robertk2 Zgłoś #1 Napisano 19 Stycznia 2010 (edytowane) Witam szanownych Forumowiczów, szczególnie Szpeców od LPG. Mam instalkę - sekwencja - versus. 1. Został wymieniony termostat (ciągle było na temp 70-80C przy nagrzanym silniku - termostat nie zamykał się) - teraz jest książkowa 90C na nagrzanym silniku. 2. W reduktorze był zły czujnik temperatury (termistor), wymieniłem na prawidłowy (10kOhm) po konsultacji z technikiem firmy sprzedającej te instalacje (kolory kabelków się tylko zgadzały ) 3. Auto ma zaniżoną temperaturę przełączania w kompie od LPG na 20C (domyslnie jest 35C)- a i tak przy temp. dajmy na to -4C - trzeba przejechać z 4-5 km, zaby przełączyło się na gaz. Proszę o sugestie - czy taki czas/droga przełączania nie jest za długa? Edytowane 19 Stycznia 2010 przez robertk2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #2 Napisano 19 Stycznia 2010 Qrde nei znam tego silnika,ale raczej to za długo.Czy w tym programie są typy czujnika do wyboru?Po drugie możliwe że się źle wpięli z obiegiem płynu chłodzącego do reduktora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #3 Napisano 19 Stycznia 2010 ja mam sekwencje i jest ustawione na 35 stopni i przełącza mi sie po 2-3 min.na postoju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertk2 Zgłoś #4 Napisano 19 Stycznia 2010 (edytowane) ja mam sekwencje i jest ustawione na 35 stopni i przełącza mi sie po 2-3 min.na postoju Przy temp. minus 5C i jesteś pewien, że masz ustawione na 35C? ---------- Post added at 14:45 ---------- Previous post was at 14:41 ---------- Czy w tym programie są typy czujnika do wyboru?Po drugie możliwe że się źle wpięli z obiegiem płynu chłodzącego do reduktora. 1. Co do typu czujnika to sprawdzę, ale wątpię, żeby w sterowniku były opcje - to zwykły termistor zatopiony w metalowej obudowie, oczywiście chodzi o to by był odpowiedniego typu - NTC - taki co ma 10k w temp ok 20C 2. Możesz napisać coś więcej o złym wpięciu w obieg? (wiem, że reduktor ma być wpięty równolegle do nagrzewnicy - w małym obiegu, w aucie też mam webasto) Edytowane 19 Stycznia 2010 przez robertk2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kalmar Zgłoś #5 Napisano 20 Stycznia 2010 u mnie na stag 4 i reduktorze ac R01 ustawione mam na 28 stopni przy temp -6 okolo 2-3 minutki i się odpala gazik albo po ujechaniu 2-3 km. Reduktor powinien być wpięty na zasilaniu małego obiegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarobarca Zgłoś #6 Napisano 4 Lutego 2010 Zalezy od instalacji, ale wydaje mi sie ze po 30 stopniach powinien przelaczyc juz na gaz. Ja tak mam w sekwencji AGIS w passacie 1.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vic16 Zgłoś #7 Napisano 9 Lutego 2010 30 stopni to takie optymalne założenie. U kolegi w BMW przełacza za szybko. Nie wiem dokładnie przy ilu, ale objawja się to nierówną pracą silnika, czasami gaśnięciem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #8 Napisano 9 Lutego 2010 w elektronice STAG 4 fabrycznie ustawione jest 30 st ale my zmieniamy na 25 jak klient marudzi ze mu za dlugo minimum jest 15 st AUTO GAZ SERWIS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Manfred Zgłoś #9 Napisano 13 Lutego 2010 moim zdaniem troszke przy dlugo ja mam nowa sekwencje tak jak koledzy pisza przy 30 stopniach sie zalacza moze pojedz jeszcze raz do gazownika i niech sprawdzi pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #10 Napisano 13 Lutego 2010 u mnie tez jest tak długo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertk2 Zgłoś #11 Napisano 13 Listopada 2012 odgrzeję kotleta - może ktoś, kto ma paska / golfa / toledo / cokolwiek innego z silnikiem 2E dać fotkę jak ma wpięty reduktor? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #12 Napisano 13 Listopada 2012 W załączniku jest fota jak jest u mnie. DSCF1858.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #13 Napisano 13 Listopada 2012 Wpinaj szeregowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertk2 Zgłoś #14 Napisano 16 Listopada 2012 Wpinaj szeregowo Tak zrobię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
draco Zgłoś #15 Napisano 21 Listopada 2012 Pytanko, czy u kogoś się dzieje tak, że po przełączeniu na gaz auto jakby się dławiło?? U mnie jest tak ,że jak się przełączy na gaz to przy wchodzeniu na obroty jakby przebierał troche i jakby się zalewał czy coś aż do momentu gdy się troche nie zagrzeje, powiedzmy 50 stopni. Na rozgrzanym nie ma tego problemu i chodzi idealnie, obroty równo wchodzą, nie czuć przy zmianie biegów, żeby przymulał i takie tam. Gazownik twierdzi, że trzeba zmniejszyć szpare na świecach i powinno być lepiej, tylko nie chce fabryki poprawiać za bardzo. Nowe świece kupiłem, ale jest tak samo jak wyżej a nawet troche gorzej i założyłem stare :nerwus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #16 Napisano 22 Listopada 2012 Jaki masz reduktor i jakie wtryski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
draco Zgłoś #17 Napisano 22 Listopada 2012 Jaki masz reduktor i jakie wtryski Wtryski valtek, reduktor KME, reszta tomasetto i sterownik stag200-4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #18 Napisano 22 Listopada 2012 (edytowane) no to wttryski pewnie do wymiany,i gratuluje gazownika:wmorde Edytowane 22 Listopada 2012 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #19 Napisano 22 Listopada 2012 Na wstepie to wtryski siadają , co i tak przy tym silniku nie ma znaczenia bo sie one nie nadaja do niego, reduktor zapewne silcer wiec slabo grzeje gaz na poczatku ale jego powiedzmy nie bede się czepiał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
draco Zgłoś #20 Napisano 22 Listopada 2012 no to wttryski pewnie do wymiany,i gratuluje gazownika:wmorde Tyle, że gazownia ma jakieś pół roku dopiero :dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach