Bond29 Zgłoś #1 Napisano 26 Stycznia 2010 (edytowane) Witam mam pytanie czy opłaca sie robić remont silnika gdy został zatarty czy też lepiej kupić używany Edytowane 28 Stycznia 2010 przez Majcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #2 Napisano 26 Stycznia 2010 Lepiej kup sobie używany słupek, remont jest nie opłacalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #3 Napisano 26 Stycznia 2010 lepiej kup używke, mnie remont dwa lata temu wraz z regeneracją turbiny ( pełny remont góry i dołu) prawie 9000 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #4 Napisano 26 Stycznia 2010 (edytowane) A gdy kupie używke i tych samych parametrach to jak wygląda taka wymiana ???? Kupuje wsadzam odpalam i już jeździ czy trzeba coś ustawiać przepustnice przepływomierz lub coś w tym tylu ???? ---------- Post added at 17:55 ---------- Previous post was at 17:48 ---------- a wiecie może jak wygląda wymiana silnika z 1,6 na 1,8 lub 1,8 T co trzeba by zmienić oprócz tego muszę kupić ały silnik z osprzętem Edytowane 28 Stycznia 2010 przez Majcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #5 Napisano 26 Stycznia 2010 przekładkę daj zrobić mechanikowi ...on będzie wiedział co z tym zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #6 Napisano 26 Stycznia 2010 no tylko powiedział mi 700zł za przekładke to trochę dużo i oczywiście muszę kupić silnik uzbrojony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #7 Napisano 26 Stycznia 2010 A gdy kupie urzywke i tych samych parametrach to jak wyblęda taka wymiana ???? Kupuje wsadzam odpalam i już jeździ czy trzeba coś ustawiać przepustnice przepływomież lub coś w tym tylu ???? Sorry za OT. Rozumiem literówki, rozumiem, że są naleciałości regionalne, ale takie rzeczy Przecież pisząc posta podkreślane są słowa błędnie napisane - czy tak ciężko zastanowić się chwilę, dlaczego? Rozumiem też, że problem masz nie mały - wiadomo kupa kłopotów, kasy i czasu trzeba wsadzić w auto, ale to nikogo nie zwalnia z myślenia, i robienia na "odwal". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 26 Stycznia 2010 no tylko powiedział mi 700zł za przekładke to trochę dużo i oczywiście muszę kupić silnik uzbrojony no nie wiem czy dużo w swoim regionie wiem że mechanicy biorą 800zł+silnik klienta wiec a uzbrojony to rozumiem że z osprzętem i skrzynią? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #9 Napisano 26 Stycznia 2010 no tylko powiedział mi 700zł za przekładke to trochę dużo ..ale i tak lepiej zapłacić i mieć problem z głowy bo nawet gdyby coś nie teges było zawsze jedziesz do niego z reklamacją a wiecie może jak wygląda wymiana silnika z 1,6 na 1,8 lub 1,8 T co trzeba by zmienić oprucz tego muszę kupić ały silnik z osprzętem ... no to tu kolego silnik z pełnym osprzętem, intercooler, komputer, nie jestem pewien wiązek elektrycznych silnika no i chyba inne sprężyny mają 1.6 niż 1.8 (ale nie jestem pewien ) a to już zdecydowanie większe koszta za swap motoru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 26 Stycznia 2010 A gdy kupie urzywke i tych samych parametrach to jak wyblęda taka wymiana ???? Kupuje wsadzam odpalam i już jeździ czy trzeba coś ustawiać przepustnice przepływomież lub coś w tym tylu ???? ---------- Post added at 17:55 ---------- Previous post was at 17:48 ---------- a wiecie może jak wygląda wymiana silnika z 1,6 na 1,8 lub 1,8 T co trzeba by zmienić oprucz tego muszę kupić ały silnik z osprzętem a wiecie może jak wygląda wymiana silnika z 1,6 na 1,8 lub 1,8 T co trzeba by zmienić oprucz tego muszę kupić ały silnik z osprzętem to są zupełnie różne instalacje elektryczne i kompy sterujące a po za tym inne wydechy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #11 Napisano 26 Stycznia 2010 Bond29 myślę, że problem rozwiąże się sam jeśli przesiądziesz się na rower. Widzę, że samochód przekracza twoje oczekiwania finansowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #12 Napisano 26 Stycznia 2010 NO dokładnie tak się stało że przkroczył moje oczekiwania bo z tego co słyszałem że te 1,6 są naj mniej awaryjne a tu niewytrzymał 2 miesiący Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #13 Napisano 26 Stycznia 2010 NO dokładnie tak się stało że przkroczył moje oczekiwania bo z tego co słyszałem że te 1,6 są naj mniej awaryjne a tu niewytrzymał 2 miesiący Bo kupiłeś zarżniety silnik , wiec nie rozumiem czego się dziwisz. Skoro tylko dwa miesiace ci wytrzymał, to dziwię się, że nic niepokojacego nie zauważyłeś w jego pracy - w trakcie kupna. A może...... sam go zajeździłeś. Olej to się co jakis czas sprawdza a silnik tak sam z siebie nie stanął. 700 zeta za przekładke - to nie jest wygórowana cena. Spróbuj zrobić to sam, to zobaczysz ile czasu to pochłania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #14 Napisano 26 Stycznia 2010 kolego pewnie zarrznełeś silnik dlatego bo niekontrolowałeś oleju a te silniczki lubią brać olej nawet do litra tysiąc km pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #15 Napisano 26 Stycznia 2010 Szukaj takiego silnika gdzie jest jeszcze w samochodzie. Czasami są takie oferty sprzedaży. Mechanika z sobą żeby coś mógł powiedzieć jeśli nie masz do tego pojecia. A tak zupełnie super będzie jeśli sprzedający pozwoli sprawdzić ciśnienie sprężania w cylindrach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #16 Napisano 26 Stycznia 2010 Bo kupiłeś zarżniety silnik Kolego każdy silnik który jeździ bez oleju się zatrze a to są silniki nowszej generacji i mniej wytrzmałe na braki oleju ---------- Post added at 22:01 ---------- Previous post was at 21:58 ---------- A tak zupełnie super będzie jeśli sprzedający pozwoli sprawdzić ciśnienie sprężania w cylindrach. Mam zamiar teraz sprawdzić ciśnienie na tłokach bo takie urządzeniu posiadam od roku czasu i może 2 razu go urzywałem a powiedzcie mi jaki cieśnienie powinin mieć taki silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #17 Napisano 26 Stycznia 2010 Kolego każdy silnik który jeździ bez oleju się zatrze a to są silniki nowszej generacji i mniej wytrzmałe na braki oleju No więc miałem rację Czyli to twoja wina bo nie dopilnowałeś poziomu oleju. A co do tematu - to kup taki sam silnik - wtedy nie będziesz miał problemów z elektryką i sterowaniem silnika. Cóż - czasem sporo się płaci za GAPOWE. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #18 Napisano 6 Lutego 2010 Kolego Danek75 nie pisałem tego posta żebyś prawił mi kazania , bo każdy wie że silnik się zaciera z braku oleju a nie z jego nadmiaru . Silnik stanoł ale po 2 tygodniowym postoju i zaloniu go olejem 4 dni temu go odpaliłem a jak zobaczyłem jaki jest wyciek to myśle że "profesor" Danek75 sam by zatarł silnik bo po 30 sekundach pracy auta ubyło ponad litra oleju a usterka prosta szlak trafił uszczelke chłodnicy oleju . Reszte dowiem się gdy złoże auto i zobacze jak chodzi silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #19 Napisano 6 Lutego 2010 Kolego Danek75 nie pisałem tego posta żebyś prawił mi kazania Księdzem nie jestem "profesor" Danek75 sam by zatarł silnik bo po 30 sekundach pracy auta ubyło ponad litra oleju No i tu też nie zgadłeś Nie mam nawet doktoratu. A odpowiadajac ci na pytanie - nie - nie zatarłbym, bo po to się pojawia czerwona kontrolka i ewentualnie sygnał dźwiękowy - by natychmiast wyłączyć silnik. Gdy się takowa kontrolka świeci, to nie zostawiam uruchomionego silnika i się nie zastanawiam, co, skąd i dlaczego. Kumasz? Dobra - koniec Problem się chyba rozwiązał, no nie? Więc bezpłciowe dyskusje - też są nie na miejscu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maslog Zgłoś #20 Napisano 7 Lutego 2010 No to ja ci jeszcze powiem że 700zł to wcale nie jest jakaś wygórowana cena. Ja jestem co dopiero po zmianie silnika i zapłaciłem za to 900zł (za trochę więcej niż zmiana) ale orientowałem się na rynku w tym temacie. 700 to dość uczciwa i nie wygórowana cena. Jak poszukasz to zejdziesz do 600zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach