Skocz do zawartości
falla_x

zaślepione wlotowe otwory w grillu b5 FL AVF

Rekomendowane odpowiedzi

Majcin a poczułeś po zmianie jakąś różnice ?

kamieni nie mogę z filtra powyjmować tak teraz turbina ciągnie :D - a tak na poważnie to nie.... jak się przyglądałem to jakoś słabo było ukierunkowane dlatego powycinałem :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez kiedys sie zastanawialem czemu jest ten wlot zaslepiony ,ale dalem sobie z tym spokoj jesli faabryka wyposcila tak ,to tak musi byc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciekawe co na ten temat napisze J@ceq.
Nie przejmowałbym się brakiem lub otworami w kratce. Ubrałem się i mimo mrozu zszedłem do garażu aby zrobić fotkę oryginalnego grilla a wygląda tak

 

obraz024t.th.jpg

 

Ale jeszcze podszedłem do auta zaparkowanego na parkingu i zrobiłem fotkę grilla JOM, którego założyłem na auto i wygląda tak

 

obraz027sq.th.jpg

 

Teraz moje wrażenia z jazdy. Oświadczam iż ani ja, ani moje auto nie odczuwa różnicy z grillem JOM w stosunku do grilla ori. Tak że jeśli ma otwory to dobrze, jeśli ich nie ma to też dobrze a być może lepiej gdyż jak ktoś zauważył nie zaciąga tyle brudu. Tak że otwory w kratce dają tylko wrażenia estetyczne, ale tak naprawdę kto z nas zagląda naszym autkom tak nisko aby ujrzeć otwory. :D

Edytowane przez J@ceq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może z innej beczki,ale ile jest turbodiesli,które nie mają w ogóle atrapy?a turbo przecież potrzebuje powietrza.jako przykład mamy punto.tam powietrze wlatuje tylko otworem w zderzaku.autko pod maską ma mało miejsca,turbina schowana,a wszystko chodzi super.czasem po mojej jezdzie latem włącza się wentylator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie kolego wyzej powietrzze musi wchodzic w uklad przez ten plastik od filtra i otwory w grillu tyle ze jest zasysane a nie wlatuje tam z nikada(ew.podczas jazdy)

i to roznica nawet jak jest zatkany otwor od grila to i tak powietrze zostanie zassane z okolic ujscia plastikowego dolotu. Tak ze TAK czy TAK auto dostaje to co potrzebuje wiec nie ma co polemizowac nad tematem.

Wiec jak ktos chce to sobie wycina dziurki albo nie lub ma je w standardzie nie wiem od czego to zalezy tajna wizja VW.

Ale na logike oddychac przes maske na ustach sie da ale bez niej jest duzo lepjej,tak ze wniosek nasuwa sie sam.

 

Ps. po co Vw kierowal by dolot powierza w zaslepione miesjce.

Wycinaj dolocik i bedzie dobrze tego i tak nie wiedac a nic nie zaszkodzi ew.tylko pomuc moze.reszta zajmie sie przeplywomierz/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

asik82 a ty masz w AVF zatkane otworki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam oryginal i sa na przelot a jak by byly zatkane to napewno bym powycinal otworki.model 2001 styczen highline.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w org zaślepione a w JOM bez znaczka otwarte - brak różnicy .

 

Troche dziwne to rozwiązanie zeby kierowac wlot powietrza w zaslepiona kratke i ssanie jest gdzies przez szczeliny itp , to juz mogli ograniczyc wyciecie tych kratek do np 30% .

Edytowane przez vvv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad tym dolotem. Oryginalnie kratka dolotu w atrapie jest u mnie zaślepiona. Wczoraj jadąc podczas długiej śnieżycy oblepiło mi cały przód lodem ze śniegiem. Samochód stracił moc i odcięło turbinę. Czy takie zapchanie kraty jak na zdjęciu może powodować efekt braku turbiny, czy szukać usterki gdzie indziej? Dodam, że po wizycie na myjni (celem zmycia tego lodu) bez gaszenia silnika samochód stał się nieco mocniejszy (ale turbina się nadal nia załączała). Po zgaszeniu silnika i uruchomieniu ponownym turbo wróciło.

Zdjęcie-0026.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak wlot zaślepiony jest w kratce to między tunelem gdzie powietrze pobiera a kratką jest spora tzw. szpara. I tam powietrze sobie z powodzeniem ciągnie, jak nie będzie miał świeżego z przodu to będzie brał z komory silnika, siak czy owak powietrza mu nie zabraknie. A że wpadł w tryb awaryjny to gasi się auto i zapala na nowo ( inaczej pracy turbo sam nie przywróci) - nie trzeba jechać na myjnie z włączonym silnikiem. Wypada Ci chyba zrobić logi i wstawić w odpowiedni dział do analizy bo coś to spowodowało.

Swoją drogą dla tych co mają wycięte kratki tam, ile tego syfu + śniegu zaciąga filtr przy okazji takiej pogody... i jaki tu sens wycinać to skoro nie ma to wpływu żadnego na moc auta ....

 

Z ciekawości test trzeba kiedyś zrobić, zakryć folią całego grilla i auto zlogować jak pracuje turbo i przepływka

Edytowane przez dev14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem tak ja mam wycięte kratki i efekt jest taki że przy takich właśnie pogodach na dnie puszki jest woda , bo jak by nie patrzeć cały syf piach śnieg wszystko leci bezpośrednio do puszki , więc tak naprawdę nie jest chyba to dobra opcja

 

MichalSWD zapiekły ci się łopatki w turbinie lub przepływomierz pada udaj się do działu technicznego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bez powodu je zaślepili, bo początkowo produkowali z otworami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nic, dzięki za odpowiedzi. Też wydawało mi się to dziwne, że przez takie coś wpadł w tryb awaryjny. W takim razie jutro podjadę do kumpla podpiąć pod tester i porobić logi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zastanawiam się nad tym dolotem. Oryginalnie kratka dolotu w atrapie jest u mnie zaślepiona. Wczoraj jadąc podczas długiej śnieżycy oblepiło mi cały przód lodem ze śniegiem. Samochód stracił moc i odcięło turbinę. Czy takie zapchanie kraty jak na zdjęciu może powodować efekt braku turbiny, czy szukać usterki gdzie indziej? Dodam, że po wizycie na myjni (celem zmycia tego lodu) bez gaszenia silnika samochód stał się nieco mocniejszy (ale turbina się nadal nia załączała). Po zgaszeniu silnika i uruchomieniu ponownym turbo wróciło.

[ATTACH=CONFIG]99866[/ATTACH]

 

O cholera ale cie oblepiło :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam:) mam pytanie czy obszar zaznaczony na zdjęciu powinien mieć otwory żeby wpadalo powietrza? Zdj nr 1 

 

Drogie pytanie od czego jest zaznaczony przewód na zdjęciu nr 2 i czy nie powinien on być schowany pod osłonka.  Passat b5fl 1.8t awt :) pozdrawiam;)

20180713_000631.jpg

20180713_000742.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, hody napisał:

czy obszar zaznaczony na zdjęciu powinien mieć otwory żeby wpadalo powietrza?

Nie, masz 4 cylindry więc masz taki grill. Jakbyś miał V5, V6 lub W8 wtedy powinny być otwory w grillu.

Nic nie stoi na przeszkodzie aby to wyciąć, żadnych negatywnych skutków nie odczujesz. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prosta konkretna odpowiedź:) dzięki wielkie :) A co do zdjęcia nr 2 ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam R4 i mam Full przelot. Dziwnie to wygląda zaślepione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak przedmówcy piszecie kratka zaślepiona W ORGINALE .Ale powód jest ;0 mianowicie Prawidłowe działanie EGR powoduje bardzo niską temperaturę spalania na niskich i srednich obrotach . więdz pełny przelot powietrza spowodował by niedogrzanie bloku silnika a co za tym idzie szybkie zużycie podzespołów i problem z ogrzaniem kabiny Pozdrawiam ;)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności