazdy do wysłużonego passka z 2005 roku z 180k przejechanych szczęśliwie kilometrów. Nie jestem w stanie stwierdzić o co chodzi ale nie podoba mi się ostatnio zawieszenie. Zaczeło ostatniej mocniej bujać + pojawił się bardzo niemiły dzwięk "trzeszczenia" zawieszenia, o dziwo po przejechaniu nastu kilometrów zanika. Samochód od nowości do teraz, czyli 180000 km okazało się że nie miął wymienianych ani sprężyn ani amortyzatorów.

Oczywiście w poniedziałek pojade na stację diagnostyczną sprawdzić to + do mechanika żeby obejrzał dokładnei wszystko.

Chciałbym spytać czy ktoś miał podobne objawy i czy 180000km bez wymiany sprężyn lub amortyzatorów to już hardcore ? Zdaję sobię sprawe że zależy to głównie od dróg ale dziury omijam jak największym łukiem : )

Chciałbym również zapytać jeśli okaże się że jednak amortyzatory lub/i sprężyny (lub tuleje) do wymiany, to z jakiej firmy po wymianie jesteście zadowoleni.

 

Z góry dzięki za odpowiedzi,

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szmitek66

czesc.poradzcie prosze jak dobrac sie do tylnich amorkow.przód opisany ale tyl nikt nie opisal.rozebralem boki w bagazniku a tam nic,myslalem ze od tylu to zrobie.czy musze demontowac tylna kanape?i jak z dostepem do sruby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w sedanie, ale w kombi nic nie trzeba rozbierać wewnątrz auta.

Zdejmujesz koło i do odkręcenia pozostają trzy śruby: dwie, na górze amorka i jedna na dole.

Sam zmieniałem amorki i trochę się pomęczyłem ze śrubami na dole. Nie chciały puścić, ale jak ruszyło, to poszło z górki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Hej,

Chciałbym spytać czy ktoś miał podobne objawy i czy 180000km bez wymiany sprężyn lub amortyzatorów to już hardcore ?

 

po 260kkm wszystko jest sprawne, wiec u Ciebie tez ma szanse byc, dla pewnosci jak masz ochote jedz na stacje diag. sprawdzic.

 

Wydaje mi sie (po autach w firmie), ze paski od 2009 mialy zmiany w zawieszeniu (inne amortyzatory?) i stad moze tak istotnie odczuwasz te roznice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem po wymianie amorków na przodzie, kupiłem Monroe.

Stare amory były juz całe w oleju, przebieg 215tkm, obawiałem sie o bezpieczeństwo w sytuacjach extremelnych i o to że pasek nie przejdzie kolejnego przeglądu technicznego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie czy po wymianie przednich amorków trzeba sprawdzić geometrie - zbierznosc??, bo mam zamiar wymienić a zbierznosc robiłem 3 miesiące temu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

>zbieżność < :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy wymianie amorów, będziesz musiał zrobić zbieżność,

nie wyjmiesz amora bez opuszczenia całej kolumny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności