kruzi Zgłoś #61 Napisano 24 Stycznia 2010 >>>>>>>>.... reasumując aby wpasować listwy z przodu trzeba zmieniac cały front auta, listwy z tyłu zmieniać zderzak... <<<<<<<<<<<<< a zeby zminic tylny zderzak trzeba zminic tylne błotniki...itp itd bo szersze sa i nie spasujesz - widze ze w gatce jestes dobry - poczytaj troche zanim cos klepniesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #62 Napisano 24 Stycznia 2010 wiec prościej wyrzeźbić w starych listwach otwory na lampki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #63 Napisano 24 Stycznia 2010 lepiej dajcie namiary gdzie kupić listwy do limuzyny,bo lepiej kupic coś ori Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #64 Napisano 24 Stycznia 2010 np u kolegi maciejek http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=42335 lub u kolegi GETem http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=62357 albo ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #65 Napisano 24 Stycznia 2010 przeciez byl temat z numerami i cenami listew i lampek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #66 Napisano 24 Stycznia 2010 kruzi to pokaż mi prosze ładnie spasowane listwy od 3bg w passacie 3b. ciekawe jak chcesz to zrobic jak listwy mają całkiem inny kształt i nawet nie wchodzą w zderzak... no ale czekam na foto. ---------- Post added at 18:23 ---------- Previous post was at 18:22 ---------- a zeby zminic tylny zderzak trzeba zminic tylne błotniki zeby zmienic tylni zmieniasz mocowania zderzaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruzi Zgłoś #67 Napisano 24 Stycznia 2010 (edytowane) kruzi to pokaż mi prosze ładnie spasowane listwy od 3bg w passacie 3b. ciekawe jak chcesz to zrobic jak listwy mają całkiem inny kształt i nawet nie wchodzą w zderzak... no ale czekam na foto. wcale nie chce tego robic- pisalem jak bym mial robic taka przerobke - rozejrzał bym sie za nieorginalnymi obrysowkami i wpasowal w te listwy co mam (wyciął i wpuścił w listwe i zderzak) zeby zmienic tylni zmieniasz mocowania zderzaka i tu sie mylisz - same mocowania nic nie daja - - poprostu jest bardziej nadmuchany w okolicach nadkoli (był kiedys o tym watek -o przerobce B5 przed liftem na taki po lifcie o ile z przodem nie ma az takiego problemu - zderzaka nie zmienisz tak łatwo Edytowane 24 Stycznia 2010 przez kruzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #68 Napisano 24 Stycznia 2010 Dzięki za odpowiedź kupie sobie oryginalne obrysówki i pokombinuje ze spasowanie, żeby wyglądało jak oryginalnie z 3BG. Pozdrawiam Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #69 Napisano 24 Stycznia 2010 Dzięki za odpowiedź kupie sobie oryginalne obrysówki i pokombinuje ze spasowaniem, żeby wyglądało jak oryginalnie z 3BG. Pozdrawiam Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #70 Napisano 24 Stycznia 2010 i tu sie mylisz - same mocowania nic nie daja - - poprostu jest bardziej nadmuchany w okolicach nadkoli opalarka i jedziesz, trochę rzeźby ale wykonalne o przerobce B5 przed liftem na taki po lifcie o ile z przodem nie ma az takiego problemu zderzak, lampy, błotniki, maske, przespawać fartuchy i twierdzisz ze nie ma aż takiego problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruzi Zgłoś #71 Napisano 25 Stycznia 2010 przezucasz klamoty tylko-nie kombinujesz - natomiast ty piszesz ze opalarka dopasujesz tylny zderzak - to powodzenia!! koncze temat bo dyskusja z toba nie ma sensu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek_Ignorek Zgłoś #72 Napisano 25 Stycznia 2010 Koledzy a jak z obrysówkami do B4? fajnie by było mieć taki bajer. Gdzie mozna coś takiego dostać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #73 Napisano 25 Stycznia 2010 Koledzy a jak z obrysówkami do B4? fajnie by było mieć taki bajer. Gdzie mozna coś takiego dostać? np: allegro http://allegro.pl/item867599316_passat_b4_obrysowki_lampki_obrysowe_usa_us_hella.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek_Ignorek Zgłoś #74 Napisano 25 Stycznia 2010 np: allegro http://allegro.pl/item867599316_passat_b4_obrysowki_lampki_obrysowe_usa_us_hella.html dzięki te są fajne, ale ja szukałbym ciemnych, dymionych. Planuję wymianę przednich lamp na devil eyes black i dymione by mi bardziej pasiły. Jakby ktoś miał takie to czekam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #75 Napisano 25 Stycznia 2010 przezucasz klamoty tylko-nie kombinujesz jesli przespawanie fartuchów nazywasz nie kombinowaniem to nei mamy o czym rozmawiać piszesz ze opalarka dopasujesz tylny zderzak a jak go inaczej dopasujesz? było już coś takiego robione w 3b i to włąsnie takim sposobem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sision Zgłoś #76 Napisano 26 Stycznia 2010 Jacek - dymionych ori nie kupisz, sam musisz to zrobić. Tylko nie te z allegro, bo są cholernie drogie, spokojnie kupisz poniżej 200zł. Popytaj w ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek_Ignorek Zgłoś #77 Napisano 26 Stycznia 2010 Jacek - dymionych ori nie kupisz, sam musisz to zrobić. Tylko nie te z allegro, bo są cholernie drogie, spokojnie kupisz poniżej 200zł. Popytaj w ASO. Dzięki, zauważyłem że cena trochę przesadzona dosłownie zwala z nóg . Szkoda, ze nie ma ori ciemnych. A jak najlepiej i bezpieczniej zrobić dymione żeby nie mieć proiblemów z miśkami? A te obrysówki sa dopuszczone do ruchu drogowego u nas? Bo wiadomo Polska nie USA heheh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sision Zgłoś #78 Napisano 26 Stycznia 2010 (edytowane) Nie widzę powodu, dla którego miałbyś mieć problemy przy przyciemnionych blendach. To nie jest oświetlenie "główne" pojazdu. A jak je przyciemnić? Kresek chyba przyciemniał sprayem. Folia może się pomarszczyć. Edytowane 26 Stycznia 2010 przez sision Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek_Ignorek Zgłoś #79 Napisano 26 Stycznia 2010 Dzięki za poradę. Pytam bo wiesz jak to jest z naszymi niebieskimi. Poszukam w ASO i potem pokombinuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #80 Napisano 26 Stycznia 2010 (edytowane) A te obrysówki sa dopuszczone do ruchu drogowego u nas? tak jesli zarówno z przodu i z tyłu są pomarańczowe oraz mają homologację no i oczywiście muszą włączać sie ze światłamy pozycyjnymi ---------- Post added at 18:32 ---------- Previous post was at 18:31 ---------- Folia może się pomarszczyć. skoro ludzie przyciemniaja folią przednie lampy i się nie marszczy to dlaczego miałą by się niby marszczyć na obrysach? Edytowane 26 Stycznia 2010 przez witek-b5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach