mrcoffee Zgłoś #41 Napisano 4 Stycznia 2013 Kup anglika MK4 GTI 1.8t najlepiej AUM bo ma osprzęt z 180KM. Sam chip i masz ponad 200KM. Za anglika zapłacisz około 5tys zł. Reszte gratów sprzedasz. Dla mnie swap na 2.8 VR6 jest bez sensu bo taniej jest kupić już gotowe auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mabu79 Zgłoś #42 Napisano 11 Lutego 2013 Wszystko zalezy od tego w jakie moce celujesz i jak pokaźny masz budzet.Jezeli chcesz jak najtaniej,kup anglika 1,8T.Samym programem z wersji 150km(w zaleznosci od sprezarki) dojdziesz do 170+lub troche ponad 200.Bez rozbierania silnika,ale po zmianie kilku rzeczy mozesz osiagnac kolo 330-350km.Jezeli to jest wynikiem zbyt malym i zalezy Ci na powalajacym dzwieku VR6 to mozesz zaczac go turbic.Ale tutaj koszty juz beda monstrualne,ale i moce zdecydowanie inne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #43 Napisano 11 Lutego 2013 Ten wątek przypomina mi dyskusję o locie na marsa każdy by chciał a nikt nie doleciał jeszcze :marecek:marecek:marecek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość padalec007 Zgłoś #44 Napisano 5 Listopada 2013 Witam, jestem tu nowy (nie wiedziec czemu nie mogę zakładać nowych wątków), moje pytanie jest: posiadam passata b3 1,8 90KM, czy istnieją silniki większej mocy, które pasują P&P do tej skrzyni biegów i mocowań w budzie lub ewentualnie z inną skrzynią ale zeby pasowała w mocowania samochodu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach