Kojakoss Zgłoś #1 Napisano 29 Stycznia 2010 Witam możecie mi powiedzieć w którym miejscu moge zamontowac wm Passacie b3 2,0 (2e) Filtr Stożkowy na odmę nie bardzo wiem gdzie jest tutaj odma wydaje mi sie ze to co wychodzi z górnej pokrywy ale tam jest pare węzy gumowych i dokladnie nie wiem ktory to wiem ze powinien wychodzic z pokrywy zaworowej .. aa druga sprawa od czego słuzży ten wskaznik w tym Seacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nergall Zgłoś #2 Napisano 30 Stycznia 2010 to "coś" to wygląda na regulator cisnienia paliwa i o ile dobrze poznaje, to jest dziadostwo z firmy F1Z czyli ....... to, co widać na zdjęciu, to tzw "tjuning" który nic nie daje, prócz dobrego samopoczucia "tjunera" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat driver Zgłoś #3 Napisano 2 Lutego 2010 a ja może sie wepne w temat i sie spytam czy z takiego filtra na odmie się nie kopci pod maską??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #4 Napisano 2 Lutego 2010 często się z niego leje olej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianmk2 Zgłoś #5 Napisano 23 Czerwca 2010 Zamiast filterek na odme lepiej zrobić prosty oil catch tank z aluminiowego bidona i czyścika do garów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #6 Napisano 24 Czerwca 2010 amen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #7 Napisano 29 Czerwca 2010 i czyścika do garów Jeśli układ OCT będzie zamknięty z czyścikiem to genialny pomysł niech tylko tego drapaka zassie motorrrrrrrrrrrr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianmk2 Zgłoś #8 Napisano 19 Lipca 2010 Jeśli układ OCT będzie zamknięty z czyścikiem to genialny pomysł niech tylko tego drapaka zassie motorrrrrrrrrrrr Chodzi mi o prosty oil catch tank zrobiony z bidona do którego wsadzamy zwykły czyścik do garów...Coś takiego; http://www.citroenax.info/viewtopic.php?t=2208 Sprawdza sie ---------- Post added at 21:34 ---------- Previous post was at 21:34 ---------- Jak może motor zassać tego czyścika,skoro z pokrywy zaworów wydmuchiwane jest powietrze?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #9 Napisano 20 Lipca 2010 Pomyśl! a jak nie pomogło to idź do auta i zobacz gdzie wpinasz się z tym OCT! jeden wąż idzie do pokrywy zaworów (odmy) a drugi? wpinany jest pomiędzy kolektorem dolotowym a filtrem powietrza! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #10 Napisano 20 Lipca 2010 A jakby zaslepil korkiem od szampana strone gdzie zasysa turbina (na wezu od filtra do turbiny) to byloby ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #11 Napisano 20 Lipca 2010 Si Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianmk2 Zgłoś #12 Napisano 21 Lipca 2010 Pomyśl! a jak nie pomogło to idź do auta i zobacz gdzie wpinasz się z tym OCT! jeden wąż idzie do pokrywy zaworów (odmy) a drugi? wpinany jest pomiędzy kolektorem dolotowym a filtrem powietrza! Wporządku,tyle że nie po to robi sie oil catcha żeby ten drugi wąż podłączać spowrotem tam gdzie szła wcześniej odma...Do pokrywy zaworów podłączasz jeden wąż który wchodzi do bidona,a drygi wąż wychodzący z bidona puszczasz sobie w atmosfere(ja mam przyczepionego go zaraz pod sankami)akurat u mnie było tak,żeodma szła z pokrywy zaworów,do dekla wtrysku...Otwór w deklu wtrysku po odmie zaślepiłem i wsio gra Wtrysk od pół roku czyściutki Za pare miesięcy z ciekawości otworze ten bidon i zobacze co tam w środku jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach