Skocz do zawartości
martinezcb

Pompa wtryskowa 1.9 TD AAZ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam w swoim pasku taką pompę i mam podczas jazdy szarpanie,byłem już u paru mechaników i dalej samochód szarpie.Czy w pompie znajdują się jakieś sitka,jeśli tak czy mogą być zabrudzone i z tego powodu pompa nie podaje paliwa ile potrzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa ori czy po przeróbkach? przy przeróbce Governor Mod i max dawce to taki mały skutek uboczny, jeśli filter czysty to do sprawdzenia kąt wtrysku, oraz obserwacja czy pompa nie ciągnie lewego powietrza przewodami paliwowymi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa ori filtr wymieniony na nowy,zakupiłem dla pewności jeszcze jeden po wymianie na następny nic się nie zmieniło.Kąt wtrysku jest poprawny brak powietrza w przewodach i brak pomysłu jaka przyczyna poszarpywania.Dodam że rozrząd wymieniony na nowy i ustawiony według znaków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poszarpuje przy spokojnym przyśpieszaniu czy cały czas nawet z pełnym butem w podłodze? ja bym spróbował kompresorem dmuchnąć w przewód zasilający przed filtrem, jeśli szarpanie ustanie to może być zalepiony smok w zbiorniku, jeżdzisz na czystym on czy mixie z czymś innym? nie widać aby sprzęgło było zaolejone od simeringu po stronie skrzyni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szarpanie przestaje tylko jak zdejmę nogę z gazu, nie ma różnicy czy jadę spokojnie czy z butem jest tak samo.Leje czystą ze smokiem wszystko ok czyściłem przewody pompo.Wycieków w aucie nie ma nigdzie cały suchutki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

śruba przelewowa na wyjściu z pompy drożna? potrafi się tam zapchać, jeśli wszystko po kolei sprawne to pozostaje pompa, sprawdzić elektrozawór na głowicy tłokorozdzilacza czy sprężynka cała, można spróbować podnieść delikatnie dawkę, pompa raczej do sprawdzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko sprawdzone i jest sprawne,czy winą można obarczyć któryś z wtrysków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli kuleje na jałowym i faluje na obrotach po przegazowaniu to tak, jak byś dawał do sprawdzenia wtryskiwacze to sprawdź ciśnienie sprężania przy okazji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I po kilku dniach bez skutecznej diagnozy okazało się, że filtry od firmy filtron są nie które wadliwe.Wymiana nowych dwóch filtrów z tej firmy były uszkodzone,pomogła wymiana na firmę bosch i samochód nie do poznania bez żadnego poszarpywania.Dzięki wszystkim za rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z wyciekiem ropy w swojej pompie wtryskowej ,wyciek jest w zaznaczonym miejscu na zdjęciu,w miejscu łączenia dwóch elementów pompy .Moje pytanie do was koledzy czy można to uszczelnić we własnym zakresie czy tylko pompiarz?

Dodam iż samochód odpal i pracuje normalni jedynie przez krótką chwile wykazuje delikatny objaw zapowietrzenia w postaci białego dymku.pompa wtryskowa aaz.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

można uszczelnić we własnym zakresie, oczywiście przy odpowiedniej wiedzy i zdolnościach manualnych, biały dym nie oznacza zapowietrzania prędzej kąt wtrysku, w tym silniku ustawiany na czujnik zegarowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za odzew.Trochę poszperałem w miedzy czasie w sieci i znalazłem co i jak przy czym raczej postaram się usunąć ten wyciek tą bardziej ryzykowna metoda polegającą na odsunięciu tłokorozdzielacza i przełożeniu oring, co do kąta wtrysku nie posiadam czujnika zegarowego wiec wole pompy nie ruszać.

Jak tylko zamówię oring i się za to zabiorę dam znać czy pasek przeżył operacje na otwartym sercu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie testowałem tej metody z naciąganiem oringu,zawsze demontuję pompę i na stole wymieniam wszystkie uszczelnienia, jeszcze w tych pompach lubi cieknąć z przyspieszacza wtrysku za pompą, tylko nie kupuj uniwersalnego oringu są do tego dedykowane zestawy boscha zwykły po czasie zrobi się plastikowy i będzie powtórka z rozrywki, jak byś chciał ustawić pompę to pisz na pw mam sprzęt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wsparcie , za oring się nie zabrałem (wyciek prawie sam ustał) bo w miedzy czasie wywaliła mi nagrzewnica i potop w aucie więc miałem ręce pełne roboty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

radzę pomimo małego wycieku to uszczelnić, przewody układu chłodzenia wychodzące z pompy cieczy chłodzącej nie są olejoodporne, zraszane "on" powoli się rozpuszczają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem kolego ale niestety problemy zdrowotne nie pozwoliły mi się za to zabrać.W tym tygodniu jak zdrowie pozwoli to się za to zbiorę oring już mam.Spróbuje najpierw to zrobić bez wyciągania pompy tylko mam pytanie jak ustawię rozrząd na znakach i zablokuję pompę to czy pompa będzie w początku tłoczenia i czy sprężyny wewnątrz będą najbardziej napięte podczas wysuwania tłoko rozdzielacza tak aby mi sie wszystko nie rozleciało do momentu ujrzenia oringu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Operacja przeprowadzona bez wyciągania pompy,pacjent (pasek) ma się dobrze :)

Jak by ktoś potrzebował nr oringu 2 460 210 012 do kupna w intercarsie za niecałe 6 zeta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam mały problem z pompą w 1,9td ABL w T4 - chyba uszkodzony tłoko-rozdzielacz, pompa na złom. Pompiarz niezbyt chętnie służy pomocną wiedzą, pytałem o pompę z innego 1,9td to  każe szukać pompy do T4. Podpowiedzcie czy np. ta bez problemu podejdzie?

https://allegro.pl/oferta/pompa-wtryskowa-vw-passat-b3-1-9td-0460494323-7680340455

W mojej nie ma tej gruszki, mam coś jak tu:

https://allegro.pl/oferta/pompa-wtryskowa-vw-t4-1-9-td-abl-8512878827

z tym że dwie wtyczki obok siebie, czarna i szara, każda po 2 piny. Mam nr pompy 0 460 494 308. Skoro ta tania podejdzie to nie widzę sensu przepłacać, tylko nie jestem pewien czy bez problemu będzie działać u mnie taka z elektrozaworem na oczku.

Ewentualnie czy bawić się przeszczep uszkodzonych części z najtańszej dostępnej, np z tej?

https://allegro.pl/oferta/pompa-wtryskowa-bosch-460-494-323-vw-1-9td-f-vat-8502483315

 

Pomożecie?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno mieć znaczenia jaką - aby z 1.9 TD.

Co do "gruszki" - to dla wersji z klimatyzacją aby podnieść obroty po jej uruchomieniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności