bifu Zgłoś #1 Napisano 28 Stycznia 2010 Witam. W dniu wczorajszym ustawialiśmy z przyjacielem synchronizację rozrządu w grupie 4 pozycja 4 wyszło 1 więc chyba dobrze, ale mam pytanie odnośnie pozycji 2 i 3 w tej grupie. U mnie jest w drugiej -0.00 a w trzeciej 1. To dobre wyniki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #2 Napisano 28 Stycznia 2010 Kanał 4 grupa 4 wartość powinna oscylować w granicach 0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #3 Napisano 29 Stycznia 2010 To wiem, ale ciekawy jestem odnośnie pozycji 2 i 3 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #4 Napisano 29 Stycznia 2010 Nie mam teraz danych dla twojego silnika ale dla przykładu ANU, AUY Numer kanału 004 – sterowanie zaworu pompowtryskiwacza 1 pozycja Obroty silnika 800...940 rpm 2 pozycja Kąt początku wtrysku (rzeczywisty) Silnik ANU Silnik AUY 4oBTDC...1oBTDC 2oBTDC...2oATDC 3 pozycja Czas wtrysku (wymagany) Silnik ANU Silnik AUY 3...7o CA (obrotu wału) 4...8o CA (obrotu wału) 4 pozycja Kąt synchronizacji -6...+6o CA Powyżej 2o BTDC lub powyżej 4o BTDC – silnik zbyt zimny. Powyżej +6o obrotu wału korbowego lub poniżej –6o obrotu wału korbowego – uszkodzony czujnik G40, błędnie lub nieprawidłowo umocowany czujnik, nieprawidłowa szczelina powietrzna pomiędzy czujnikiem a kołem zębatym wałka rozrządu, przerwa lub zwarcie z masą instalacji czujnika G40, przekręcona lub luźna piasta z kołem zębatym czujnika na wałku rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #5 Napisano 2 Lutego 2010 Masz opis grupy 004 dla PD wraz z komentarzem: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz.d3 Zgłoś #6 Napisano 28 Lutego 2015 Witam Ja mam tak i niewidem czy dobrze 1- 861/min 2-1.2 ZGM 3-6.1 KW 4-0.0 I to jet ok czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiplo Zgłoś #7 Napisano 19 Kwietnia 2015 U mnie jest: 20:25:50 Group 004: Unit Injector 798 /min Engine Speed (G28) 3.0 °ATDC Injection Start (specified) 3.9°KW Injection Duration (specified) 6.34° Torsion Value Kąt synchronizacji poza wartościami dopuszczlnymi. Czy możliwe jest że rozrząd jest przestawiony o 1 ząbek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo311091 Zgłoś #8 Napisano 26 Września 2018 Witam. mam problem z vagiem mianowicie chodzi mi o to ze chce sprawdzić synchronizacje rozrządu w bloku 4 a pokazuje mi to jak na zdj. Możliwe ze mój vag nie nadaje sie? dziękuje za szybki odp. Bo mam silnik 1.9 tdi ahu. Czy nie da się sprawdzić synchronizacji rozrządu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #9 Napisano 28 Września 2018 Np. Od 10'40" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach