Skocz do zawartości
Barth

Spadek mocy bez trybu awaryjnego

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Nie byłem jeszcze na odczytach VAG.

Odkąd zrobiło się zimno silnik zaczął czasem mieć lekkie spadki mocy.

 

Macie pomysł co może być powodem tego, że od ok. 2000obr/min jest tak jakby

lekki spadek momentu obrotowego - może nie drastyczny, ale do wychwycenia.

Od 2600obr/min znów jest ciąg odpowiedni.

 

Co to może być? Przypominam, że nie wchodzi wtedy w tryb awaryjny.

 

Z góry dzięki za pomoc.

P.S. Kto z Warszawy miałby czas i chęć pomocy

żeby podpiąć komputer? (Saska Kępa) ;)

Edytowane przez Barth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo - ale zatankowałem trefne paliwo na Bliskiej ... i nie wiem co zrobić, ... a sam nie założę tematu ... wrrrrr bo jestem nowym userem..

 

80km/h to max

 

nie wiem co robić jak wylać z baku ... mechanik nie ma czasu dziś ... ale mówi że dla pompo wtryskiwaczy to się może źle skończyć ...

??

Ma ktoś pomysł ??

Edytowane przez selami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A na jakiej stacji tankowales? i jakie paliwko?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem podobnie, nie wchodził w tryb awaryjny ale czasami nie było takiego "ciągu" jaki powinien być. okazało się że turbina nie doładowuje czasem już tak jak powinna. Skończyło się przeczyszczeniem turbinki i wymianą jakiegoś małego wężyka i od tego czasu jest odpukać super:D. koszty to ok 300zł

 

Co do spuszczenia paliwa to powinno się zmienić od razu filterek paliwka, bo rzeczywiście nasze "pompki" są bardzo czułe na złą ropę...

Edytowane przez mlodyzx6r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tankowałem na Bliskiej w Chrznowie nr stacji 0417 zwykły on , tankowałem na głębokiej rezerwie w piątek ... przejechałem 10 km do garażu, wyjechałem wczoraj może w sumie 25 km i zong .. słabiutki ...

zamówiłem filtr paliwa i uszlachetniacze ... będą rano ...

idę poszukać .. tego filtra paliwa ...

wiecie jak to się wymienia .... są jakieś reguły aby np nie zapowietrzyć .. itd ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie są to delikatne zmiany ciągu w tym przedziale obrotów,

ale zbiera się ogólnie w granicach normy.

 

U mnie paliwo to - ON BP Ultimate.

 

Myślę, że pompki sporo zniosą - to nie CR, ale uważać trzeba

i syfu lać nie wolno.

Edytowane przez Barth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Umów się może do mechanika od razu CI przetoczy paliwo z przewodów. Wlej dobrego paliwa i co najwyżej z uszlachetniaczy STP do czyszczenia pompowtrysków.

 

Mówisz że zatankowałeś na bliskiej zwykły on a o ile sie nie myle tam zwykły on to EKODIEASEL??

Edytowane przez mlodyzx6r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak ekodiesel ale nie bio ... to źle ..?

wiecie gdzie ten filtr paliwa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmmm moze powiecie mi co jest tutaj jechalem normalnie wskoczylem na owodnice z dwojki ostro pod 3700obr potem 3 tez cigniecie ostre do 4 i dalej but wrzucam 5 i buuuuu nie ma mocy jak stanąl przy 120km/h nie chcial isc dalej jak dawalem gazu to sie dlawil zero mocy jakby tubro przestalo pracowac zjechalem z drogi zgasilem go i nastepnie odpalilem i chodzi dobrze ,ale nie wiem czego mam sie spodziewac wiec napiszcie co i jak,aaa i jeszcze 2 sprawy jak mam go zimnego (TDi AJM 116) klepia zawory przez 10-15 sekund czy to norma ? i ostatnie od 2 dni mam takie cos jak dodaje gazu slysze jakby zaa konsoli w przewodach poruszala sie woda ,potem jak schodzi z obrotow to takze slychac jakies dzwieki podobne do plynacego potoczku fakt jest wmiare ciche ale mnie to niepokoi,mam nadzieje ze ktos mi odpowie na te pytania pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

13jurek13 zrób logi i odczytaj błędyz kompa. Autko wchodzi tryb awaryjny. To, że słychać zimą zawory to chyba normalne w zimie. Kilka sekund i ustaje.

i ostatnie od 2 dni mam takie cos jak dodaje gazu slysze jakby zaa konsoli w przewodach poruszala sie woda ,potem jak schodzi z obrotow to takze slychac jakies dzwieki podobne do plynacego potoczku fakt jest wmiare ciche ale mnie to niepokoi,mam nadzieje ze ktos mi odpowie na te pytania pozdrawiam

Nie chcę straszyć ale u kolegi w AVF miał podobny problem. Tylko, że na drugi dzień w autku poszła uszczelka głowicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a byly jeszcze jakies objawy w zwiazku z ta uszczelka? co jeszcze sie dzialo,bo to chyba akurat istotne,dodam ze jak pochodzi troche nagrzeje sie i w trase za nim przez 15 km to nie widzialem zadnego domku nawet jak bylo wyprzedzanie ostre,wiec chyba nie pali plynu i itp,zbiera sie bardzo żwawo i nie ma roznicy z tym co bylo wczesniej sprawdze na zimnym silniku czy weze sa twarde,wiec jak mozesz dopytaj sie twojego kolegi co i jak,i sorry za spam,czekam .

 

---------- Post added at 19:07 ---------- Previous post was at 18:59 ----------

 

a co do ciebie Arkadiusz to widzisz ze sie podczepilem pod temat a nie stworzylem nowy ! a druga sprawa mam te 3 chyba problemy i myslalem ze sie ze soba w jakis sposob kooliduja!!!mam go od mies ,to jest moj pierwszy TDi wiec nie wiem co ma znaczenie a co nie,i wyobraz sobie ze co nieco przeczytalem pare postow to co znalazlem .pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jestem nowym użytkownikiem i jeszcze nie ogarnąłem co i jak ale mam pewien problem związany z mocą dzień temu odebrałem passata b5 od mechanika który uszczelniał mi pompę w drodze do domu wszystko było ok dziś natomiast stracił moc i nie da się jechać. rozpędza się do 70 / 80 km/h silnik nie może się wkręcić na obroty . co może go boleć ?? :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam jestem nowym użytkownikiem i jeszcze nie ogarnąłem co i jak ale mam pewien problem związany z mocą dzień temu odebrałem passata b5 od mechanika który uszczelniał mi pompę w drodze do domu wszystko było ok dziś natomiast stracił moc i nie da się jechać. rozpędza się do 70 / 80 km/h silnik nie może się wkręcić na obroty . co może go boleć ??
Jak to co mechanik odwalil jakas fuszere jedz do niego zostaw auto i niech to poprawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i tak zrobię ;) a może być tak że źle ustawił dawkę ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze byc ale pisales ze bylo ok moze pompa sie przestawila,tak czy siak na 100 wina mechanika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam opisane tu przyklady sa znane i dosc proste do usuniecia

1. zacieta kierownica w turbinie

2. uszkodzona gruszka kierownicy

3. brak podcisnienia

ad 1. wymontowac gruszke ( uwaga na taki maly seger mocujacy latwo zgubic ciezko zdobyc) z drutu okolo 4-5 mm zrobic sobie z jednej strony oczko tak aby pasowalo w miejsce polaczenia gruszki wturbinie i ryszac do mom az poczujecie ze dzwignia nie ma wyczuwalnego zaciecia.

ad.2 nie da sie zregenerowac wymiana na nowa koszt okolo 300zl

ad 3 sparwdzic wszelkie wezyki( kuny je lubia nadgrysc) sparwdzic wyjscie (kruciec) z pompy wakum czy nie jest luzne ( bardzo czesto w wersjach bez pompek) sparwdzic popmpka podcisnieniowa szczelnosc gruszki turbiny oraz zaworu egr

99% przypadkow spadku mocy jest wlasnie tym spowodowane , komputer czesto lapie blad #przekroczona gorna lub dolna granica doladowania#.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności