Barth Zgłoś #1 Napisano 19 Stycznia 2010 (edytowane) Witam, Nie byłem jeszcze na odczytach VAG. Odkąd zrobiło się zimno silnik zaczął czasem mieć lekkie spadki mocy. Macie pomysł co może być powodem tego, że od ok. 2000obr/min jest tak jakby lekki spadek momentu obrotowego - może nie drastyczny, ale do wychwycenia. Od 2600obr/min znów jest ciąg odpowiedni. Co to może być? Przypominam, że nie wchodzi wtedy w tryb awaryjny. Z góry dzięki za pomoc. P.S. Kto z Warszawy miałby czas i chęć pomocy żeby podpiąć komputer? (Saska Kępa) Edytowane 19 Stycznia 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selami Zgłoś #2 Napisano 19 Stycznia 2010 (edytowane) Mam to samo - ale zatankowałem trefne paliwo na Bliskiej ... i nie wiem co zrobić, ... a sam nie założę tematu ... wrrrrr bo jestem nowym userem.. 80km/h to max nie wiem co robić jak wylać z baku ... mechanik nie ma czasu dziś ... ale mówi że dla pompo wtryskiwaczy to się może źle skończyć ... ?? Ma ktoś pomysł ?? Edytowane 19 Stycznia 2010 przez selami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodyguard41 Zgłoś #3 Napisano 19 Stycznia 2010 A na jakiej stacji tankowales? i jakie paliwko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyzx6r Zgłoś #4 Napisano 19 Stycznia 2010 (edytowane) miałem podobnie, nie wchodził w tryb awaryjny ale czasami nie było takiego "ciągu" jaki powinien być. okazało się że turbina nie doładowuje czasem już tak jak powinna. Skończyło się przeczyszczeniem turbinki i wymianą jakiegoś małego wężyka i od tego czasu jest odpukać super:D. koszty to ok 300zł Co do spuszczenia paliwa to powinno się zmienić od razu filterek paliwka, bo rzeczywiście nasze "pompki" są bardzo czułe na złą ropę... Edytowane 19 Stycznia 2010 przez mlodyzx6r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selami Zgłoś #5 Napisano 19 Stycznia 2010 Tankowałem na Bliskiej w Chrznowie nr stacji 0417 zwykły on , tankowałem na głębokiej rezerwie w piątek ... przejechałem 10 km do garażu, wyjechałem wczoraj może w sumie 25 km i zong .. słabiutki ... zamówiłem filtr paliwa i uszlachetniacze ... będą rano ... idę poszukać .. tego filtra paliwa ... wiecie jak to się wymienia .... są jakieś reguły aby np nie zapowietrzyć .. itd ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #6 Napisano 19 Stycznia 2010 (edytowane) U mnie są to delikatne zmiany ciągu w tym przedziale obrotów, ale zbiera się ogólnie w granicach normy. U mnie paliwo to - ON BP Ultimate. Myślę, że pompki sporo zniosą - to nie CR, ale uważać trzeba i syfu lać nie wolno. Edytowane 19 Stycznia 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyzx6r Zgłoś #7 Napisano 19 Stycznia 2010 (edytowane) Umów się może do mechanika od razu CI przetoczy paliwo z przewodów. Wlej dobrego paliwa i co najwyżej z uszlachetniaczy STP do czyszczenia pompowtrysków. Mówisz że zatankowałeś na bliskiej zwykły on a o ile sie nie myle tam zwykły on to EKODIEASEL?? Edytowane 19 Stycznia 2010 przez mlodyzx6r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selami Zgłoś #8 Napisano 19 Stycznia 2010 tak ekodiesel ale nie bio ... to źle ..? wiecie gdzie ten filtr paliwa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #9 Napisano 21 Stycznia 2010 Co do filtra paliwa,poczytaj tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2119&highlight=gdzie+jest+filtr+paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
13jurek13 Zgłoś #10 Napisano 22 Stycznia 2010 hmmmm moze powiecie mi co jest tutaj jechalem normalnie wskoczylem na owodnice z dwojki ostro pod 3700obr potem 3 tez cigniecie ostre do 4 i dalej but wrzucam 5 i buuuuu nie ma mocy jak stanąl przy 120km/h nie chcial isc dalej jak dawalem gazu to sie dlawil zero mocy jakby tubro przestalo pracowac zjechalem z drogi zgasilem go i nastepnie odpalilem i chodzi dobrze ,ale nie wiem czego mam sie spodziewac wiec napiszcie co i jak,aaa i jeszcze 2 sprawy jak mam go zimnego (TDi AJM 116) klepia zawory przez 10-15 sekund czy to norma ? i ostatnie od 2 dni mam takie cos jak dodaje gazu slysze jakby zaa konsoli w przewodach poruszala sie woda ,potem jak schodzi z obrotow to takze slychac jakies dzwieki podobne do plynacego potoczku fakt jest wmiare ciche ale mnie to niepokoi,mam nadzieje ze ktos mi odpowie na te pytania pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #11 Napisano 22 Stycznia 2010 13jurek13 zrób logi i odczytaj błędyz kompa. Autko wchodzi tryb awaryjny. To, że słychać zimą zawory to chyba normalne w zimie. Kilka sekund i ustaje. i ostatnie od 2 dni mam takie cos jak dodaje gazu slysze jakby zaa konsoli w przewodach poruszala sie woda ,potem jak schodzi z obrotow to takze slychac jakies dzwieki podobne do plynacego potoczku fakt jest wmiare ciche ale mnie to niepokoi,mam nadzieje ze ktos mi odpowie na te pytania pozdrawiam Nie chcę straszyć ale u kolegi w AVF miał podobny problem. Tylko, że na drugi dzień w autku poszła uszczelka głowicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #12 Napisano 22 Stycznia 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=53928 dla 13jurek13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
13jurek13 Zgłoś #13 Napisano 22 Stycznia 2010 a byly jeszcze jakies objawy w zwiazku z ta uszczelka? co jeszcze sie dzialo,bo to chyba akurat istotne,dodam ze jak pochodzi troche nagrzeje sie i w trase za nim przez 15 km to nie widzialem zadnego domku nawet jak bylo wyprzedzanie ostre,wiec chyba nie pali plynu i itp,zbiera sie bardzo żwawo i nie ma roznicy z tym co bylo wczesniej sprawdze na zimnym silniku czy weze sa twarde,wiec jak mozesz dopytaj sie twojego kolegi co i jak,i sorry za spam,czekam . ---------- Post added at 19:07 ---------- Previous post was at 18:59 ---------- a co do ciebie Arkadiusz to widzisz ze sie podczepilem pod temat a nie stworzylem nowy ! a druga sprawa mam te 3 chyba problemy i myslalem ze sie ze soba w jakis sposob kooliduja!!!mam go od mies ,to jest moj pierwszy TDi wiec nie wiem co ma znaczenie a co nie,i wyobraz sobie ze co nieco przeczytalem pare postow to co znalazlem .pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlak98 Zgłoś #14 Napisano 13 Lutego 2014 witam jestem nowym użytkownikiem i jeszcze nie ogarnąłem co i jak ale mam pewien problem związany z mocą dzień temu odebrałem passata b5 od mechanika który uszczelniał mi pompę w drodze do domu wszystko było ok dziś natomiast stracił moc i nie da się jechać. rozpędza się do 70 / 80 km/h silnik nie może się wkręcić na obroty . co może go boleć ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #15 Napisano 13 Lutego 2014 witam jestem nowym użytkownikiem i jeszcze nie ogarnąłem co i jak ale mam pewien problem związany z mocą dzień temu odebrałem passata b5 od mechanika który uszczelniał mi pompę w drodze do domu wszystko było ok dziś natomiast stracił moc i nie da się jechać. rozpędza się do 70 / 80 km/h silnik nie może się wkręcić na obroty . co może go boleć ?? Jak to co mechanik odwalil jakas fuszere jedz do niego zostaw auto i niech to poprawi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlak98 Zgłoś #16 Napisano 13 Lutego 2014 i tak zrobię a może być tak że źle ustawił dawkę ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #17 Napisano 13 Lutego 2014 Moze byc ale pisales ze bylo ok moze pompa sie przestawila,tak czy siak na 100 wina mechanika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gery3 Zgłoś #18 Napisano 13 Lutego 2014 witam opisane tu przyklady sa znane i dosc proste do usuniecia 1. zacieta kierownica w turbinie 2. uszkodzona gruszka kierownicy 3. brak podcisnienia ad 1. wymontowac gruszke ( uwaga na taki maly seger mocujacy latwo zgubic ciezko zdobyc) z drutu okolo 4-5 mm zrobic sobie z jednej strony oczko tak aby pasowalo w miejsce polaczenia gruszki wturbinie i ryszac do mom az poczujecie ze dzwignia nie ma wyczuwalnego zaciecia. ad.2 nie da sie zregenerowac wymiana na nowa koszt okolo 300zl ad 3 sparwdzic wszelkie wezyki( kuny je lubia nadgrysc) sparwdzic wyjscie (kruciec) z pompy wakum czy nie jest luzne ( bardzo czesto w wersjach bez pompek) sparwdzic popmpka podcisnieniowa szczelnosc gruszki turbiny oraz zaworu egr 99% przypadkow spadku mocy jest wlasnie tym spowodowane , komputer czesto lapie blad #przekroczona gorna lub dolna granica doladowania#. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach