vw1 Zgłoś #121 Napisano 21 Września 2016 Panowie, jesteście Wielcy, dokładnie ten przewód. Akurat byłem w sklepie gdzie sprzedawała naprawdę bardzo miła i młoda Pani i szukaliśmy po necie i katalogach z godzinę i nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #122 Napisano 21 Września 2016 (edytowane) Aha jeszcze jedno:p ja ten przewód kiedyś zastąpiłem jak się nie mylę przewodem od zbiorniczka wyrównawczego nr 23,to znaczy zamieniłem je zanim kupiłem nowy, ten pęknięty skróciłem i założyłem do zbiorniczka na krótko a od zbiorniczka w miejsce tamtego:P Po tym numerze powinni znaleźć ten przewód chyba w każdym sklepie... '038121473B' np: http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=%27038121473B%27&bmatch=base-relevance-w2-uni-1-1-0812 Edytowane 21 Września 2016 przez waldi2807 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baryl Zgłoś #123 Napisano 24 Sierpnia 2020 (edytowane) Musze wymienić 8D0121251AT 630x414x23mm ETKA pisze, że zamiennikiem jest tu model 8D0121251P 630x398x??, bo AT nie robią od 2005 roku Wybór padł na NRF i wg katalogu: zamienniki wersji AT wspomniane wczesniej na forum 58259 632x415x33 mm (zaciskana mechanicznie) 509504 632x395x33 mm (lutowana) zamienniki dla wersji P 509504 j.w. 56127 632x395x24 (lutowana) Nie wiem czy różnica wysokości 414 i 395 mm jest jakoś w chłodnicach NRF kompensowana? Czy ktoś stosował model 56127 ku któremu skłaniam się? Edit: wleciał najtańszy NRF 58259. Trochę ciasno, ale pasuje. Skraplacz klimy na trytki, bo brak miejsc na wkręty. Potrzeba trochę większe wkręty do plastików bocznych chłodnicy. Trzeba zrezygnować z uszczelek bryzgowych chłodnicy górnej i dolnej albo odciąć i nakleić na nowej chłodnicy. Z AZM zeszło 4L płynu. Po drodze musiałem rozwiercić tulejkę trzymająca zderzak na górze z przodu, bo obracała się w plastiku. Edytowane 1 Września 2020 przez baryl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach