Skocz do zawartości
robertk2

Po jakim czasie powinien się przełączyć na LPG?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych Forumowiczów, szczególnie Szpeców od LPG.

 

Mam instalkę - sekwencja - versus.

 

1. Został wymieniony termostat (ciągle było na temp 70-80C przy nagrzanym silniku - termostat nie zamykał się) - teraz jest książkowa 90C na nagrzanym silniku.

 

2. W reduktorze był zły czujnik temperatury (termistor), wymieniłem na prawidłowy (10kOhm) po konsultacji z technikiem firmy sprzedającej te instalacje (kolory kabelków się tylko zgadzały :) )

 

3. Auto ma zaniżoną temperaturę przełączania w kompie od LPG na 20C (domyslnie jest 35C)- a i tak przy temp. dajmy na to -4C - trzeba przejechać z 4-5 km, zaby przełączyło się na gaz.

 

Proszę o sugestie - czy taki czas/droga przełączania nie jest za długa?

Edytowane przez robertk2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Qrde nei znam tego silnika,ale raczej to za długo.Czy w tym programie są typy czujnika do wyboru?Po drugie możliwe że się źle wpięli z obiegiem płynu chłodzącego do reduktora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam sekwencje i jest ustawione na 35 stopni i przełącza mi sie po 2-3 min.na postoju :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam sekwencje i jest ustawione na 35 stopni i przełącza mi sie po 2-3 min.na postoju

 

Przy temp. minus 5C i jesteś pewien, że masz ustawione na 35C?

 

---------- Post added at 14:45 ---------- Previous post was at 14:41 ----------

 

Czy w tym programie są typy czujnika do wyboru?Po drugie możliwe że się źle wpięli z obiegiem płynu chłodzącego do reduktora.

 

1. Co do typu czujnika to sprawdzę, ale wątpię, żeby w sterowniku były opcje - to zwykły termistor zatopiony w metalowej obudowie, oczywiście chodzi o to by był odpowiedniego typu - NTC - taki co ma 10k w temp ok 20C

 

2. Możesz napisać coś więcej o złym wpięciu w obieg?

(wiem, że reduktor ma być wpięty równolegle do nagrzewnicy - w małym obiegu, w aucie też mam webasto)

Edytowane przez robertk2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie na stag 4 i reduktorze ac R01 ustawione mam na 28 stopni przy temp -6 okolo 2-3 minutki i się odpala gazik albo po ujechaniu 2-3 km.

 

Reduktor powinien być wpięty na zasilaniu małego obiegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zalezy od instalacji, ale wydaje mi sie ze po 30 stopniach powinien przelaczyc juz na gaz. Ja tak mam w sekwencji AGIS w passacie 1.8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

30 stopni to takie optymalne założenie. U kolegi w BMW przełacza za szybko. Nie wiem dokładnie przy ilu, ale objawja się to nierówną pracą silnika, czasami gaśnięciem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w elektronice STAG 4 fabrycznie ustawione jest 30 st ale my zmieniamy na 25 jak klient marudzi ze mu za dlugo minimum jest 15 st AUTO GAZ SERWIS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem troszke przy dlugo ja mam nowa sekwencje tak jak koledzy pisza przy 30 stopniach sie zalacza moze pojedz jeszcze raz do gazownika i niech sprawdzi pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez jest tak długo :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odgrzeję kotleta - może ktoś, kto ma paska / golfa / toledo / cokolwiek innego z silnikiem 2E dać fotkę jak ma wpięty reduktor?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wpinaj szeregowo

Tak zrobię

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanko, czy u kogoś się dzieje tak, że po przełączeniu na gaz auto jakby się dławiło?? U mnie jest tak ,że jak się przełączy na gaz to przy wchodzeniu na obroty jakby przebierał troche i jakby się zalewał czy coś aż do momentu gdy się troche nie zagrzeje, powiedzmy 50 stopni. Na rozgrzanym nie ma tego problemu i chodzi idealnie, obroty równo wchodzą, nie czuć przy zmianie biegów, żeby przymulał i takie tam. Gazownik twierdzi, że trzeba zmniejszyć szpare na świecach i powinno być lepiej, tylko nie chce fabryki poprawiać za bardzo. Nowe świece kupiłem, ale jest tak samo jak wyżej a nawet troche gorzej i założyłem stare :nerwus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz reduktor i jakie wtryski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki masz reduktor i jakie wtryski

 

Wtryski valtek, reduktor KME, reszta tomasetto i sterownik stag200-4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to wttryski pewnie do wymiany,i gratuluje gazownika:wmorde

Edytowane przez marcin007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na wstepie to wtryski siadają , co i tak przy tym silniku nie ma znaczenia bo sie one nie nadaja do niego, reduktor zapewne silcer wiec slabo grzeje gaz na poczatku ale jego powiedzmy nie bede się czepiał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to wttryski pewnie do wymiany,i gratuluje gazownika:wmorde

 

Tyle, że gazownia ma jakieś pół roku dopiero :dupablada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności